Нові правила роботи в умовах карантину обговорювали під час зустрічі представників готельного бізнесу з першим заступником міського голови Ігорем Козаковим і фахівцями ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області.
Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів в готелях на період карантину. Так, у готелях має бути визначена особа, яка щоденно буде проводити температурний скринінг працівників перед початком зміни. Гостям вимірювати температури не треба, але за межами номерів вони мають пересуватись виключно у захисних масках, які мають прикривати ніс і рот.
Якщо у відвідувача спостерігаються явні ознаки ОРВІ, то такий гість має самоізолюватись і його має оглянути лікар. В обов’язковому поряду на рецепції має бути встановлений захисний екран між адміністратором і гостем. Кожні три години у готелі має проводитись вологе прибирання. Що стосується кафе та ресторанів при готелях, то можуть працювати лише літні майданчики, за одним столом може одночасно перебувати не більше 4 осіб.
Заклади харчування при готелях обов’язково мають бути зареєстровані як оператори ринку харчових продуктів. Навіть якщо вони будуть продавати тільки каву.
Комісійні перевірки, які будуть проводити представники органів місцевого самоврядування, ГУ Держпродспоживслужби та правоохоронних органів, у першу чергу, мають на меті допомогти організувати нормальний режим роботи представникам бізнесу на час адаптивного карантину.