Аграрний тиждень. Україна
» » Владислав Криклій закликав приватних стивідорів приєднатись до проєкту Weigh Control System
» » Владислав Криклій закликав приватних стивідорів приєднатись до проєкту Weigh Control System

    Владислав Криклій закликав приватних стивідорів приєднатись до проєкту Weigh Control System






    Міністр інфраструктури України Владислав Криклій закликав приватних стивідорів приєднатись до проєкту Weigh Control System (WCS). Це єдина система контролю зважування автотранспорту та аналізу руху на базі Центру обробки даних габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки. Про це він говорив під час виступу на круглому столі в рамках міжнародної конференції Grain Ukraine, що проходила в Одесі 10-11 липня.

    “Присутність інспектора на дорогах – це завжди певні ризики з точки зору впливу людського фактора. Ми ж прагнемо автоматизувати всі процеси, зробити їх простими, зрозумілими та прозорими. Для цього був розроблений і створений Центр обробки даних ГВК, який вже працює у пілотному режимі і передає інформацію зі стаціонарних комплексів зважування. Приєднання стивідорних компаній до проєкту Weigh Control System на базі цього Центру дозволить зберегти наші дороги, особливо на під’їзді до портів та створити рівні умови для всіх учасників ринку. Щоб не було ситуацій, коли один термінал працює чесно і не пускає перевантаження, а інший закриває на це очі”, – зазначив Владислав Криклій.

    Впровадження проєкту Weigh Control System передбачає автоматичну фіксацію перевантажених транспортних засобів та притягнення до відповідальності за перевищення габаритно-вагових норм, а також планування ремонту та реконструкції дорожньої мережі на основі фактичних даних про транспортне навантаження та інтенсивність руху.

    Система об’єднує в собі Центр обробки даних (ЦОД ГВК), системи отримання інформації з комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh-in-Motion (“Зважування у русі”) Укртрансбезпеки, Укравтодору та інших утримувачів доріг, з мобільних та стаціонарних пунктів зважування автотранспорту, а також з вагових комплексів портів та стивідорних компаній. Додатково планується включення в дане єдине рішення систем відеофіксації та метеостанцій для повного контролю.

    Приватні стивідори, які взяли участь у круглому столі, висловили готовність підтримати ініціативу Мінінфраструктури, однак звернули увагу на необхідність заходів, які зобов’яжуть всіх учасників ринку грати за єдиними правилами.

    Участь у заході взяли генеральний директор ДП “Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки” (ДП “ГЦЦК”) Володимир Набоков, представники стивідорних компаній, зокрема, ТОВ “Рисоіл-Херсон”, ТрансІнвестСервісу (ТІС), ДП “СК “Ольвія”, ТрансБалкТерміналу, ТОВ “СТАРК ШИППІНГ”, ТОВ “Мігтранс”, Трансіевестсервісу, Ascet Shipping, The Latvian Chamber of commerce and industry.

    https://mtu.gov.ua





    Схожі новини
  • Ваговий контроль на дорогах зроблять цілодобовим
  • Процес передачі українських морських портів у концесію триває, – Криклій
  • У 2020 році плануємо розкрити потенціал річкових перевезень і максимально розвантажити автошляхи, – Владислав Криклій
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Владислав Криклій закликав приватних стивідорів приєднатись до проєкту Weigh Control System






Міністр інфраструктури України Владислав Криклій закликав приватних стивідорів приєднатись до проєкту Weigh Control System (WCS). Це єдина система контролю зважування автотранспорту та аналізу руху на базі Центру обробки даних габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки. Про це він говорив під час виступу на круглому столі в рамках міжнародної конференції Grain Ukraine, що проходила в Одесі 10-11 липня.

“Присутність інспектора на дорогах – це завжди певні ризики з точки зору впливу людського фактора. Ми ж прагнемо автоматизувати всі процеси, зробити їх простими, зрозумілими та прозорими. Для цього був розроблений і створений Центр обробки даних ГВК, який вже працює у пілотному режимі і передає інформацію зі стаціонарних комплексів зважування. Приєднання стивідорних компаній до проєкту Weigh Control System на базі цього Центру дозволить зберегти наші дороги, особливо на під’їзді до портів та створити рівні умови для всіх учасників ринку. Щоб не було ситуацій, коли один термінал працює чесно і не пускає перевантаження, а інший закриває на це очі”, – зазначив Владислав Криклій.

Впровадження проєкту Weigh Control System передбачає автоматичну фіксацію перевантажених транспортних засобів та притягнення до відповідальності за перевищення габаритно-вагових норм, а також планування ремонту та реконструкції дорожньої мережі на основі фактичних даних про транспортне навантаження та інтенсивність руху.

Система об’єднує в собі Центр обробки даних (ЦОД ГВК), системи отримання інформації з комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh-in-Motion (“Зважування у русі”) Укртрансбезпеки, Укравтодору та інших утримувачів доріг, з мобільних та стаціонарних пунктів зважування автотранспорту, а також з вагових комплексів портів та стивідорних компаній. Додатково планується включення в дане єдине рішення систем відеофіксації та метеостанцій для повного контролю.

Приватні стивідори, які взяли участь у круглому столі, висловили готовність підтримати ініціативу Мінінфраструктури, однак звернули увагу на необхідність заходів, які зобов’яжуть всіх учасників ринку грати за єдиними правилами.

Участь у заході взяли генеральний директор ДП “Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки” (ДП “ГЦЦК”) Володимир Набоков, представники стивідорних компаній, зокрема, ТОВ “Рисоіл-Херсон”, ТрансІнвестСервісу (ТІС), ДП “СК “Ольвія”, ТрансБалкТерміналу, ТОВ “СТАРК ШИППІНГ”, ТОВ “Мігтранс”, Трансіевестсервісу, Ascet Shipping, The Latvian Chamber of commerce and industry.

https://mtu.gov.ua





Схожі новини
  • Ваговий контроль на дорогах зроблять цілодобовим
  • Процес передачі українських морських портів у концесію триває, – Криклій
  • У 2020 році плануємо розкрити потенціал річкових перевезень і максимально розвантажити автошляхи, – Владислав Криклій
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.