На думку Павла Соколовського, директора компанії Poland-Fruit, який спеціалізується на експорті яблук в Індію, для нього настають кращі часи.
Він вірить у те, що європейські яблука продаватимуться як преміальний продукт, а українцям до індійського ринку треба ще пройти довгий шлях.
Кілька місяців постачання яблук зі штату Кашмір до інших регіонів Індії був повністю заблокований. Це створило вікно можливостей для іноземної продукції. Це вікно закрилося з початку грудня, і ціни стабілізувалися.
«Європейська та американська продукція вважаються преміальним продуктом, таким чином, мають власні схеми ціноутворення, не обов’язково дотримуючись загальну тенденцію. У будь-якому випадку, піковий сезон має набрати свій оберт дуже скоро, і з цього моменту друге вікно для європейського продукту має відкритися знову», — сказав Павєл Соколовскі.
Щодо конкуренції з боку України, пан Соколовські не турбується.
«Перш за все, українська продукція повинна прокласти свій шлях, як і будь-яка інша країна-виробник у минулому. Цей процес вимагає часу, зусиль і принаймні пару років послідовних поставок якості для створення національного бренду. Партнерам потрібно знайомитися, вибудовувати довіру. По-друге, через політичні причини та подальші міграції Україна страждає від нестачі робочої сили, що може значно збільшити їх витрати, що зробить остаточну різницю цін незначною. По-третє, українське яблуко не присутнє на індійському ринку через нормативні причини. Звичайно, час покаже, як розвивається ситуація», — сказав експортер.
ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes
agroconf.org