Аграрний тиждень. Україна
» » Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій
» » Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій

    Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій






    Реформа зможе запрацювати вже з наступного року.

    Реформа річкових перевезень стане вигідною і для держави, і для бізнесу, зазначає міністр інфраструктури Владислав Криклій. За його словами, під час переорієнтації всього додаткового обсягу вантажу на ОВТ економічний ефект для України становитиме +19,17 млрд грн, а для бізнесу +16816 млрд грн, повідомляє Ліга Бізнес.

    Владислав Криклій зазначив, що для розвитку та ефективності річкової логістики в Україні, потенціал якої використовується не більше, ніж на третину, необхідно врегулювати роботу внутрішнього водного транспорту.

    Своєю чергою в Європі – це надефективна галузь, оскільки річкові перевезення – найдешевший і найекологічніший спосіб доставки вантажів.

    За даними міністра, якщо депутати приймуть законопроєкт 1182-1-д “Про внутрішній водний транспорт” у цілому – це стимулюватиме стабільне фінансування внутрішніх водних шляхів: підвищиться пропускна здатність Дніпра, можна буде перевозити 45 млн тонн вантажів на рік; розвиток міжнародного водного шляху з Білоруссю Е-40, який дасть додаткові 7 млн тонн вантажів на рік; розвиток пасажирських перевезень; суднобудування, створення нових робочих місць і відновлення підприємств; безкоштовне проходження шлюзів, часткове звільнення суден від портових зборів, лібералізація ринку і міжнародної торгівлі.

    Також за рахунок переходу вантажоперевезень на ВВШ можна буде економити до 1 млрд грн упродовж 4 років на ремонті автодоріг.

    Реформа зможе запрацювати вже з наступного року.

    https://ukr.lb.ua





    Схожі новини
  • Проєкт про водний транспорт створює низку загроз для українських судновласників – експерти
  • Укрзалізниця буде надавати знижки залежно від обсягів перевезених вантажів, – Криклій
  • Проєкт із відновлення річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації, – Владислав Криклій
  • Річкові перевезення зростуть у 3 рази, — Криклій
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій






Реформа зможе запрацювати вже з наступного року.

Реформа річкових перевезень стане вигідною і для держави, і для бізнесу, зазначає міністр інфраструктури Владислав Криклій. За його словами, під час переорієнтації всього додаткового обсягу вантажу на ОВТ економічний ефект для України становитиме +19,17 млрд грн, а для бізнесу +16816 млрд грн, повідомляє Ліга Бізнес.

Владислав Криклій зазначив, що для розвитку та ефективності річкової логістики в Україні, потенціал якої використовується не більше, ніж на третину, необхідно врегулювати роботу внутрішнього водного транспорту.

Своєю чергою в Європі – це надефективна галузь, оскільки річкові перевезення – найдешевший і найекологічніший спосіб доставки вантажів.

За даними міністра, якщо депутати приймуть законопроєкт 1182-1-д “Про внутрішній водний транспорт” у цілому – це стимулюватиме стабільне фінансування внутрішніх водних шляхів: підвищиться пропускна здатність Дніпра, можна буде перевозити 45 млн тонн вантажів на рік; розвиток міжнародного водного шляху з Білоруссю Е-40, який дасть додаткові 7 млн тонн вантажів на рік; розвиток пасажирських перевезень; суднобудування, створення нових робочих місць і відновлення підприємств; безкоштовне проходження шлюзів, часткове звільнення суден від портових зборів, лібералізація ринку і міжнародної торгівлі.

Також за рахунок переходу вантажоперевезень на ВВШ можна буде економити до 1 млрд грн упродовж 4 років на ремонті автодоріг.

Реформа зможе запрацювати вже з наступного року.

https://ukr.lb.ua





Схожі новини
  • Проєкт про водний транспорт створює низку загроз для українських судновласників – експерти
  • Укрзалізниця буде надавати знижки залежно від обсягів перевезених вантажів, – Криклій
  • Проєкт із відновлення річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації, – Владислав Криклій
  • Річкові перевезення зростуть у 3 рази, — Криклій
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.