Аграрний тиждень. Україна
» » “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон
» » “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон

    “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон






    Компанія хоче зрозуміти, як працювати у нових умовах

    Ухвалений нещодавно закон «Про внутрішній водний транспорт» змусив компанію «Грейн-Трансштпмент» переглянути свої інвестиційні плани.

    «У нас були плани побудувати в 2021 році як мінімум дві баржі по 5 тис. тон в Ізмаїлі на « Дунайсудосервісі». Але ми не готові розглядати запуск, поки не будуть зрозумілі умови і правила роботи в 2022 році. Ці інвестиції будуть окупатися в найближчі 8 років. Ми можемо хоч сьогодні підписати контракт і побудувати наприкінці 2021 року ці баржі, але ми не знаємо, що реально буде в 2022 році, коли фактично вступить в силу закон «Про внутрішній водний транспорт». Ми поки не готові так ризикувати, – цитує директора компанії Олександра Григоренко «ГМК-Центр». 

    Григоренко підкреслив, що закон «робить невигідним сплачувати податки і утримувати людей в Україні, тримати свій флот під українським прапором». Так що всі українські компанії, які сьогодні працюють під українським прапором, можуть «перереєструвати свій флот під інший прапор і працювати через компанії в інших юрисдикціях».

    «Витрати на зарплати, паливо – все це буде проходити поза українським оподаткування. Тут залишаться тільки портові збори », – заявив керівник «Грейн-Трансшипменту». 

    За його словами, «Грейн-трансшипменту» зможе продовжити інвестиційну діяльність в Україні тоді, коли «будуть зрозумілі правила і умови роботи в нових умовах», на нинішній же рік компанія інвестиції призупинить. 

    У «Грейн-Трансшипмент» також повідомили, що в минулому році через зниження врожаю в Україні компанія частково переорієнтувалася на генеральнеи вантажі, які раніше не перевозила. «Ми возили в каботажі листовий металопрокат і арматуру із Запоріжжя і Кам’янського на Одесу і Чорноморськ. З 65 тис. тонн генеральних вантажів 50 тис. тонн була металопродукція», – повідомив Олександр Григоренко. Завдяки цьому обсяг річкових вантажоперевезень компанії виріс на 3,4% – з 358 тис. тон до 370 тис. тон.

    https://agrologistyka.in.ua





    Схожі новини
  • Регуляторна служба підтримала позицію бізнесу щодо вето на закон про ВВТ
  • Олексій Вадатурський: Ось такі ви «слуги народу». Сором вам!
  • Найбільші перевізники: «Грейн-Трансшипмент» та їхня перлина
  • У Раді оновили терміни прийняття законів про залізничний і внутрішній водний транспорт
  • Законопроект про ринок землі ухвалить уже новий парламент - Держземагентство

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

“Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон






Компанія хоче зрозуміти, як працювати у нових умовах

Ухвалений нещодавно закон «Про внутрішній водний транспорт» змусив компанію «Грейн-Трансштпмент» переглянути свої інвестиційні плани.

«У нас були плани побудувати в 2021 році як мінімум дві баржі по 5 тис. тон в Ізмаїлі на « Дунайсудосервісі». Але ми не готові розглядати запуск, поки не будуть зрозумілі умови і правила роботи в 2022 році. Ці інвестиції будуть окупатися в найближчі 8 років. Ми можемо хоч сьогодні підписати контракт і побудувати наприкінці 2021 року ці баржі, але ми не знаємо, що реально буде в 2022 році, коли фактично вступить в силу закон «Про внутрішній водний транспорт». Ми поки не готові так ризикувати, – цитує директора компанії Олександра Григоренко «ГМК-Центр». 

Григоренко підкреслив, що закон «робить невигідним сплачувати податки і утримувати людей в Україні, тримати свій флот під українським прапором». Так що всі українські компанії, які сьогодні працюють під українським прапором, можуть «перереєструвати свій флот під інший прапор і працювати через компанії в інших юрисдикціях».

«Витрати на зарплати, паливо – все це буде проходити поза українським оподаткування. Тут залишаться тільки портові збори », – заявив керівник «Грейн-Трансшипменту». 

За його словами, «Грейн-трансшипменту» зможе продовжити інвестиційну діяльність в Україні тоді, коли «будуть зрозумілі правила і умови роботи в нових умовах», на нинішній же рік компанія інвестиції призупинить. 

У «Грейн-Трансшипмент» також повідомили, що в минулому році через зниження врожаю в Україні компанія частково переорієнтувалася на генеральнеи вантажі, які раніше не перевозила. «Ми возили в каботажі листовий металопрокат і арматуру із Запоріжжя і Кам’янського на Одесу і Чорноморськ. З 65 тис. тонн генеральних вантажів 50 тис. тонн була металопродукція», – повідомив Олександр Григоренко. Завдяки цьому обсяг річкових вантажоперевезень компанії виріс на 3,4% – з 358 тис. тон до 370 тис. тон.

https://agrologistyka.in.ua





Схожі новини
  • Регуляторна служба підтримала позицію бізнесу щодо вето на закон про ВВТ
  • Олексій Вадатурський: Ось такі ви «слуги народу». Сором вам!
  • Найбільші перевізники: «Грейн-Трансшипмент» та їхня перлина
  • У Раді оновили терміни прийняття законів про залізничний і внутрішній водний транспорт
  • Законопроект про ринок землі ухвалить уже новий парламент - Держземагентство

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.