Аграрний тиждень. Україна
» » Поділ «Укрзалізниці» завершиться до 2022 року – Жмак
» » Поділ «Укрзалізниці» завершиться до 2022 року – Жмак

    Поділ «Укрзалізниці» завершиться до 2022 року – Жмак






    АТ «Укрзалізниця» до кінця 2021 роки планує завершити перепідпорядкування підрозділів і виділити чотири вертикалі майбутнього холдингу – вантажну, пасажирську, виробничу і інфраструктурну. Про це повідомляє прес-служба компанії.

    Плануємо в 2021 році завершити перепідпорядкування підрозділів «Укрзалізниці» таким чином, щоб кожна виробнича вертикаль отримала всі необхідні активи, щоб вона могла підрахувати прибутки і збитки і вивести свій власний баланс. Вже до кінця наступного року кожна з цих чотирьох вертикалей матиме свій баланс. Це потім дозволить їх реорганізувати в компанії холдингу “,

    – заявив глава правління «Укрзалізниці» Володимир Жмак на прес-конференції у четвер, 29 жовтня.

    За його словами, в рамках переходу «Укрзалізниці» до вертикально-інтегрованої структури в даний час здійснюється переміщення активів і персоналу, щоб в кожній вертикалі були сконцентровані всі необхідні засоби для здійснення повного циклу діяльності.

    Так, вантажна вертикаль буде мати в своєму розпорядженні локомотиви і вагони, пасажирська – локомотиви, пасажирські та приміські поїзди, виробнича – вагоноремонтні і будівельні заводи, локомотиворемонтні заводи і депо, де будуть здійснені капітальні ремонти, інфраструктурна – шляхи і шляхове господарство, автоматизацію і сигналізацію. У вантажній і пасажирській вертикалях також будуть експлуатаційні депо для проведення поточних ремонтів.

    На прикладі двох депо, які ми вже почали перепідпорядкувати з Донецької залізниці на Південну, це «Лиман» та «Волноваха». Ми бачимо, що це жодним чином не впливає ні на кількість персоналу, ні на виробничі функції депо, ні на зміну місця роботи персоналу. Перепідпорядкування здійснюється адміністративно для того, щоб сконцентрувати в рамках вертикально-інтегрованої структури всі функції і ці структури перетворити потім в компанії-холдинги”,

    – підкреслив Жмак.

    Він додав, що в центральному офісі «Укрзалізниці» будуть сконцентровані всі інші функції. Він буде централізовано забезпечувати ці чотири вертикалі послугами юристів, фінансистів, кадровиків, працівників служби безпеки, IТ-фахівцями і т.п.

    Раніше в якості вертикально-інтегрованих бізнес одиниць, які планувалося виділити в структурі «Укрзалізниці», Жмак називав вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктуру і контейнерні перевезення.

    https://ports.ua





    Схожі новини
  • Знос локомотивів «Укрзалізниці» досягає 96%, а залізничних шляхів – 34%
  • «Укрзалізниця» проведе масштабний аудит діяльності компанії, – Жмак
  • Наглядова рада УЗ ухвалила рішення про звільнення Кравцова — джерело
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • 1 березня «Укрзалізниця» відправить перший пором

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Поділ «Укрзалізниці» завершиться до 2022 року – Жмак






АТ «Укрзалізниця» до кінця 2021 роки планує завершити перепідпорядкування підрозділів і виділити чотири вертикалі майбутнього холдингу – вантажну, пасажирську, виробничу і інфраструктурну. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Плануємо в 2021 році завершити перепідпорядкування підрозділів «Укрзалізниці» таким чином, щоб кожна виробнича вертикаль отримала всі необхідні активи, щоб вона могла підрахувати прибутки і збитки і вивести свій власний баланс. Вже до кінця наступного року кожна з цих чотирьох вертикалей матиме свій баланс. Це потім дозволить їх реорганізувати в компанії холдингу “,

– заявив глава правління «Укрзалізниці» Володимир Жмак на прес-конференції у четвер, 29 жовтня.

За його словами, в рамках переходу «Укрзалізниці» до вертикально-інтегрованої структури в даний час здійснюється переміщення активів і персоналу, щоб в кожній вертикалі були сконцентровані всі необхідні засоби для здійснення повного циклу діяльності.

Так, вантажна вертикаль буде мати в своєму розпорядженні локомотиви і вагони, пасажирська – локомотиви, пасажирські та приміські поїзди, виробнича – вагоноремонтні і будівельні заводи, локомотиворемонтні заводи і депо, де будуть здійснені капітальні ремонти, інфраструктурна – шляхи і шляхове господарство, автоматизацію і сигналізацію. У вантажній і пасажирській вертикалях також будуть експлуатаційні депо для проведення поточних ремонтів.

На прикладі двох депо, які ми вже почали перепідпорядкувати з Донецької залізниці на Південну, це «Лиман» та «Волноваха». Ми бачимо, що це жодним чином не впливає ні на кількість персоналу, ні на виробничі функції депо, ні на зміну місця роботи персоналу. Перепідпорядкування здійснюється адміністративно для того, щоб сконцентрувати в рамках вертикально-інтегрованої структури всі функції і ці структури перетворити потім в компанії-холдинги”,

– підкреслив Жмак.

Він додав, що в центральному офісі «Укрзалізниці» будуть сконцентровані всі інші функції. Він буде централізовано забезпечувати ці чотири вертикалі послугами юристів, фінансистів, кадровиків, працівників служби безпеки, IТ-фахівцями і т.п.

Раніше в якості вертикально-інтегрованих бізнес одиниць, які планувалося виділити в структурі «Укрзалізниці», Жмак називав вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктуру і контейнерні перевезення.

https://ports.ua





Схожі новини
  • Знос локомотивів «Укрзалізниці» досягає 96%, а залізничних шляхів – 34%
  • «Укрзалізниця» проведе масштабний аудит діяльності компанії, – Жмак
  • Наглядова рада УЗ ухвалила рішення про звільнення Кравцова — джерело
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • 1 березня «Укрзалізниця» відправить перший пором

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.