Укрзалізниця створила в автоматизованій системі АС «Клієнт» функціонал для завчасного планування перевезень вантажів та формування замовлень на рухомий склад — за три місяці до необхідної дати.
Вантажовідправники прозоро та відкрито бачитимуть принцип розподілу вантажних вагонів, автоматизовано заявлятимуть необхідну кількість рухомого складу, станції відправлення/вивантаження, пріоритетність для графікових маршрутів перед повагонними відправленнями. Повідомляє прес-служба УЗ.
Директор АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, повідомив, що вже зараз завдяки оновленому та розширеному функціоналу автоматизованої системи АС «Клієнт» клієнти можуть формувати замовлення на січень-березень.
«Система тримісячного планування введена в роботу з 3 грудня і вже доступна клієнтам для користування. Ми ввели логістичний контроль, а також резервування коштів при замовленні маршрутів. Кошти списуватимуться у разі штрафу за відмову від маршруту. Також ми захищаємо ринок від спекулювання на послузі розподілу вагонів, щоб уникнути перекупників», – зазначив Єрьомін.
Відзначається, що замовники послуг отримуватимуть підтвердження їхньої заявки від Укрзалізниці, а серед причин відмови – невідповідність переробній та пропускній спроможності, відсутність зарезервованих коштів та ін.
Загалом весь ланцюг обробки замовлення складатиметься з приймання, рейтингування, узгодження дати навантаження, планування перевезень та проставлення замовлень у системі. У пріоритеті будуть замовлення з найбільшою ставкою плати за використання вагонів Укрзалізниці.
«Можливий максимум узгоджується – це формування 18 маршрутів на добу (188 маршрутних станцій), разом із повагонними відправками це до 900 вагонів. Спочатку відбувається узгодження замовлень для графікових маршрутних перевезень, маршрутів відправника, а потім повагонних відправлень», – додають в повідомленні.
ІЦ УАК за матеріалами АгроЮг
agroconf.org