Аграрний тиждень. Україна
» » Втрати через суху осінь
» » Втрати через суху осінь

    Втрати через суху осінь


    Експерти Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) оцінюють втрати, які понесли аграрії від загибелі посівів озимої пшениці, ячменю та ріпаку, на рівні 3 792 млн. грн. При розрахунках враховувалася вартість підготовки ґрунту (культивація, передпосівний обробіток), посів з вартістю насіння та перше внесення засобів захисту рослин. Вартість мінеральних добрив не враховувалася, оскільки поживні речовини з ґрунту зможуть бути використані культурами, що будуть посіяні на цих площах.

    За даними УКАБ, озимі культури можуть бути втрачені на близько 40% площ посівів. Частина посівів не зійшла, а деякі посіви знаходяться у поганому стані у зв’язку з недостатньою кількістю опадів цієї осені. «Загроз для продовольчої безпеки України дана ситуація не несе, зважаючи на очікувані значні перехідні запаси зернових. Однак компанії перебувають у складній ситуації, оскільки вони понесли витрати на посів озимих культур, а нині слід думати про пересів і закладати в бюджети необхідні кошти. Так, втрати на 1 га пшениці або ячменю, які не дали нормальних сходів, склали 1050 грн., по ріпаку – 1200 грн. З огляду на те, що експорт зернових не дуже активний, компанії з диверсифікованим виробництвом мають кращу ситуацію», - коментує Ірина Кулик, експерт аграрних ринків (УКАБ).

    Нагадаємо, що за даними МінАПП, озимою пшеницею було засіяно 6,5 млн. га, ячменем - 1,2 млн. га, житом - 0,3 млн. га і озимим ріпаком – 0,9 млн. га.





    Схожі новини
  • «Агротрейд» збільшив посівну площу під озимі на 21,5%
  • Українські аграрії засіяли озимими культурами 8 мільйонів гектарів
  • Українські аграрії засіяли озимими культурами 91% прогнозованих площ
  • Миронівський хлібопродукт не планує пересів озимої пшениці
  • Аграрії через загибель озимих втратили мільярди гривень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Втрати через суху осінь


Експерти Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) оцінюють втрати, які понесли аграрії від загибелі посівів озимої пшениці, ячменю та ріпаку, на рівні 3 792 млн. грн. При розрахунках враховувалася вартість підготовки ґрунту (культивація, передпосівний обробіток), посів з вартістю насіння та перше внесення засобів захисту рослин. Вартість мінеральних добрив не враховувалася, оскільки поживні речовини з ґрунту зможуть бути використані культурами, що будуть посіяні на цих площах.

За даними УКАБ, озимі культури можуть бути втрачені на близько 40% площ посівів. Частина посівів не зійшла, а деякі посіви знаходяться у поганому стані у зв’язку з недостатньою кількістю опадів цієї осені. «Загроз для продовольчої безпеки України дана ситуація не несе, зважаючи на очікувані значні перехідні запаси зернових. Однак компанії перебувають у складній ситуації, оскільки вони понесли витрати на посів озимих культур, а нині слід думати про пересів і закладати в бюджети необхідні кошти. Так, втрати на 1 га пшениці або ячменю, які не дали нормальних сходів, склали 1050 грн., по ріпаку – 1200 грн. З огляду на те, що експорт зернових не дуже активний, компанії з диверсифікованим виробництвом мають кращу ситуацію», - коментує Ірина Кулик, експерт аграрних ринків (УКАБ).

Нагадаємо, що за даними МінАПП, озимою пшеницею було засіяно 6,5 млн. га, ячменем - 1,2 млн. га, житом - 0,3 млн. га і озимим ріпаком – 0,9 млн. га.





Схожі новини
  • «Агротрейд» збільшив посівну площу під озимі на 21,5%
  • Українські аграрії засіяли озимими культурами 8 мільйонів гектарів
  • Українські аграрії засіяли озимими культурами 91% прогнозованих площ
  • Миронівський хлібопродукт не планує пересів озимої пшениці
  • Аграрії через загибель озимих втратили мільярди гривень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.