Аграрний тиждень. Україна
» » Куди прямує світова агроторгівля?
» » Куди прямує світова агроторгівля?

    Куди прямує світова агроторгівля?


    Що варто знати перед тим, як розпочати зовнішню діяльність, які виклики ставить світова економіка перед виробниками та що потрібно засвоїти експортеру, враховуючи досвід кращих компаній-гравців зовнішніх ринків, розкажуть спікери конференції«Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі»,яка відбудеться у Києві 19-го лютого 2020 року о 12.00(МВЦ, Броварський пр-т 15, конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А)в рамках виставки«АгроВесна-2020».
    «Вихід на ринок ЄС з власною продукцією для вітчизняного малого і середнього аграрного бізнесу є зазвичай достатньо серйозним викликом, зважаючи на високий рівень конкуренції та вимоги щодо відповідності не лише європейським чи національним стандартам безпечності та якості продукції, але й щодо відповідності приватним маркетинговим стандартам імпортерів. Тому для успішної експортної діяльності необхідна системна робота і додаткові організаційні та фінансові зусилля. Які саме? Про це і поговоримо під час конференції», - говорить Ольга Трофімцева.
    «Сьогодні світ стає дедалі відкритішим – в ньому все більше стираються кордони, відбуваються процеси технологічного та наукового обміну. Ще більше прискорює цей процес трансгранична інтернет-торгівля.
    Чого очікують іноземні партнери від українських контрагентів? Як адаптувати продукти під клієнтів на зовнішніх ринках? Під час конференції ми об’єднаємо різних учасників світового агроринку, щоб знайти нові рішення збільшення прибутків і забезпечення вигоди всім учасникам», – зазначає засновниця агромедіа-агенції Sapienza Катерина Звєрєва.
    «Перші питання, які виникають на початку будь-якого експорту – це ЩО та КУДИ продавати так, щоб було вигідно. Як знайти відповіді на ці питання? Спитати у професійних аналітиків? Але вартість їх послуг може перевищити межі розумного. Ризикнути й розпочати пробні поставки інтуїтивно?
    Але ціна помилки може виявитись ще вищою…Ми готові поділитися практичним досвідом з вивчення експортних ринків для примноження Ваших прибутків під час конференції», - говорить Андрій Панкратов, аналітик аграрних ринків, консультант Продовольчих та сільськогосподарської організації ООН (ФАО).
     «Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки. Як саме збільшити свою медіаактивність на користь бізнесу та власній діловій репутації – поговоримо під час конференції, - зазначає засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна.
    Також на конференції будуть розглядатися такі важливі для аграріїв теми як ураження товарних посівів паразитами. Зокрема, соняшниковим вовчком, що звісно не може не хвилювати аграріїв у контексті подальшої конкурентоспроможності їх продукції на експортних ринках. Темі сучасних європейських ініціатив у боротьбі з вовчком соняшниковим буде присвячено виступ директора компанії «Євросем» Дмитра Шацмана:
    «При ураженні рослин соняшнику вовчком також сповільнюється їх зростання і розвиток, що, у свою чергу, призводить до значних втрат урожаю. Крім того, листя соняшнику в’януть і никнуть у результаті дефіциту води, через деякий час вони жовтіють. Все це обумовлює актуальність питання боротьби з паразитом та спонукає шукати способи боротьби з ним агровиробників в усьому світі, зокрема, й на європейському континенті», - говорить Дмитро Шацман.
    Конференція складатиметься з 4-х блоків:

    • Принципи успішності та ефективності компаній-лідерів на міжнародних ринках;
    • Нові ринки для українського виробника;
    • Міжнародний досвід країн-лідерів;
    • + Інтерактивний блок.
    Початок реєстраціїо 12:00
    Час проведення:12:30–16:00





    Схожі новини
  • Південна Агропромислова виставка «Фермер 2020»
  • Презентація нових продуктів та розробок в області годівлі та ветеринарії
  • Фінанси для агробізнесу
  • Який рівень відповідності української продукції міжнародним стандартам
  • Цукерки українського виробництва до Нового року практично не подорожчають - експерт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Куди прямує світова агроторгівля?


