Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці
АТУ»Новини»На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці

    На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці






    За останні п’ять років обсяги вантажів, що перевозяться Дніпром потроїлись – з 4 до майже 12 млн тонн. Оприлюднено Топ-10 річкових терміналів України 2019 року. Рейтинг очолюють «Нібулон»  та «Укррічфлот» – сумарно їхня частка становить понад 75%, в десятку також входять Київський річковий порт, Кременчуцький річковий порт та «Максігрейн». Кількість нових гравців на ринку річкових перевезень щороку зростає.

    Організатори «Річкового Форуму» (агентство Food&Agri) оприлюднили результати власного дослідження щодо обсягів перевалених вантажів річковими терміналами України в 2019 році. Про це передає ІА «Інфоіндустрія» з посиланням на прес-службу Food&Agri.

    «Загалом 27 опитаних нами річкових терміналів, розташованих на Дніпрі та Південному Бугу у минулому році перевалили 15,4 млн тонн вантажів, що на 16% більше, ніж у 2018 році. Термінали компаній «НІБУЛОН» та «Укррічфлот» все ще домінують – сумарно їхня частка становить понад 75%, проте найвищу динаміку росту демонструють так звані «оператори другої ліги», — прокоментували в повідомленні Food&Agri.

    «За нашими підрахунками, у 2019 році термінали, які не належать найбільшим гравцям, збільшили перевалку у порівнянні із 2018 роком на 60%. Приємно, що кількість нових гравців на ринку річкових перевезень щороку зростає», – розповідає аналітик агентства Food&Agri Андрій Муравський.

    Співорганізатор «Річкового Форуму» Ігор Гошовський підтверджує, що упродовж останніх кількох років спостерігається поява нових гравців, які роблять інвестиції у річкову інфраструктуру. Є серед них як всесвітньовідомі бренди (наприклад, СOFCO), так і ті, які з’явилися нещодавно, але змогли вже стати відомими на ринку (як «Грейн-Трансшипмент»).

    «За останні п’ять років обсяги вантажів, що перевозяться Дніпром потроїлись – з 4 до маже 12 млн тонн. Одним з головних драйверів такого зростання є агропродукція. Наприклад, у минулому 2019 році перевезення Дніпром зерна виросло на 54%. Тож як бачимо можливості річкових перевезень дуже цікавлять трейдерів та агровиробників, і нові річкові термінали активно ловлять цю сприятливу коньюктуру. Відтак ми прогнозуємо, що вже за результатами наступного року домінування «Нібулону» і «Укррічфлоту» в першій десятці найбільших терміналів не виглядатиме настільки тотально. Відразу три-чотири термінали інших компаній, що демонструють двократні темпи зростання, можуть увірватись у першу «десятку», – додає Ігор Гошовський.

    Згідно даних Food&Agri перша десятка річкових терміналів України 2019 року а обсягом перевалки виглядає наступним чином:

    Перевантажувальний термінал для перевалки зернових та олійних вантажів, м. Миколаїв («Нібулон») – 3,284 млн тонн

    Київський річковий порт – 2,2 млн тонн.

    Запорізький річковий порт («Укррічфлот») – 2,6 млн. тонн

    Миколаївський річковий порт («Укррічфлот») – 1,2 млн. тонн

    Дніпропетровський річковий порт («Укррічфлот») – 1 млн. тонн

    Херсонський річковий порт («Укррічфлот») – 600 тис. тонн

    Філія «Вознесенська» («Нібулон») – 556,9 тис. тонн

    Кременчуцький річковий порт – 487 тис. тонн

    Філія «Козацька» («Нібулон») – 408,6 тис. тонн

    «Максігрейн», м.Херсон – 354,4 тис. тонн

    ІА «Інфоіндустрія»





    Схожі новини
  • Названі порти України, які найбільше перевалили вантажів у 2018 році
  • Українські порти досягли рекордного за останні 10 років обсягу перевалки вантажів
  • "Нібулонівський" флот з початку 2019/20 МР перевіз рекордний обсяг вантажів
  • У серпні ТІС перевантажив рекордний обсяг вантажів
  • Морські порти України розпочали рік зі зростання обсягів перевалки

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці

28 лютий, Розділ Новини, переглядів 2 686





За останні п’ять років обсяги вантажів, що перевозяться Дніпром потроїлись – з 4 до майже 12 млн тонн. Оприлюднено Топ-10 річкових терміналів України 2019 року. Рейтинг очолюють «Нібулон»  та «Укррічфлот» – сумарно їхня частка становить понад 75%, в десятку також входять Київський річковий порт, Кременчуцький річковий порт та «Максігрейн». Кількість нових гравців на ринку річкових перевезень щороку зростає.

