Аграрний тиждень. Україна
» » Ринок птиці в Латвії відновлюється після впливу COVID-19
» » Ринок птиці в Латвії відновлюється після впливу COVID-19

    Ринок птиці в Латвії відновлюється після впливу COVID-19


    Ринок птиці в Латвії відновлюється після впливу COVID-19

     Попит на м’ясо птиці в Латвії вже відновлюється після коронакризи.


     
    “Прогнози, зроблені щодо впливу COVID-19 на ринок птиці в Латвії, були гіршими, ніж показують фактичні показники. Хоча наслідки COVID-19, ймовірно, будуть відчуватися принаймні ще 6 місяців”, – заявив Андрій Пранкевічус, голова найбільшого в Латвії компанії-виробника птиці Putnu Fabrika Kekava.
     
    Коли в ЄС почав діяти карантин та логісичні обмеження, компанія почала шукати додаткові місця для зберігання м’яса, очікуючи перебоїв у продажу,говорить Пранкевічус. Та підготовка до найгіршого сценарію зрештою виявилася надмірною. Компанії вдалося продати всю продукцію, вироблену під час 10-тижневого карантину в Європі.
     
    На початку розблокування роздрібної торгівлі кінцеві споживачі в Латвії стали головним рушієм попиту і накопичували запаси м’яса. Протягом останніх кількох тижнів у всіх країнах Балтії спостерігалася зворотна ця тенденція – попит на охолоджену птицю нижчий, ніж зазвичай, оскільки громадяни хочуть позбутися цих запасів, пояснив Пранкевічус.
     
    Утім, компанія налаштований на відновлення ринку HoReCa. За словами Пранкевічуса, в цьому сегменті продажі вже зросли і досягли 30% від докризового рівня. Також є свідчення того, що продажі відновлюватимуться за межами країн Балтії. Найбільший сусід країни Німеччина відкриває кафе та ресторани. Попит з боку HoReCa, швидше за все, відновиться без затримок, вважає пан Пранкевічус.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Обсяги виробництва кормів для птиці у Польщі зменшуються через COVID-19
  • 45,5 млн планують виділити фермерам в Латвії через корона-кризу
  • Експорт курятини зростатиме, навіть попри COVID-19
  • У Латвії ведеться ​​інформаційна кампанія проти українських виробників яйця
  • Кондитерська група «КОНТІ» відкриває представництво в Латвії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ринок птиці в Латвії відновлюється після впливу COVID-19


Ринок птиці в Латвії відновлюється після впливу COVID-19

 Попит на м’ясо птиці в Латвії вже відновлюється після коронакризи.


 
“Прогнози, зроблені щодо впливу COVID-19 на ринок птиці в Латвії, були гіршими, ніж показують фактичні показники. Хоча наслідки COVID-19, ймовірно, будуть відчуватися принаймні ще 6 місяців”, – заявив Андрій Пранкевічус, голова найбільшого в Латвії компанії-виробника птиці Putnu Fabrika Kekava.
 
Коли в ЄС почав діяти карантин та логісичні обмеження, компанія почала шукати додаткові місця для зберігання м’яса, очікуючи перебоїв у продажу,говорить Пранкевічус. Та підготовка до найгіршого сценарію зрештою виявилася надмірною. Компанії вдалося продати всю продукцію, вироблену під час 10-тижневого карантину в Європі.
 
На початку розблокування роздрібної торгівлі кінцеві споживачі в Латвії стали головним рушієм попиту і накопичували запаси м’яса. Протягом останніх кількох тижнів у всіх країнах Балтії спостерігалася зворотна ця тенденція – попит на охолоджену птицю нижчий, ніж зазвичай, оскільки громадяни хочуть позбутися цих запасів, пояснив Пранкевічус.
 
Утім, компанія налаштований на відновлення ринку HoReCa. За словами Пранкевічуса, в цьому сегменті продажі вже зросли і досягли 30% від докризового рівня. Також є свідчення того, що продажі відновлюватимуться за межами країн Балтії. Найбільший сусід країни Німеччина відкриває кафе та ресторани. Попит з боку HoReCa, швидше за все, відновиться без затримок, вважає пан Пранкевічус.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • Обсяги виробництва кормів для птиці у Польщі зменшуються через COVID-19
  • 45,5 млн планують виділити фермерам в Латвії через корона-кризу
  • Експорт курятини зростатиме, навіть попри COVID-19
  • У Латвії ведеться ​​інформаційна кампанія проти українських виробників яйця
  • Кондитерська група «КОНТІ» відкриває представництво в Латвії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.