Аграрний тиждень. Україна
» » Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня
» » Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня

    Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня






    Правління Укрзалізниці затвердило документ, який буде представлений клієнтам компанії для ознайомлення вже в найближчому майбутньому. Зважаючи на вплив бізнес-спільноти та у зв’язку зі складними економічними умовами, редакцію документа суттєво змінили. В Укрзалізниці наголошують, що кінцевий варіант Договору максимально відповідає інтересам учасників перевізного процесу.

    Rail.insider публікує проєкт Договору та основні тези, що у ньому значаться.

    Згідно з проєктом Договору:



    плата за надання послуг на малодіяльних станціях для маршрутних поїздів не нараховуватиметься;



    списання коштів замовників можливе лише за умови наявності для цього достатніх правових підстав;



    конкретизовано відповідальність Перевізника за пошкодження вагону замовника з його вини під час перевезення;



    конкретизовано причини відмови Перевізником погодження планів перевезення вантажів, а також зменшено можливості для такої відмови;



    конкретизовано порядок врахування пропозицій замовників до умов договору;



    збільшено строки, у які сформовані Перевізником документи мають бути підписані замовниками;



    встановлено дзеркальну відповідальність за подавання неочищеного вагона Перевізника;



    уніфіковано умови надання послуг з організації накопичення вагонів та перевезення спеціальних вантажів;



    впроваджено контроль використання кодів платника.

    Крім того, з 1 жовтня Укрзалізниця:



    Не нараховуватиме компенсацію порожнього рейсу після здвоєних операцій у вагонах Перевізника.



    Зрівняє умови перевезень у вагонах Укрзалізниці маршрутними поїздами всередині країни та у міжнародних перевезеннях.



    При розрахунку плати за використання вагонів Перевізника при маршрутних міжнародних перевезеннях застосовуватиметься швидкість 320 км на добу замість попередніх 200 км на добу.

    За нашою інформацією, договір в УЗ планують оприлюднити 31 травня, а після 30-денного терміну він має вступити в дію.

    Нагадаємо, наприкінці лютого Перевізник оприлюднив перший проєкт договору з організації перевезення вантажів. Він мав “запрацювати” з 1 квітня. Проте через скарги бізнесу та карантин, УЗ відклала введення його в дію до 1 червня, аби врахувати зауваження.

    Раніше, Rail.insider публікував аналіз попередньої редакції договору у матеріалах з обмеженим доступом “Статистика та Аналітика. Розширена Версія”.

    Ознайомитись з договором можна тут

    https://railinsider.com.ua

     

     

     

    Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня

    Проєкт нового Договору  .vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document 129 KB





    Схожі новини
  • УЗ знову відклала введення в дію нового договору на перевезення вантажів
  • Перелік малодіяльних станцій «Укрзалізниці» буде зменшено на 77, – Висоцький
  • Залізно незмінна: чому Укрзалізниця відтермінувала початок дії нових правил перевезення?
  • Укрзалізниця відтермінувала введення в дію нового договору на перевезення вантажів
  • УЗ запроваджує електронний документообіг під час міждержавного перевезення вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня






Правління Укрзалізниці затвердило документ, який буде представлений клієнтам компанії для ознайомлення вже в найближчому майбутньому. Зважаючи на вплив бізнес-спільноти та у зв’язку зі складними економічними умовами, редакцію документа суттєво змінили. В Укрзалізниці наголошують, що кінцевий варіант Договору максимально відповідає інтересам учасників перевізного процесу.

Rail.insider публікує проєкт Договору та основні тези, що у ньому значаться.

Згідно з проєктом Договору:



плата за надання послуг на малодіяльних станціях для маршрутних поїздів не нараховуватиметься;



списання коштів замовників можливе лише за умови наявності для цього достатніх правових підстав;



конкретизовано відповідальність Перевізника за пошкодження вагону замовника з його вини під час перевезення;



конкретизовано причини відмови Перевізником погодження планів перевезення вантажів, а також зменшено можливості для такої відмови;



конкретизовано порядок врахування пропозицій замовників до умов договору;



збільшено строки, у які сформовані Перевізником документи мають бути підписані замовниками;



встановлено дзеркальну відповідальність за подавання неочищеного вагона Перевізника;



уніфіковано умови надання послуг з організації накопичення вагонів та перевезення спеціальних вантажів;



впроваджено контроль використання кодів платника.

Крім того, з 1 жовтня Укрзалізниця:



Не нараховуватиме компенсацію порожнього рейсу після здвоєних операцій у вагонах Перевізника.



Зрівняє умови перевезень у вагонах Укрзалізниці маршрутними поїздами всередині країни та у міжнародних перевезеннях.



При розрахунку плати за використання вагонів Перевізника при маршрутних міжнародних перевезеннях застосовуватиметься швидкість 320 км на добу замість попередніх 200 км на добу.

За нашою інформацією, договір в УЗ планують оприлюднити 31 травня, а після 30-денного терміну він має вступити в дію.

Нагадаємо, наприкінці лютого Перевізник оприлюднив перший проєкт договору з організації перевезення вантажів. Він мав “запрацювати” з 1 квітня. Проте через скарги бізнесу та карантин, УЗ відклала введення його в дію до 1 червня, аби врахувати зауваження.

Раніше, Rail.insider публікував аналіз попередньої редакції договору у матеріалах з обмеженим доступом “Статистика та Аналітика. Розширена Версія”.

Ознайомитись з договором можна тут

https://railinsider.com.ua

 

 

 

Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня

Проєкт нового Договору  .vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document 129 KB





Схожі новини
  • УЗ знову відклала введення в дію нового договору на перевезення вантажів
  • Перелік малодіяльних станцій «Укрзалізниці» буде зменшено на 77, – Висоцький
  • Залізно незмінна: чому Укрзалізниця відтермінувала початок дії нових правил перевезення?
  • Укрзалізниця відтермінувала введення в дію нового договору на перевезення вантажів
  • УЗ запроваджує електронний документообіг під час міждержавного перевезення вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.