В Україні на сьогодні у сфері зернової логістики ключовою ланкою залишається залізниця. Із 57 млн тонн збіжжя, що експортує Україна, 39-40 млн тонн припадає на залізницю, приблизно 5,5 млн тонн – на річковий транспорт, решта перевозиться автотраспортом.
Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов у ході конференції «Елеватор Плюс. Ефективне зерносховище».
За його словами, «Укрзалізниця» переглянула рейтинг-аналіз роботи малодіяльних станцій, у результаті чого із 530 залізничних станцій, що працюють із зерном, 259 було визнано малодіяльними, 212 – маршрутними (такими, що за добу можуть відвантажити понад 44 вагони).
«Малодіяльні станції працюють за особливим алгоритмом. Аби відвантажити з них зерно, до станцій потрібно подати вагони, за що «Укрзалізниця» знімає додаткову плату у розмірі 204 грн/км без ПДВ. Особисто я завжди був проти такого механізму, тому зараз вживаються деякі заходи щодо зміни процедури», – зазначив Валерій Ткачов.
ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes
agroconf.org