АТ «Державна Продовольчо-Зернова Корпорація України» (ДПЗКУ) запровадила нову систему акредитації постачальників.
Як говориться у повідомленні компанії, основна мета нововведень — припинення співробітництва з контрагентами по тіньових схемах, з так званими «податковими ямами» і фіктивними компаніями.
«Вже у цьому році економічний ефект від нового підходу до відбору клієнтів може скласти 100-120 млн грн ПДВ, які раніше втрачалися корпорацією і державним бюджетом», — йдеться у повідомленні.
Як пояснюють у ДПЗКУ, розгляд, перевірка та аналіз документів постачальника відтепер проводиться кількома профільними службами корпорації: відділом форвардних закупівель, фінансово-економічним та юридичним департаментом, департаментом безпеки та департаментом логістики.
«Згідно нової процедури, оцінюється не лише безпосередньо потенціальний постачальник, але і пов«язані з ним особи. Проводяться перевірки фінансової звітності, аналіз судових справ, наявність негативної ділової репутації. І тільки після повної перевірки потенційного контрагента Форвардний комітет ДПЗКУ приймає рішення про можливість укладення договору постачання зерна майбутнього врожаю з конкретним виробником», — додали в компанії.
В найближчий час планується «перезавантаження» й інших процедур в Корпорації, що також дозволить скоротити кількість ризикових контрактів та посилити боротьбу з корупційними проявами при укладенні договорів з контрагентами.
ІЦ УАК за матеріалами Agroportal
agroconf.org