Аграрний тиждень. Україна
» » 460 іноземних баєрів відвідали єдиний в Україні «продовольчий хаб»
» » 460 іноземних баєрів відвідали єдиний в Україні «продовольчий хаб»

    460 іноземних баєрів відвідали єдиний в Україні «продовольчий хаб»


    У Києві з  27 по 28 листопада 2019 року відбулась ІІІ Міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo 2019. Основний концентрат цього року був на b2b та повне «занурення» в експорт.
    Міжнародна подія зібрала на одному майданчику 158 експонентів, 3859 відвідувачів та 460 іноземних баєрів з понад 60 країн світу.  

    Організатором виставки виступила Рада з питань експорту продовольства (UFEB) та за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

    Єдиний в Україні «продовольчий хаб» представив бізнес-відвідувачам широку лінійку продукції від виробників продовольчих товарів, серед яких: м’ясо та вироби з м’яса, молоко та молочні продукти, кондитерські та хлібобулочні вироби, бакалія, риба та морепродукти, овочі та фрукти, олійно-жирова продукція, алкогольні та безалкогольні напої, мед, різноманітні снеки, еко продукція, навіть унікальні, такі як равлики та багато інших. А також, були представлені постачальники обладнання та технологій для харчової промисловості. 
    Тож, кожен з відвідувачів мав змогу знайти партнерів тої продукції в пошуку якої знаходився.


    На одному майданчику вдалося зібрати провідних вітчизняних виробників харчових продуктів та напоїв, керівників та топ-менеджерів у сегменті HoReCa та рітейлу, українських дистриб’юторів, іноземних імпортерів та трейдерів, а також постачальників обладнання та технологій для харчової промисловості.

    Протягом дводенного B2B марафону українських виробники мали змогу заявити ринку про себе, презентувати свій продукт цільовій аудиторії та розширити ринки збуту і кожен учасник мав можливість провести переговори з потенційними партнерами, укласти вигідні контракти, налагодити партнерство та корисні ділові зв’язки.  

    Ділова програма виставки включала в себе 8 бізнес-заходів: «М’ясний бізнес 2019», «Milk Processing 2019», «Бакалія 2018», «VII Українсько-німецький форум харчових продуктів», «Confectionery & Bakery 2019», «Fruits, Berries & Vegetables 2019», «Експорт олії з України 2019» та новинка цього року, конференція «Drinks». Учасники заходу протягом інтенсивних годин отримували цінну інформацію від кращих українських та міжнародних експертів галузі для розвитку свого бізнесу та реалізації амбітних експортних цілей.
     
    Значний ажіотаж викликала B2B зустріч, яку було спеціально організовано для представників кондитерської галузі другого дня виставки Ukrainian Food Expo 2019.
    Більше 20 українських виробників кондитерських виробів зібрались на зустрічі. Серед них «Yarych»  LLC, AVK, ТОВ «Домінік», ТОВ «Т Престиж», ЗАТ «Житомирські Ласощі», Булочна «Крендель», ТОВ «Хлібзавод №1», ТОВ «Кондитерська фабрика ТУРРОН» та інші. Кожен з них мав змогу особисто поспілкуватись з іноземними закупівельниками, презентувати їм свою компанію та продукт, домовитись про співпрацю і в майбутньому почати постачати до них свою продукцію. Серед запрошених представників іноземного бізнесу були: Bill Solutions SRL (Румунія), Dekorativna točka d.o.o. (Хорватія), Firenze Com SRL (Румунія), MALCICRIS SRL (Румунія), А-Инвест (Македонія), Popular Traders (Пакистан), MCAcomercial (Румунія), Protary Import & Marketing (Ізраїль), Senic Com SRL (Румунія).
    Подібні заходи є чудовою можливістю для українських виробників відкрити для себе нові ринки збуту та зав’язати тісні ділові відносини.

    Ukrainian Food Expo — не просто виставка, це справжня можливість для українських виробників популяризувати свою продукцію «Made In Ukraine» на вітчизняному і міжнародному ринках, знайти надійних бізнес-партнерів та підписати вигідні умови про співпрацю.
    Протягом активних та пілідних двох днів захід довів, що українська продукція стає все більш популярною та затребуваною на світовому ринку. На цьому не зупиняємось, ламаємо стереотипи і продовжуємо відкривати всьому світу якісну українську продукцію!
     

    Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)







    Схожі новини
  • Подія №1 в продовольчій галузі України?
  • WorldFood Ukraine 2018 – головна подія для виробників та дистриб’юторів продуктів харчування
  • Сало впало в ціні
  • У січні ціни на овочі зросли на 6,4% - Держстатистики
  • На Рівненщині дешевшають продукти харчування

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

460 іноземних баєрів відвідали єдиний в Україні «продовольчий хаб»


У Києві з  27 по 28 листопада 2019 року відбулась ІІІ Міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo 2019. Основний концентрат цього року був на b2b та повне «занурення» в експорт.
Міжнародна подія зібрала на одному майданчику 158 експонентів, 3859 відвідувачів та 460 іноземних баєрів з понад 60 країн світу.  

Організатором виставки виступила Рада з питань експорту продовольства (UFEB) та за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Єдиний в Україні «продовольчий хаб» представив бізнес-відвідувачам широку лінійку продукції від виробників продовольчих товарів, серед яких: м’ясо та вироби з м’яса, молоко та молочні продукти, кондитерські та хлібобулочні вироби, бакалія, риба та морепродукти, овочі та фрукти, олійно-жирова продукція, алкогольні та безалкогольні напої, мед, різноманітні снеки, еко продукція, навіть унікальні, такі як равлики та багато інших. А також, були представлені постачальники обладнання та технологій для харчової промисловості. 
Тож, кожен з відвідувачів мав змогу знайти партнерів тої продукції в пошуку якої знаходився.


На одному майданчику вдалося зібрати провідних вітчизняних виробників харчових продуктів та напоїв, керівників та топ-менеджерів у сегменті HoReCa та рітейлу, українських дистриб’юторів, іноземних імпортерів та трейдерів, а також постачальників обладнання та технологій для харчової промисловості.

Протягом дводенного B2B марафону українських виробники мали змогу заявити ринку про себе, презентувати свій продукт цільовій аудиторії та розширити ринки збуту і кожен учасник мав можливість провести переговори з потенційними партнерами, укласти вигідні контракти, налагодити партнерство та корисні ділові зв’язки.  

Ділова програма виставки включала в себе 8 бізнес-заходів: «М’ясний бізнес 2019», «Milk Processing 2019», «Бакалія 2018», «VII Українсько-німецький форум харчових продуктів», «Confectionery & Bakery 2019», «Fruits, Berries & Vegetables 2019», «Експорт олії з України 2019» та новинка цього року, конференція «Drinks». Учасники заходу протягом інтенсивних годин отримували цінну інформацію від кращих українських та міжнародних експертів галузі для розвитку свого бізнесу та реалізації амбітних експортних цілей.
 
Значний ажіотаж викликала B2B зустріч, яку було спеціально організовано для представників кондитерської галузі другого дня виставки Ukrainian Food Expo 2019.
Більше 20 українських виробників кондитерських виробів зібрались на зустрічі. Серед них «Yarych»  LLC, AVK, ТОВ «Домінік», ТОВ «Т Престиж», ЗАТ «Житомирські Ласощі», Булочна «Крендель», ТОВ «Хлібзавод №1», ТОВ «Кондитерська фабрика ТУРРОН» та інші. Кожен з них мав змогу особисто поспілкуватись з іноземними закупівельниками, презентувати їм свою компанію та продукт, домовитись про співпрацю і в майбутньому почати постачати до них свою продукцію. Серед запрошених представників іноземного бізнесу були: Bill Solutions SRL (Румунія), Dekorativna točka d.o.o. (Хорватія), Firenze Com SRL (Румунія), MALCICRIS SRL (Румунія), А-Инвест (Македонія), Popular Traders (Пакистан), MCAcomercial (Румунія), Protary Import & Marketing (Ізраїль), Senic Com SRL (Румунія).
Подібні заходи є чудовою можливістю для українських виробників відкрити для себе нові ринки збуту та зав’язати тісні ділові відносини.

Ukrainian Food Expo — не просто виставка, це справжня можливість для українських виробників популяризувати свою продукцію «Made In Ukraine» на вітчизняному і міжнародному ринках, знайти надійних бізнес-партнерів та підписати вигідні умови про співпрацю.
Протягом активних та пілідних двох днів захід довів, що українська продукція стає все більш популярною та затребуваною на світовому ринку. На цьому не зупиняємось, ламаємо стереотипи і продовжуємо відкривати всьому світу якісну українську продукцію!
 

Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)







Схожі новини
  • Подія №1 в продовольчій галузі України?
  • WorldFood Ukraine 2018 – головна подія для виробників та дистриб’юторів продуктів харчування
  • Сало впало в ціні
  • У січні ціни на овочі зросли на 6,4% - Держстатистики
  • На Рівненщині дешевшають продукти харчування

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.