Представники мікро, малих та середніх підприємств, які працюють в агросфері, можуть отримати субгранти на розвиток своїх онлайн-ресурсів.
Про це повідомили в департаменті економічного розвитку Дніпропетровської облдержадміністрації.
«Конкурс — для представників сільськогосподарських підприємств, які виробляють або продають молоко, овочі, фрукти, ягоди кондитерські вироби чи аквакультури. Мета проєкту — налагодити взаємодію між виробниками та ринком збуту. А також допомогти представникам сільськогосподарських підприємств продавати свої продукти через онлайн-ресурси», — розповіли у департаменті.
Заявники повинні вести бізнес щонайменше протягом 1 року. Також — мати онлайн-ресурс, через який реалізовують продукти харчування. Річний оборот компанії повинен складати не менше 500 тис. грн.
Переможці отримають до 4 млн грн. Кошти не можна буде витратити на створення сайту, покупку техніки чи обладнання. Їх можна спрямувати, зокрема, на маркетинг, розробку та просування бренду, вдосконалення роботи сайту чи мобільного додатку, консультаційну допомогу.
Заявки слід надіслати на електронну пошту agro.subawards@chemonics.com до 30 червня. У листі вказати ім«я учасника, назву організації, електронну адресу та номер телефону. Подати остаточні концепції проєкту потрібно буде до 18:00 17 липня.
ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal
agroconf.org