Аграрний тиждень. Україна
» » Усе більше експортерів курятини переорієнтовуються на ринок Китаю
» » Усе більше експортерів курятини переорієнтовуються на ринок Китаю

    Усе більше експортерів курятини переорієнтовуються на ринок Китаю


    Усе більше експортерів курятини переорієнтовуються на ринок Китаю

     Китай поступово збільшує імпорт птиці для вирішення проблеми дефіциту м’яса, спричиненого ситуацією з АЧС у країні. З підвищенням цін на свинину до рекордного рівня птиця стала найбільш популярним альтернативним білком, який наразі переважає на китайському ринку. Цей вид м’яса став достатньо популярним через свою доступність.


    Ситуацією на китайському ринку скористався й один з найбільших бразильських виробників птиці, компанія Unita, яка випускає м’ясо під брендом Copacol. Перша партія курятини цього виробника буде відвантажена до Китаю на початку грудня. Очікується, що Copacol переорієнтує 25% всього обсягу експорту на ринок КНР.
     
    За словами президента Copacol та Unita Вальтера Пітола, це можливість підвищити прибутковість компанії.
     
    Уже майже 100 бразильських птахофабрик отримали дозволи на продажі продукції до Китаю, і, за даними галузевої асоціації, загальний експорт птиці з країни цього року має зрости на 5% до 4,3 млн. тонн.
    Вітчизняні виробники курятини також можуть скористатись ситуацією в КНР. Наразі Китай веде переговори щодо імпорту птиці з України.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • На 700% зросли обсяги експорту птиці з Таїланду до Китаю
  • Ринок м’яса птиці в ЄС продовжить зростати
  • Росія нарощує експорт курятини до Китаю
  • Білорусь стала одним з найбільших експортерів м’яса до Китаю
  • Українська курка прийшлася до смаку жителям Піднебесної

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Усе більше експортерів курятини переорієнтовуються на ринок Китаю


Усе більше експортерів курятини переорієнтовуються на ринок Китаю

 Китай поступово збільшує імпорт птиці для вирішення проблеми дефіциту м’яса, спричиненого ситуацією з АЧС у країні. З підвищенням цін на свинину до рекордного рівня птиця стала найбільш популярним альтернативним білком, який наразі переважає на китайському ринку. Цей вид м’яса став достатньо популярним через свою доступність.


Ситуацією на китайському ринку скористався й один з найбільших бразильських виробників птиці, компанія Unita, яка випускає м’ясо під брендом Copacol. Перша партія курятини цього виробника буде відвантажена до Китаю на початку грудня. Очікується, що Copacol переорієнтує 25% всього обсягу експорту на ринок КНР.
 
За словами президента Copacol та Unita Вальтера Пітола, це можливість підвищити прибутковість компанії.
 
Уже майже 100 бразильських птахофабрик отримали дозволи на продажі продукції до Китаю, і, за даними галузевої асоціації, загальний експорт птиці з країни цього року має зрости на 5% до 4,3 млн. тонн.
Вітчизняні виробники курятини також можуть скористатись ситуацією в КНР. Наразі Китай веде переговори щодо імпорту птиці з України.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • На 700% зросли обсяги експорту птиці з Таїланду до Китаю
  • Ринок м’яса птиці в ЄС продовжить зростати
  • Росія нарощує експорт курятини до Китаю
  • Білорусь стала одним з найбільших експортерів м’яса до Китаю
  • Українська курка прийшлася до смаку жителям Піднебесної

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.