Аграрний тиждень. Україна
» » Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%
» » Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%

    Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%


    Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%

    Рада бізнес-омбудсмена за 2020 рік отримала 1737 скарг, 12% з яких надійшли від агробізнесу.

    Про це повідомляється в підсумках бізнес-омбудсмена про скарги підприємців на порушення держорганів у 2020 році.

    Відмічається, що загалом 4 предмети звернень склали 85% скарг бізнесу на порушення держорганів: податкові питання (64%), дії правоохоронців (12%), дії державних регуляторів (5%) та митні питання (4%).

    Попри мораторій на більшість податкових перевірок та скорочення скарг із цього предмету, кількість звернень бізнесу з податкових питань загалом зросла на 14% у порівнянні з 2019 роком (з 981 до 1117 скарг). Зокрема, втричі зросла кількість скарг щодо блокування податкових накладних (з 95 до 273 скарг), на 63% — щодо включення до переліків ризикових платників податків (з 127 до 207), на 36% — щодо невиконання рішень суду з реєстрації податкових накладних (з 108 до 147).

    Більшість скарг подали українські компанії (89%), переважно представники малого та середнього бізнесу (76%). Традиційно найбільш активними за кількістю поданих звернень були представники оптової торгівлі (26%), виробництва (12%), агробізнесу (12%), нерухомості (11%) та приватні підприємці (10%).

    За 2020 рік Рада бізнес-омбудсмена завершила розслідування 1159 справ, що дозволило бізнесу повернути та заощадити 843 млн грн.

    Для довідки: Рада бізнес-омбудсмена — незалежний постійно діючий консультативно-дорадчий орган Кабінету Міністрів України, заснований з метою створення прозорих умов роботи державних і місцевих органів влади, державних і підконтрольних державі компаній, а також для запобігання корупції.

    ІЦ УАК за матеріалами АгроПортал

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Скарги щодо рейдерських атак розглядатимуться протягом доби
  • У Держгеокадастрі створять підрозділ збору скарг про порушення
  • Уряд скасував книги скарг і пропозицій
  • За рік громадяни звернулися до Держпродспоживслужби понад 35 тис разів
  • На Дніпропетровщині надійшло 60 скарг від аграріїв про випадки рейдерства

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%


Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%

Рада бізнес-омбудсмена за 2020 рік отримала 1737 скарг, 12% з яких надійшли від агробізнесу.

Про це повідомляється в підсумках бізнес-омбудсмена про скарги підприємців на порушення держорганів у 2020 році.

Відмічається, що загалом 4 предмети звернень склали 85% скарг бізнесу на порушення держорганів: податкові питання (64%), дії правоохоронців (12%), дії державних регуляторів (5%) та митні питання (4%).

Попри мораторій на більшість податкових перевірок та скорочення скарг із цього предмету, кількість звернень бізнесу з податкових питань загалом зросла на 14% у порівнянні з 2019 роком (з 981 до 1117 скарг). Зокрема, втричі зросла кількість скарг щодо блокування податкових накладних (з 95 до 273 скарг), на 63% — щодо включення до переліків ризикових платників податків (з 127 до 207), на 36% — щодо невиконання рішень суду з реєстрації податкових накладних (з 108 до 147).

Більшість скарг подали українські компанії (89%), переважно представники малого та середнього бізнесу (76%). Традиційно найбільш активними за кількістю поданих звернень були представники оптової торгівлі (26%), виробництва (12%), агробізнесу (12%), нерухомості (11%) та приватні підприємці (10%).

За 2020 рік Рада бізнес-омбудсмена завершила розслідування 1159 справ, що дозволило бізнесу повернути та заощадити 843 млн грн.

Для довідки: Рада бізнес-омбудсмена — незалежний постійно діючий консультативно-дорадчий орган Кабінету Міністрів України, заснований з метою створення прозорих умов роботи державних і місцевих органів влади, державних і підконтрольних державі компаній, а також для запобігання корупції.

ІЦ УАК за матеріалами АгроПортал

agroconf.org





Схожі новини
  • Скарги щодо рейдерських атак розглядатимуться протягом доби
  • У Держгеокадастрі створять підрозділ збору скарг про порушення
  • Уряд скасував книги скарг і пропозицій
  • За рік громадяни звернулися до Держпродспоживслужби понад 35 тис разів
  • На Дніпропетровщині надійшло 60 скарг від аграріїв про випадки рейдерства

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.