Аграрний тиждень. Україна
» » Витрати судновласників ростуть найшвидшими темпами за більш ніж десятиліття через пандемію – Drewry
» » Витрати судновласників ростуть найшвидшими темпами за більш ніж десятиліття через пандемію – Drewry

    Витрати судновласників ростуть найшвидшими темпами за більш ніж десятиліття через пандемію – Drewry






    Витрати на експлуатацію суден у 2020 році зростають найшвидшими темпами за більш ніж десять років через більш високих страхових внесків та витрат, пов’язаних з пандемією Covid-19. Про це йдеться в щорічному огляді і прогнозі витрат на експлуатацію суден на 2020-2021 рік, представленому консалтинговою компанією Drewry.

    За оцінками Drewry, середні денні експлуатаційні витрати для 47 різних типів і розмірів суден, згаданих у звіті, підскочили на 4,5% в 2020 році в порівнянні з основним збільшенням на 2% і 2,5% відповідно в попередні два роки. Це було за періодом, коли операційні витрати залишалися незмінними або скорочувалися протягом трьох років поспіль на 8% в 2015-2017 роках.

    Як і багато інших аспектів торгового морського перевезення, пандемія Covid-19 серйозно вплинула на витрати на експлуатацію суден. Вона привела до скорочення операційних витрат в першій половині року, оскільки економічні обмеження і обмеження соціального дистанціювання закрили доки та ремонтні верфі, а власники відреагували на спад торгівлі, відклавши всі, крім основних витрат. Проте в другій половині року витрати різко підскочили, оскільки ремонтні потужності знову відкрилися, що викликало відкладений попит, в той час як витрати на укомплектування персоналом зросли через порушення заходів по репатріації екіпажу “, – відзначає директор по дослідницьким продуктам Drewry Мартін Діксон.

    Згідно зі звітом, особливо сильно збільшилися витрати на персонал – на 6,2% в порівнянні з основним зростанням на 1,3% в минулому році. У той же час витрати на страхування корпусу і оснащення (H & M) і страхування та відшкодування збитків (P & I) підскочили на 4,5% на посилювання ринку страхування. Тим часом, перебої з поставками і доступністю робочої сили, викликані пандемією, привели до зростання цін на складські запаси і запасні частини, а також на ремонт і технічне обслуговування приблизно до 3%, в той час як витрати на докування підскочили на 5%.

    В 2021 році Drewry прогнозує зниження витрат на експлуатацію суден, оскільки деякі разові витрати, пов’язані з Covid-19, зменшаться у відповідь на заходи стримування, компенсуючи інфляційний тиск в інших місцях.

    https://ports.ua





    Схожі новини
  • Витрати на виробництво агропродукції в Україні скоротилися на 7,2%
  • Витрати на сільгоспвиробництво у минулому році знизились
  • Визначено витрати на продукти харчування домогосподарств
  • МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ ЗМЕНШИТЬ ФІНАНСОВІ ВИТРАТИ ДЛЯ СУДЕН МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
  • Витрати на виробництво сільгосппродукції в червні скоротились на 1,8%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Витрати судновласників ростуть найшвидшими темпами за більш ніж десятиліття через пандемію – Drewry






Витрати на експлуатацію суден у 2020 році зростають найшвидшими темпами за більш ніж десять років через більш високих страхових внесків та витрат, пов’язаних з пандемією Covid-19. Про це йдеться в щорічному огляді і прогнозі витрат на експлуатацію суден на 2020-2021 рік, представленому консалтинговою компанією Drewry.

За оцінками Drewry, середні денні експлуатаційні витрати для 47 різних типів і розмірів суден, згаданих у звіті, підскочили на 4,5% в 2020 році в порівнянні з основним збільшенням на 2% і 2,5% відповідно в попередні два роки. Це було за періодом, коли операційні витрати залишалися незмінними або скорочувалися протягом трьох років поспіль на 8% в 2015-2017 роках.

Як і багато інших аспектів торгового морського перевезення, пандемія Covid-19 серйозно вплинула на витрати на експлуатацію суден. Вона привела до скорочення операційних витрат в першій половині року, оскільки економічні обмеження і обмеження соціального дистанціювання закрили доки та ремонтні верфі, а власники відреагували на спад торгівлі, відклавши всі, крім основних витрат. Проте в другій половині року витрати різко підскочили, оскільки ремонтні потужності знову відкрилися, що викликало відкладений попит, в той час як витрати на укомплектування персоналом зросли через порушення заходів по репатріації екіпажу “, – відзначає директор по дослідницьким продуктам Drewry Мартін Діксон.

Згідно зі звітом, особливо сильно збільшилися витрати на персонал – на 6,2% в порівнянні з основним зростанням на 1,3% в минулому році. У той же час витрати на страхування корпусу і оснащення (H & M) і страхування та відшкодування збитків (P & I) підскочили на 4,5% на посилювання ринку страхування. Тим часом, перебої з поставками і доступністю робочої сили, викликані пандемією, привели до зростання цін на складські запаси і запасні частини, а також на ремонт і технічне обслуговування приблизно до 3%, в той час як витрати на докування підскочили на 5%.

В 2021 році Drewry прогнозує зниження витрат на експлуатацію суден, оскільки деякі разові витрати, пов’язані з Covid-19, зменшаться у відповідь на заходи стримування, компенсуючи інфляційний тиск в інших місцях.

https://ports.ua





Схожі новини
  • Витрати на виробництво агропродукції в Україні скоротилися на 7,2%
  • Витрати на сільгоспвиробництво у минулому році знизились
  • Визначено витрати на продукти харчування домогосподарств
  • МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ ЗМЕНШИТЬ ФІНАНСОВІ ВИТРАТИ ДЛЯ СУДЕН МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
  • Витрати на виробництво сільгосппродукції в червні скоротились на 1,8%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.