Аграрний тиждень. Україна
» » У січні в Україні запустять Державний аграрний реєстр
» » У січні в Україні запустять Державний аграрний реєстр

    У січні в Україні запустять Державний аграрний реєстр


    У січні 2020 року стартує тестовий етап впровадження Державного аграрного реєстру. Зареєструватись в ньому зможе кожен охочий за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Про це повідомляє прес-служба Львівської ОДА.

    Запуск Реєстру передбачений Указом Президента України №837/2019 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави».

    Зазначається, що Державний аграрний реєстр — це електронний майданчик, завдяки якому аграрій зможе легко, швидко та зручно отримувати державну підтримку та взаємодіяти з органами державної влади.

    Інструмент сприятиме створенню прозорої системи земельних відносин та покликаний зробити взаємодію між державою та сільськогосподарським виробником простою та зручною.

    За допомогою Аграрного реєстру планується спростити доступ до банківського фінансування, запровадити програми таргетованої державної підтримки, оцінювати їх ефективність. Також цей інструмент сприятиме виправленню помилок у Держгеокадастрі.

    Сервіс працюватиме за принципом «єдиного вікна». Після реєстрації Реєстр надаватиме користувачу інформацію про нього з Державного земельного кадастру, Реєстру юридичних та фізичних осіб, Реєстру речових прав, Реєстру тварин, зокрема: земельні ділянки у власності та користуванні, зареєстровані тварини тощо. Планується, що Реєстр буде доповнено функціоналом замовлення державних послуг, які необхідні для ведення сільськогосподарського господарства.

    Через особистий кабінет агровиробник зможе ефективно та швидко комунікувати з органами державної влади, слідкувати за новинами, державною підтримкою, ділитися інформацією, — прокоментувала заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Інна Мєтєлєва. — Вже зараз пілотний проект може допомогти аграріям у ключових речах. У першу чергу, відслідковувати всю інформацію про своє господарство в трьох реєстрах: речових прав, юридичних осіб і реєстрі тварин. У своєму особистому кабінеті агровиробник буде бачити скільки в нього є землі, чи не зникла земельна ділянка, чи не з’явився у його ділянок новий власник, тощо».

    Відтак, будуть створені умови, щоб агровиробнику було зручно отримувати державну підтримку, користуючись цим сервісом, і не доводилося виїжджати в районний чи обласний центр, щоб подати заявку, це можна буде зробити в особистому кабінеті онлайн.

    Ми плануємо створити додаткові функції та сервіси послуг в особистому кабінеті користувача, щоб можна було зробити заявку на отримання дозвільних документів, замовити будь-які довідки та реєстри про себе, повідомляти Держгеокадастр чи інші реєстри про помилки. У перспективі є намір передбачити функцію знаходження активностей по відношенню до будь-яких ділянок, юридичної особи зареєстрованого користувача і т.д», — розповів заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Тарас Висоцький.

    Окрім цього, ще однією перевагою Реєстру є те, що він сприятиме отриманню банківського кредитування.

    Після пілотної фази, аналізу роботи та усунення усіх недоліків, проект буде поширений на всю територію України.

    Джерело: AgroPolit.

    Джерело: Usba.com.ua





    Схожі новини
  • Миколаївщина стане пілотною областю для впровадження проєкту аграрного реєстру
  • В електронний формат перевели 500 тис. ветеринарних документів в Україні
  • Півмільйона ветеринарних документів за 5 місяців
  • Доступ до Єдиного державного реєстру тварин вже отримали понад 700 установ
  • Кожен українець матиме доступ до публічної кадастрової карти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У січні в Україні запустять Державний аграрний реєстр


У січні 2020 року стартує тестовий етап впровадження Державного аграрного реєстру. Зареєструватись в ньому зможе кожен охочий за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Про це повідомляє прес-служба Львівської ОДА.

Запуск Реєстру передбачений Указом Президента України №837/2019 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави».

Зазначається, що Державний аграрний реєстр — це електронний майданчик, завдяки якому аграрій зможе легко, швидко та зручно отримувати державну підтримку та взаємодіяти з органами державної влади.

Інструмент сприятиме створенню прозорої системи земельних відносин та покликаний зробити взаємодію між державою та сільськогосподарським виробником простою та зручною.

За допомогою Аграрного реєстру планується спростити доступ до банківського фінансування, запровадити програми таргетованої державної підтримки, оцінювати їх ефективність. Також цей інструмент сприятиме виправленню помилок у Держгеокадастрі.

Сервіс працюватиме за принципом «єдиного вікна». Після реєстрації Реєстр надаватиме користувачу інформацію про нього з Державного земельного кадастру, Реєстру юридичних та фізичних осіб, Реєстру речових прав, Реєстру тварин, зокрема: земельні ділянки у власності та користуванні, зареєстровані тварини тощо. Планується, що Реєстр буде доповнено функціоналом замовлення державних послуг, які необхідні для ведення сільськогосподарського господарства.

Через особистий кабінет агровиробник зможе ефективно та швидко комунікувати з органами державної влади, слідкувати за новинами, державною підтримкою, ділитися інформацією, — прокоментувала заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Інна Мєтєлєва. — Вже зараз пілотний проект може допомогти аграріям у ключових речах. У першу чергу, відслідковувати всю інформацію про своє господарство в трьох реєстрах: речових прав, юридичних осіб і реєстрі тварин. У своєму особистому кабінеті агровиробник буде бачити скільки в нього є землі, чи не зникла земельна ділянка, чи не з’явився у його ділянок новий власник, тощо».

Відтак, будуть створені умови, щоб агровиробнику було зручно отримувати державну підтримку, користуючись цим сервісом, і не доводилося виїжджати в районний чи обласний центр, щоб подати заявку, це можна буде зробити в особистому кабінеті онлайн.

Ми плануємо створити додаткові функції та сервіси послуг в особистому кабінеті користувача, щоб можна було зробити заявку на отримання дозвільних документів, замовити будь-які довідки та реєстри про себе, повідомляти Держгеокадастр чи інші реєстри про помилки. У перспективі є намір передбачити функцію знаходження активностей по відношенню до будь-яких ділянок, юридичної особи зареєстрованого користувача і т.д», — розповів заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Тарас Висоцький.

Окрім цього, ще однією перевагою Реєстру є те, що він сприятиме отриманню банківського кредитування.

Після пілотної фази, аналізу роботи та усунення усіх недоліків, проект буде поширений на всю територію України.

Джерело: AgroPolit.

Джерело: Usba.com.ua





Схожі новини
  • Миколаївщина стане пілотною областю для впровадження проєкту аграрного реєстру
  • В електронний формат перевели 500 тис. ветеринарних документів в Україні
  • Півмільйона ветеринарних документів за 5 місяців
  • Доступ до Єдиного державного реєстру тварин вже отримали понад 700 установ
  • Кожен українець матиме доступ до публічної кадастрової карти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.