Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників
АТУ»Новини»АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників

    АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників


    АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників

    Моніторинг Антимонопольного комітету України постачальників великих торговельних мереж показує – коло цих постачальників постійно звужується.

    Це відбувається через те, що рітейл виставляє невиконувані для малого та середнього агробізнеса вимоги по відтермінуванню платежів, мінімальних партій та по термінах постачання товарів. Про це розповів голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький.

    У результаті, кількість постачальників у мереживних магазинах досить незначна. І вони можуть, у випадку форс-мажорних обставин, значно підвищувати ціни.

    Також АМКУ проводив дослідження українського ринку олій, яєць, овочів та курятини і з’ясував, що постачальники великих мереж на цих ринка – це експортноорієнтовані виробники. Ці підприємства націлені не на українського споживача, а на світового. І може скластися ситуація, коли виробники, щоб уникнути збитків внаслідок інфляції в Україні, будуть збільшувати експортну частку, а постачання на внутрішній ринок, навпаки, зменшуватимуть.

    Тож АМКУ пропонує українським торговельним мережам, хоча б на період карантину, переглянути умови входу для бізнесу, щоб дати можливість постачати свій товар у великі мережі могли б і невеликі агропідприємства.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroNews

    agroconf.org





    Схожі новини
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • Виробники цукру знизили ціни на нього на вимогу АМКУ
  • Антимономольний комітет розбереться, чому подорожчали яйця
  • АМКУ рекомендує пекарям не піднімати ціни на хліб
  • АМКУ у Львові оштрафував Шувар на 20 тис. грн

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників

01 квітень, Розділ Новини, переглядів 2 484

АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників

Моніторинг Антимонопольного комітету України постачальників великих торговельних мереж показує – коло цих постачальників постійно звужується.

Це відбувається через те, що рітейл виставляє невиконувані для малого та середнього агробізнеса вимоги по відтермінуванню платежів, мінімальних партій та по термінах постачання товарів. Про це розповів голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький.

У результаті, кількість постачальників у мереживних магазинах досить незначна. І вони можуть, у випадку форс-мажорних обставин, значно підвищувати ціни.

Також АМКУ проводив дослідження українського ринку олій, яєць, овочів та курятини і з’ясував, що постачальники великих мереж на цих ринка – це експортноорієнтовані виробники. Ці підприємства націлені не на українського споживача, а на світового. І може скластися ситуація, коли виробники, щоб уникнути збитків внаслідок інфляції в Україні, будуть збільшувати експортну частку, а постачання на внутрішній ринок, навпаки, зменшуватимуть.

Тож АМКУ пропонує українським торговельним мережам, хоча б на період карантину, переглянути умови входу для бізнесу, щоб дати можливість постачати свій товар у великі мережі могли б і невеликі агропідприємства.

ІЦ УАК за матеріалами AgroNews

agroconf.org





Схожі новини
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • Виробники цукру знизили ціни на нього на вимогу АМКУ
  • Антимономольний комітет розбереться, чому подорожчали яйця
  • АМКУ рекомендує пекарям не піднімати ціни на хліб
  • АМКУ у Львові оштрафував Шувар на 20 тис. грн

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.