У січні 2020 року ТОВ «Укролія» відвантажила другу партію фасованої органічної продукції під брендом GARNA organica до В’єтнаму.
Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці компанії.
Як зазначається, економіка В’єтнаму демонструє значні темпи зростання, а також у країні зростає середній клас і все більше проявляє інтерес до імпортної продукції.
«Структурна перебудова економіки В’єтнаму не могла не вплинути на споживчі ринки. Населення країни становить близько 95 млн, де переважають молоді споживачі. Чисельність міського населення зросла на 27%. З цієї причини ми продовжуємо нарощувати експорт органічної рафінованої олії та розвивати культуру споживання української соняшникової олії у В’єтнамі», – йдеться в повідомленні.
ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes
agroconf.org