Що варто знати перед тим, як розпочати зовнішню діяльність, які виклики ставить світова економіка перед виробниками та що потрібно засвоїти експортеру, враховуючи досвід кращих компаній-гравців зовнішніх ринків, розкажуть спікери конференції«Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі»,яка відбудеться у Києві 19-го лютого 2020 року о 12.00(МВЦ, Броварський пр-т 15, конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А)в рамках виставки«АгроВесна-2020».
«Вихід на ринок ЄС з власною продукцією для вітчизняного малого і середнього аграрного бізнесу є зазвичай достатньо серйозним викликом, зважаючи на високий рівень конкуренції та вимоги щодо відповідності не лише європейським чи національним стандартам безпечності та якості продукції, але й щодо відповідності приватним маркетинговим стандартам імпортерів. Тому для успішної експортної діяльності необхідна системна робота і додаткові організаційні та фінансові зусилля. Які саме? Про це і поговоримо під час конференції», - говорить Ольга Трофімцева.
«Сьогодні світ стає дедалі відкритішим – в ньому все більше стираються кордони, відбуваються процеси технологічного та наукового обміну. Ще більше прискорює цей процес трансгранична інтернет-торгівля.
Чого очікують іноземні партнери від українських контрагентів? Як адаптувати продукти під клієнтів на зовнішніх ринках? Під час конференції ми об’єднаємо різних учасників світового агроринку, щоб знайти нові рішення збільшення прибутків і забезпечення вигоди всім учасникам», – зазначає засновниця агромедіа-агенції Sapienza Катерина Звєрєва.
«Перші питання, які виникають на початку будь-якого експорту – це ЩО та КУДИ продавати так, щоб було вигідно. Як знайти відповіді на ці питання? Спитати у професійних аналітиків? Але вартість їх послуг може перевищити межі розумного. Ризикнути й розпочати пробні поставки інтуїтивно?
Але ціна помилки може виявитись ще вищою…Ми готові поділитися практичним досвідом з вивчення експортних ринків для примноження Ваших прибутків під час конференції», - говорить Андрій Панкратов, аналітик аграрних ринків, консультант Продовольчих та сільськогосподарської організації ООН (ФАО).
 «Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки. Як саме збільшити свою медіаактивність на користь бізнесу та власній діловій репутації – поговоримо під час конференції, - зазначає засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна.
Також на конференції будуть розглядатися такі важливі для аграріїв теми як ураження товарних посівів паразитами. Зокрема, соняшниковим вовчком, що звісно не може не хвилювати аграріїв у контексті подальшої конкурентоспроможності їх продукції на експортних ринках. Темі сучасних європейських ініціатив у боротьбі з вовчком соняшниковим буде присвячено виступ директора компанії «Євросем» Дмитра Шацмана:
«При ураженні рослин соняшнику вовчком також сповільнюється їх зростання і розвиток, що, у свою чергу, призводить до значних втрат урожаю. Крім того, листя соняшнику в’януть і никнуть у результаті дефіциту води, через деякий час вони жовтіють. Все це обумовлює актуальність питання боротьби з паразитом та спонукає шукати способи боротьби з ним агровиробників в усьому світі, зокрема, й на європейському континенті», - говорить Дмитро Шацман.
Конференція складатиметься з 4-х блоків:

Початок реєстраціїо 12:00
Час проведення:12:30–16:00





Схожі новини
  • Південна Агропромислова виставка «Фермер 2020»
  • Презентація нових продуктів та розробок в області годівлі та ветеринарії
  • Фінанси для агробізнесу
  • Який рівень відповідності української продукції міжнародним стандартам
  • Цукерки українського виробництва до Нового року практично не подорожчають - експерт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.