Аграрний тиждень. Україна
» » Ціни на зернові — підсумки попереднього маркетингового року та прогнози на 2020-2021
» » Ціни на зернові — підсумки попереднього маркетингового року та прогнози на 2020-2021

    Ціни на зернові — підсумки попереднього маркетингового року та прогнози на 2020-2021


    Ціни на зернові — підсумки попереднього маркетингового року та прогнози на 2020-2021

    Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (МінРЕТС) та учасники зернового ринку підписали рамковий Меморандум про граничний обсяг експорту зернових. Щоправда, конкретні показники експорту на 2020/2021 рік у ньому з'являться ближче до середини серпня 2020 року.

    AgroPolit.com розпитав представників аграрного ринку, аналітиків та експертів про підсумки зернового маркетингового року 2019/2020 та прогнози на новий зерновий сезон.

    Експерти кажуть, що фактор погоди, звісно, позначиться на новому урожаї, але суттєвого відриву від попереднього МР за обсягами зібраного не буде. З такими висновками погоджується і генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль.

    "У 2020 році я би не став націлюватися на рекорди, але те, що буде не менше врожаю, ніж минулого року – це очевидно. Озимий ячмінь зараз збирають, і навіть південні області, які мали проблеми, демонструють в окремих випадках дуже достойну врожайність. Хоча і не можна поки що сказати, що це відбувається масово... Попередні розрахунки експорту пшениці будуть на рівні 17,5-18 млн т. Внутрішній ринок буде повністю забезпечений і харчовою, і фуражною пшеницею. Про якість пшениці сьогодні ще також рано казати, її тільки почали збирати", – заявив Павло Коваль.

    За словами Павла Коваля, експортне питання та застороги, на які варто зважати вітчизняним аграріям, переважно залежать від зовнішніх обставин.

    "Експортні ціни формуються не в Україні – це світова ціна. Однак ми можемо коригувати показники ефективності. У світі існує тренд до падіння цін на сировинних ринках, це відбувається з різних причин. Українські фермери (особливо малі та середні) залежні від цього ефекту, адже часто продають товар прямо з поля, бо не мають ресурсів та потужностей для його зберігання. Тож це один з ключових моментів, який потрібно прогнозувати, адже до кінця року, швидше за все, ціна буде змінюватися", – зауважив Коваль.

    Більше читайте за посиланням: https://agropolit.com/spetsproekty/765-tsini-na-zernovi--pidsumki-poperednogo-marketingovogo-roku-ta-prognozi-na-2020-2021

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Мінекономіки та учасники зернового ринку підписали Меморандум про взаєморозуміння на 2020/2021 МР
  • Українська зернова асоціація запрошує представників ЗМІ на прес-конференцію, присвячену завершенню зернового сезону
  • Підписання Меморандуму по зерну на 2020/21 МР планується на 1 липня
  • Названо новий ліміт обсягу експорту української пшениці врожаю 2020 року
  • УЗА підтримує виконання Меморандуму щодо обсягів експорту пшениці на рівні 20,2 млн т

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ціни на зернові — підсумки попереднього маркетингового року та прогнози на 2020-2021


Ціни на зернові — підсумки попереднього маркетингового року та прогнози на 2020-2021

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (МінРЕТС) та учасники зернового ринку підписали рамковий Меморандум про граничний обсяг експорту зернових. Щоправда, конкретні показники експорту на 2020/2021 рік у ньому з'являться ближче до середини серпня 2020 року.

AgroPolit.com розпитав представників аграрного ринку, аналітиків та експертів про підсумки зернового маркетингового року 2019/2020 та прогнози на новий зерновий сезон.

Експерти кажуть, що фактор погоди, звісно, позначиться на новому урожаї, але суттєвого відриву від попереднього МР за обсягами зібраного не буде. З такими висновками погоджується і генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль.

"У 2020 році я би не став націлюватися на рекорди, але те, що буде не менше врожаю, ніж минулого року – це очевидно. Озимий ячмінь зараз збирають, і навіть південні області, які мали проблеми, демонструють в окремих випадках дуже достойну врожайність. Хоча і не можна поки що сказати, що це відбувається масово... Попередні розрахунки експорту пшениці будуть на рівні 17,5-18 млн т. Внутрішній ринок буде повністю забезпечений і харчовою, і фуражною пшеницею. Про якість пшениці сьогодні ще також рано казати, її тільки почали збирати", – заявив Павло Коваль.

За словами Павла Коваля, експортне питання та застороги, на які варто зважати вітчизняним аграріям, переважно залежать від зовнішніх обставин.

"Експортні ціни формуються не в Україні – це світова ціна. Однак ми можемо коригувати показники ефективності. У світі існує тренд до падіння цін на сировинних ринках, це відбувається з різних причин. Українські фермери (особливо малі та середні) залежні від цього ефекту, адже часто продають товар прямо з поля, бо не мають ресурсів та потужностей для його зберігання. Тож це один з ключових моментів, який потрібно прогнозувати, адже до кінця року, швидше за все, ціна буде змінюватися", – зауважив Коваль.

Більше читайте за посиланням: https://agropolit.com/spetsproekty/765-tsini-na-zernovi--pidsumki-poperednogo-marketingovogo-roku-ta-prognozi-na-2020-2021

ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

agroconf.org





Схожі новини
  • Мінекономіки та учасники зернового ринку підписали Меморандум про взаєморозуміння на 2020/2021 МР
  • Українська зернова асоціація запрошує представників ЗМІ на прес-конференцію, присвячену завершенню зернового сезону
  • Підписання Меморандуму по зерну на 2020/21 МР планується на 1 липня
  • Названо новий ліміт обсягу експорту української пшениці врожаю 2020 року
  • УЗА підтримує виконання Меморандуму щодо обсягів експорту пшениці на рівні 20,2 млн т

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.