Ринок птиці в Латвії відновлюється після впливу COVID-19
03 July, Розділ Новини, переглядів 1 652
Попит на м’ясо птиці в Латвії вже відновлюється після коронакризи.
“Прогнози, зроблені щодо впливу COVID-19 на ринок птиці в Латвії, були гіршими, ніж показують фактичні показники. Хоча наслідки COVID-19, ймовірно, будуть відчуватися принаймні ще 6 місяців”, – заявив
Андрій Пранкевічус, голова найбільшого в Латвії компанії-виробника птиці Putnu Fabrika Kekava.
Коли в ЄС почав діяти карантин та логісичні обмеження, компанія почала шукати додаткові місця для зберігання м’яса, очікуючи перебоїв у продажу,говорить Пранкевічус. Та підготовка до найгіршого сценарію зрештою виявилася надмірною. Компанії вдалося продати всю продукцію, вироблену під час 10-тижневого карантину в Європі.
На початку розблокування роздрібної торгівлі кінцеві споживачі в Латвії стали головним рушієм попиту і накопичували запаси м’яса. Протягом останніх кількох тижнів у всіх країнах Балтії спостерігалася зворотна ця тенденція – попит на охолоджену птицю нижчий, ніж зазвичай, оскільки громадяни хочуть позбутися цих запасів, пояснив Пранкевічус.
Утім, компанія налаштований на відновлення ринку HoReCa. За словами Пранкевічуса, в цьому сегменті продажі вже зросли і досягли 30% від докризового рівня. Також є свідчення того, що продажі відновлюватимуться за межами країн Балтії. Найбільший сусід країни Німеччина відкриває кафе та ресторани. Попит з боку HoReCa, швидше за все, відновиться без затримок, вважає пан Пранкевічус.
Meat-Inform
Схожі новини
Обсяги виробництва кормів для птиці у Польщі зменшуються через COVID-1945,5 млн планують виділити фермерам в Латвії через корона-кризуЕкспорт курятини зростатиме, навіть попри COVID-19У Латвії ведеться інформаційна кампанія проти українських виробників яйцяКондитерська група «КОНТІ» відкриває представництво в Латвії