Аграрний тиждень. Україна
» » На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал
» » На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал

    На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал


    На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал

    Неподалік угорсько-українського кордону у місті Фенешлітке (Угорщина) розпочалося будівництво найбільшого у Європі інтермодального залізничного комбінованого термінала East-West Gate (EWG).

    «Будівництво найбільшого та найсучаснішого залізничного інтермодального комбінованого термінала розпочато біля воріт Європейського Союзу у Фенешлітке (Угорщина), недалеко від угорсько-українського кордону», — йдеться у повідомленні.

    Зазначається, що EWG стане першим наземним інтермодальним комбінованим терміналом на європейському континенті, який буде побудований на «зелених» технологіях та матиме власну мережу 5G. Теоретична потужність терміналу, який будується на території у 125 гектарів, становить 1 мільйон TEU на рік.

    Очікується, що EWG може зіграти ключову роль у доставленні товарів між Азією та Європою альтернативним шляхом, забезпечуючи швидші та більші за обсягом постачання, ніж раніше.

    "Оснащений найсучаснішими технологіями, інтермодальний термінал EWG, бувши західним шлюзом Нового Шовкового шляху, пропонуватиме альтернативний маршрут вантажних перевезень з Азії до Австрії, Швейцарії, Італії, Словенії, Хорватії та Німеччини, який буде швидший, ніж нинішні сухопутні та морські шляхи", — йдеться у повідомленні.

    Тестову експлуатацію об'єкта планується розпочати у січні 2022 року, а остаточна здача має відбутися у першому кварталі 2022 року. Інвестиції у розмірі 61 млн євро фінансуються повністю з приватних джерел.

    ІЦ УАКза матеріалами AgroPolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії
  • Нібулон закінчив будівництво потужного річкового перевантажувального термінала
  • У жовтні термінал ЄВТ обробив рекордну кількість суден і вантажів
  • Морський термінал ЄВТ перевалив понад мільйон тонн зернових
  • У Луганській області залізничний термінал реконструюють під елеватор

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал


На кордоні Угорщини та України будують найбільший у Європі залізничний термінал

Неподалік угорсько-українського кордону у місті Фенешлітке (Угорщина) розпочалося будівництво найбільшого у Європі інтермодального залізничного комбінованого термінала East-West Gate (EWG).

«Будівництво найбільшого та найсучаснішого залізничного інтермодального комбінованого термінала розпочато біля воріт Європейського Союзу у Фенешлітке (Угорщина), недалеко від угорсько-українського кордону», — йдеться у повідомленні.

Зазначається, що EWG стане першим наземним інтермодальним комбінованим терміналом на європейському континенті, який буде побудований на «зелених» технологіях та матиме власну мережу 5G. Теоретична потужність терміналу, який будується на території у 125 гектарів, становить 1 мільйон TEU на рік.

Очікується, що EWG може зіграти ключову роль у доставленні товарів між Азією та Європою альтернативним шляхом, забезпечуючи швидші та більші за обсягом постачання, ніж раніше.

"Оснащений найсучаснішими технологіями, інтермодальний термінал EWG, бувши західним шлюзом Нового Шовкового шляху, пропонуватиме альтернативний маршрут вантажних перевезень з Азії до Австрії, Швейцарії, Італії, Словенії, Хорватії та Німеччини, який буде швидший, ніж нинішні сухопутні та морські шляхи", — йдеться у повідомленні.

Тестову експлуатацію об'єкта планується розпочати у січні 2022 року, а остаточна здача має відбутися у першому кварталі 2022 року. Інвестиції у розмірі 61 млн євро фінансуються повністю з приватних джерел.

ІЦ УАКза матеріалами AgroPolit

agroconf.org





Схожі новини
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії
  • Нібулон закінчив будівництво потужного річкового перевантажувального термінала
  • У жовтні термінал ЄВТ обробив рекордну кількість суден і вантажів
  • Морський термінал ЄВТ перевалив понад мільйон тонн зернових
  • У Луганській області залізничний термінал реконструюють під елеватор

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.