Замовлення проєкту В5000М – це модернізовані несамохідні судна, які фахівці суднобудівного заводу та судноплавної компанії «НІБУЛОН» удосконалили відповідно до досвіду експлуатації суден попереднього проєкту на українських річках.
Оптимізована конструкція нового судна, для кращої прохідності та маневреності, а також суттєва вантажомісткість – 5000 тонн – дозволять ефективно нарощувати обсяги транспортованого збіжжя та експортні показники. Адже усього за один рейс караван із двох таких стометрових суден перевезе до 10 000 тонн збіжжя. А це дорівнює одночасній роботі 416 (!) вантажівок, які не виїжджатимуть на українські автошляхи завдяки кожному рейсу лише цих двох несамохідних суден компанії.
Наразі флот «НІБУЛОНа» складається із 85 сучасних суден різного класу та призначення.За весь час роботи судноплавної компанії (з 2009 р.) українськими дорогами не проїхало близько 900 тис. вантажівок, адже річками транспортовано понад 21,5 млн тонн різноманітних вантажів.
Детальніше про будівництво нових замовлень:
Підприємство продовжує отримувати судновий метал для будівництва нових замовлень. І сьогодні на завод поставлено уже близько 85 % метала, необхідного для формування міцних корпусів суден.
Перше несамохідне судно пр. В5000М (зам. 10050)
Фахівці складально-зварювальної дільниці збирають бортові та днищеві секції замовлення. Повністю готові уже 20 секцій для циліндричної частини корпусу, ще над 20-ма тривають роботи.
Підключилися до процесу будівництва судна і спеціалісти монтажно-трубопровідної дільниці, які активно працюють над виготовленням трубопроводів водяного пожежогасіння і обмивання якірних ланцюгів, повітряно-вимірювальних труб, а також труб для систем осушення та шпігатів відкритих палуб.
Для насичення корпусу замовлення дільниця механо-слюсарних частин уже сьогодні працює над виготовленням мачти, горловин, вентиляційних кришок, трапів, кришок сходів, леєрного огородження та ін. Працюють й над обладнанням швартовного пристрою – кнехти, бітенги.
Для безперервного виробництва у цеху металообробки продовжують порізку металу, постачаючи деталі до інших дільниць.
Друге несамохідне судно пр. В5000М (зам. 10051)
Фахівці металообробної дільниці приступили до порізки металу для виготовлення п’ятого блоку міцного корпусу замовлення. Найближчим часом метал буде передано до збірно-секційного цеху, де фахівці приступлять до збирання перших секцій.
Шосте несамохідне судно пр. NBL-91 (зам. 10041)
Останнє судно із другої лінійки спущено на воду. На ньому завершено усі добудовчі роботи та здійснено перевірку всіх механізмів. Успішно минули й швартовні випробування. Судно передано замовнику – судноплавній компанії «НІБУЛОН». ІЦ УАК за матеріалами nibulonagroconf.org