Аграрний тиждень. Україна
» » BioFach-2020
» » BioFach-2020

    BioFach-2020


    В Нюрнберзі (Німеччина) розпочала роботу провідна світова виставка органічних харчових продуктів BioFach-2020. Свою продукцію тут представляють 37 українських компаній. Зокрема, 18 із них розмістились в Національному павільйоні України Organic Ukraine Business Hub, решта мають ІТС чи індивідуальні стенди.
    Форум BioFach стає щороку все більш актуальним, привертаючи в Нюрнберг велику кількість експонентів і відвідувачів з усіх п'яти континентів. Натуральність, наявність лише рослинних компонентів - характерна риса всіх представлених на згаданій виставці біопродуктів: продовольства, косметики, меблів, текстилю. Тим більше, що ринок цих продуктів на Заході нині переживає справжній бум. Незважаючи на дорожнечу (біопродукти майже вдвічі дорожчі звичайних), їх купують люди з будь-яким статком: і мільйонери, і пенсіонери, і студенти. Прагнення європейців споживати  натуральне і якісне стало для них свого роду новою релігією, тому вони готові економити на розвагах і відпочинку, аби хоч раз у тиждень купувати в супермаркетах біопродукти.



    За даними екпертів, сьогодні європейський ринок біопродуктів оцінюється у $25 млрд. (або приблизно 2-3% європейського споживчого ринку). В останні роки на планеті цей ринок дуже швидко зростає: його динаміка становить не менше 25% на рік. А от ріст європейського в цілому і в останнє десятиліття не перевищував 1-3%, а в деяких його сегментах - в молочному, м'ясному, соковому - взагалі спостерігається негативна динаміка. Саме тому головне завдання BioFach – сприяти розвитку органічного ринку Європи.
    Як відомо, міжнародна виставка органічних харчових продуктів BioFach - це не тільки ярмарок, а й діловий конгрес. Окрім виступів провідних експертів, відвідувачі та учасники почують і побачать масу корисного. Наш стенд (загальна площа – понад 130 кв.м.) - Organic Ukraine Business Hub (#OUBH) – це оновлений формат національного павільйону. Замість традиційної статичної експозиції українці сформували універсальний бізнес-простір для ділової та розважальної програм. Основні тематики: рослинництво, тваринництво, бджільництво, продукти харчування; сировина та корми; заготівля дикорослих продуктів, виробництво добрив та ЗЗР, сертифікація органічного виробництва.







    Схожі новини
  • 6-й рік – політ аграрний
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева
  • Новий агрорекорд: яким буде святковий торт АГРОПОРТУ у Харкові
  • Українське борошно презентовано в Африці
  • Держсільгоспінспекція взяла участь у міжнародній виставці органічних продуктів "БіоФах"

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

BioFach-2020


В Нюрнберзі (Німеччина) розпочала роботу провідна світова виставка органічних харчових продуктів BioFach-2020. Свою продукцію тут представляють 37 українських компаній. Зокрема, 18 із них розмістились в Національному павільйоні України Organic Ukraine Business Hub, решта мають ІТС чи індивідуальні стенди.
Форум BioFach стає щороку все більш актуальним, привертаючи в Нюрнберг велику кількість експонентів і відвідувачів з усіх п'яти континентів. Натуральність, наявність лише рослинних компонентів - характерна риса всіх представлених на згаданій виставці біопродуктів: продовольства, косметики, меблів, текстилю. Тим більше, що ринок цих продуктів на Заході нині переживає справжній бум. Незважаючи на дорожнечу (біопродукти майже вдвічі дорожчі звичайних), їх купують люди з будь-яким статком: і мільйонери, і пенсіонери, і студенти. Прагнення європейців споживати  натуральне і якісне стало для них свого роду новою релігією, тому вони готові економити на розвагах і відпочинку, аби хоч раз у тиждень купувати в супермаркетах біопродукти.



За даними екпертів, сьогодні європейський ринок біопродуктів оцінюється у $25 млрд. (або приблизно 2-3% європейського споживчого ринку). В останні роки на планеті цей ринок дуже швидко зростає: його динаміка становить не менше 25% на рік. А от ріст європейського в цілому і в останнє десятиліття не перевищував 1-3%, а в деяких його сегментах - в молочному, м'ясному, соковому - взагалі спостерігається негативна динаміка. Саме тому головне завдання BioFach – сприяти розвитку органічного ринку Європи.
Як відомо, міжнародна виставка органічних харчових продуктів BioFach - це не тільки ярмарок, а й діловий конгрес. Окрім виступів провідних експертів, відвідувачі та учасники почують і побачать масу корисного. Наш стенд (загальна площа – понад 130 кв.м.) - Organic Ukraine Business Hub (#OUBH) – це оновлений формат національного павільйону. Замість традиційної статичної експозиції українці сформували універсальний бізнес-простір для ділової та розважальної програм. Основні тематики: рослинництво, тваринництво, бджільництво, продукти харчування; сировина та корми; заготівля дикорослих продуктів, виробництво добрив та ЗЗР, сертифікація органічного виробництва.







Схожі новини
  • 6-й рік – політ аграрний
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева
  • Новий агрорекорд: яким буде святковий торт АГРОПОРТУ у Харкові
  • Українське борошно презентовано в Африці
  • Держсільгоспінспекція взяла участь у міжнародній виставці органічних продуктів "БіоФах"

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.