Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів
» » Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

    Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів


    Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

    Укрзалізниця створила в автоматизованій системі АС «Клієнт» функціонал для завчасного планування перевезень вантажів та формування замовлень на рухомий склад — за три місяці до необхідної дати.

    Вантажовідправники прозоро та відкрито бачитимуть принцип розподілу вантажних вагонів, автоматизовано заявлятимуть необхідну кількість рухомого складу, станції відправлення/вивантаження, пріоритетність для графікових маршрутів перед повагонними відправленнями. Повідомляє прес-служба УЗ.

    Директор АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, повідомив, що вже зараз завдяки оновленому та розширеному функціоналу автоматизованої системи АС «Клієнт» клієнти можуть формувати замовлення на січень-березень.

    «Система тримісячного планування введена в роботу з 3 грудня і вже доступна клієнтам для користування. Ми ввели логістичний контроль, а також резервування коштів при замовленні маршрутів. Кошти списуватимуться у разі штрафу за відмову від маршруту. Також ми захищаємо ринок від спекулювання на послузі розподілу вагонів, щоб уникнути перекупників», – зазначив Єрьомін.

    Відзначається, що замовники послуг отримуватимуть підтвердження їхньої заявки від Укрзалізниці, а серед причин відмови – невідповідність переробній та пропускній спроможності, відсутність зарезервованих коштів та ін.

    Загалом весь ланцюг обробки замовлення складатиметься з приймання, рейтингування, узгодження дати навантаження, планування перевезень та проставлення замовлень у системі. У пріоритеті будуть замовлення з найбільшою ставкою плати за використання вагонів Укрзалізниці.

    «Можливий максимум узгоджується – це формування 18 маршрутів на добу (188 маршрутних станцій), разом із повагонними відправками це до 900 вагонів. Спочатку відбувається узгодження замовлень для графікових маршрутних перевезень, маршрутів відправника, а потім повагонних відправлень», – додають в повідомленні.

    ІЦ УАК за матеріалами АгроЮг

    agroconf.org





    Схожі новини
  • З початку 2019/20 МР "Укрзалізниця" збільшила перевезення зерна на 22,8%
  • "Укрзалізниця" вводить інтерактивний графік перевезення зернових
  • Укрзалізниця розпочала пілотний проект графікових маршрутних відправок зернових і отримала перші позитивні результати, — Євген Кравцов
  • «Укрзалізниця» виставила на продаж в ProZorro 24 зернових маршрутів
  • «Укрзалізниця» запропонувала помісячне планування об’ємів вантажоперевезень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів


Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

Укрзалізниця створила в автоматизованій системі АС «Клієнт» функціонал для завчасного планування перевезень вантажів та формування замовлень на рухомий склад — за три місяці до необхідної дати.

Вантажовідправники прозоро та відкрито бачитимуть принцип розподілу вантажних вагонів, автоматизовано заявлятимуть необхідну кількість рухомого складу, станції відправлення/вивантаження, пріоритетність для графікових маршрутів перед повагонними відправленнями. Повідомляє прес-служба УЗ.

Директор АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, повідомив, що вже зараз завдяки оновленому та розширеному функціоналу автоматизованої системи АС «Клієнт» клієнти можуть формувати замовлення на січень-березень.

«Система тримісячного планування введена в роботу з 3 грудня і вже доступна клієнтам для користування. Ми ввели логістичний контроль, а також резервування коштів при замовленні маршрутів. Кошти списуватимуться у разі штрафу за відмову від маршруту. Також ми захищаємо ринок від спекулювання на послузі розподілу вагонів, щоб уникнути перекупників», – зазначив Єрьомін.

Відзначається, що замовники послуг отримуватимуть підтвердження їхньої заявки від Укрзалізниці, а серед причин відмови – невідповідність переробній та пропускній спроможності, відсутність зарезервованих коштів та ін.

Загалом весь ланцюг обробки замовлення складатиметься з приймання, рейтингування, узгодження дати навантаження, планування перевезень та проставлення замовлень у системі. У пріоритеті будуть замовлення з найбільшою ставкою плати за використання вагонів Укрзалізниці.

«Можливий максимум узгоджується – це формування 18 маршрутів на добу (188 маршрутних станцій), разом із повагонними відправками це до 900 вагонів. Спочатку відбувається узгодження замовлень для графікових маршрутних перевезень, маршрутів відправника, а потім повагонних відправлень», – додають в повідомленні.

ІЦ УАК за матеріалами АгроЮг

agroconf.org





Схожі новини
  • З початку 2019/20 МР "Укрзалізниця" збільшила перевезення зерна на 22,8%
  • "Укрзалізниця" вводить інтерактивний графік перевезення зернових
  • Укрзалізниця розпочала пілотний проект графікових маршрутних відправок зернових і отримала перші позитивні результати, — Євген Кравцов
  • «Укрзалізниця» виставила на продаж в ProZorro 24 зернових маршрутів
  • «Укрзалізниця» запропонувала помісячне планування об’ємів вантажоперевезень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.