Організатори «Річкового Форуму» (агентство Food&Agri) оприлюднили результати власного дослідження щодо обсягів перевалених вантажів річковими терміналами України в 2019 році. Про це передає ІА «Інфоіндустрія» з посиланням на прес-службу Food&Agri.

«Загалом 27 опитаних нами річкових терміналів, розташованих на Дніпрі та Південному Бугу у минулому році перевалили 15,4 млн тонн вантажів, що на 16% більше, ніж у 2018 році. Термінали компаній «НІБУЛОН» та «Укррічфлот» все ще домінують – сумарно їхня частка становить понад 75%, проте найвищу динаміку росту демонструють так звані «оператори другої ліги», — прокоментували в повідомленні Food&Agri.

«За нашими підрахунками, у 2019 році термінали, які не належать найбільшим гравцям, збільшили перевалку у порівнянні із 2018 роком на 60%. Приємно, що кількість нових гравців на ринку річкових перевезень щороку зростає», – розповідає аналітик агентства Food&Agri Андрій Муравський.

Співорганізатор «Річкового Форуму» Ігор Гошовський підтверджує, що упродовж останніх кількох років спостерігається поява нових гравців, які роблять інвестиції у річкову інфраструктуру. Є серед них як всесвітньовідомі бренди (наприклад, СOFCO), так і ті, які з’явилися нещодавно, але змогли вже стати відомими на ринку (як «Грейн-Трансшипмент»).

«За останні п’ять років обсяги вантажів, що перевозяться Дніпром потроїлись – з 4 до маже 12 млн тонн. Одним з головних драйверів такого зростання є агропродукція. Наприклад, у минулому 2019 році перевезення Дніпром зерна виросло на 54%. Тож як бачимо можливості річкових перевезень дуже цікавлять трейдерів та агровиробників, і нові річкові термінали активно ловлять цю сприятливу коньюктуру. Відтак ми прогнозуємо, що вже за результатами наступного року домінування «Нібулону» і «Укррічфлоту» в першій десятці найбільших терміналів не виглядатиме настільки тотально. Відразу три-чотири термінали інших компаній, що демонструють двократні темпи зростання, можуть увірватись у першу «десятку», – додає Ігор Гошовський.

Згідно даних Food&Agri перша десятка річкових терміналів України 2019 року а обсягом перевалки виглядає наступним чином:

Перевантажувальний термінал для перевалки зернових та олійних вантажів, м. Миколаїв («Нібулон») – 3,284 млн тонн

Київський річковий порт – 2,2 млн тонн.

Запорізький річковий порт («Укррічфлот») – 2,6 млн. тонн

Миколаївський річковий порт («Укррічфлот») – 1,2 млн. тонн

Дніпропетровський річковий порт («Укррічфлот») – 1 млн. тонн

Херсонський річковий порт («Укррічфлот») – 600 тис. тонн

Філія «Вознесенська» («Нібулон») – 556,9 тис. тонн

Кременчуцький річковий порт – 487 тис. тонн

Філія «Козацька» («Нібулон») – 408,6 тис. тонн

«Максігрейн», м.Херсон – 354,4 тис. тонн

ІА «Інфоіндустрія»





Схожі новини
  • Названі порти України, які найбільше перевалили вантажів у 2018 році
  • Українські порти досягли рекордного за останні 10 років обсягу перевалки вантажів
  • "Нібулонівський" флот з початку 2019/20 МР перевіз рекордний обсяг вантажів
  • У серпні ТІС перевантажив рекордний обсяг вантажів
  • Морські порти України розпочали рік зі зростання обсягів перевалки

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.