Аграрний тиждень. Україна
» » «НІБУЛОН» – лідер рейдової перевалки
» » «НІБУЛОН» – лідер рейдової перевалки

    «НІБУЛОН» – лідер рейдової перевалки


    «НІБУЛОН» – лідер рейдової перевалки
    За результатами роботи 20-ти компаній, які у 2020 році здійснювали перевалку зерна на зовнішньому рейді Миколаївського морського порту, найкращий результат продемонстрував «НІБУЛОН» із показником у 3,48 млн тонн сільгосппродукції.

    Такі підсумки опублікувала агентська компанія Stark Shipping у своєму дослідженні «Зернові термінали України».


    Досягнення такого успіху – результат реалізації масштабного патріотичного інвестиційного проєкту «НІБУЛОНа» щодо відродження українських річок як транспортних артерій та комплексної наполегливої багаторічної роботи. Компанія відродила суднобудування, збудувала потужний та найсучасніший портовий флот (портофлот) в Україні, розгалужену інфраструктуру з потужних річкових перевантажувальних терміналів, працює справжня команда професіоналів своєї справи, а тому не дивно, що «НІБУЛОН» роками залишається незмінним лідером з перевалки агрокультур методом «ship-to-ship».

    Компанія відроджує національне судноплавство і кожного року збільшує обсяги перевезення різноманітних вантажів внутрішніми водними шляхами, за рахунок чого щороку зростають експортні показники, зокрема рейдові відвантаження: у 2017 році – 1,48 млн тонн, у 2018 році – 1,79 млн тонн, у 2019-му – 2,83 млн тонн.

    У 2020 році відвантаження на експорт на зовнішньому рейді склали 3,48 млн тонн, що є і новим абсолютним рекордом компанії за весь період діяльності. І неабияка роль у цьому належить роботі суден портового флоту (портофлоту): плавкранів, буксирів та несамохідних суден.

    Як працював «НІБУЛОНівський» флот у 2020 році:



    140-метровий самохідний плавкран NIBULON MAX перевантажив 2,26 млн тонн сільгосппродукції.

    Це рекордне для України судно «НІБУЛОН» збудував на власному суднобудівному заводі у 2019 році. Воно обладнане двома електрогідравлічними чотириканатними грейферними кранами від німецької фірми Liebherr з максимальною вантажопідйомністю 45 тонн кожен, загальною продуктивністю 18 000 тонн на добу та двома вантажними трюмами з люковими закриттями місткістю 13 400 куб. м.



    Самохідний плавкран «Святий Миколай» перевантажив 1,03 млн тонн сільгосппродукції.

    Найперший плавучий кран компанії, який на замовлення було збудовано на румунському суднобудівному заводі «SNC» (м. Констанца) у 2013 році. Це судно обладнане електрогідравлічним грейферним краном від німецької фірми Liebherr з вантажопідйомністю у 45 тонн та продуктивністю перевантаження до 20 тис. тонн на добу. Основне призначення – навантаження закордонних суден на зовнішньому рейді.



    Несамохідні плавучі крани «Нібулонівець» та «Нібулонівець-2» перевантажили 190 тис. тонн сільгосппродукції.

    Ці два несамохідних судна було збудовано на суднобудівному заводі «НІБУЛОН» у 2016 та 2018 рр. Вони укомплектовані мобільними перевантажувальними машинами TEREX FUCHS MHL 385D з продуктивністю перевантаження 4000 тонн на добу. Основне призначення – навантажувально-розвантажувальні операції на рейді і на перевантажувальному терміналі, а також здійснення дозавантаження (об'єднання) несамохідних суден до повної вантажомісткості на Дніпрі.



    Флот «НІБУЛОНа» транспортував українськими річками 4,14 млн тонн вантажів, що є рекордним показником за весь час діяльності компанії.

    Сьогодні портовий флот компанії налічує 48 несамохідних суден та 24 потужних буксири різних, пристосованих під особливості експлуатації на внутрішніх водних шляхах, проєктів, класів та призначень. Флот підприємства є наймолодшим в Україні та стовідсотково українським, адже судна спроєктовані українськими конструкторськими бюро, виготовлені з української сталі, ходять під українським прапором та обслуговуються українцями. У будівництві флоту задіяна низка підприємств з інших галузей економіки України. Усі судна компанії відповідають вимогам міжнародних та національних стандартів, конвенцій та кодексів.

    Із будівництвом 140-метрового самохідного плавкрану «НІБУЛОН» значно підсилився, оскільки він оптимізує роботу усього флоту, а також демонструє високі показники щодо відвантаження сільгосппродукції на експорт. Тепер можливості компанії з перевалки виключно на рейді становлять 6 млн тонн, що вже перевершує потужності морського перевантажувального термінала в Миколаєві.

    Досягнення поточного року дають усі підстави очікувати нові рекорди, адже тільки за перші три місяці «НІБУЛОН» уже відвантажив більше 1 млн тонн сільгосппродукції.

    ІЦ УАК за матеріалами nibulon

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Перевалка з барж на морські судна постійно нарощує об’єми
  • «НІБУЛОН» першим відкрив судноплавство на Дніпрі у новому навігаційному сезоні 2021
  • НІБУЛОН встановив кілька рекордів у першій половині 2020/21 МР
  • Найсучасніший український флот «НІБУЛОНа» налічує уже 77 одиниць: перше несамохідне судно проєкту В1500 спущено на воду
  • Прозора робота

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«НІБУЛОН» – лідер рейдової перевалки


«НІБУЛОН» – лідер рейдової перевалки
За результатами роботи 20-ти компаній, які у 2020 році здійснювали перевалку зерна на зовнішньому рейді Миколаївського морського порту, найкращий результат продемонстрував «НІБУЛОН» із показником у 3,48 млн тонн сільгосппродукції.

Такі підсумки опублікувала агентська компанія Stark Shipping у своєму дослідженні «Зернові термінали України».


Досягнення такого успіху – результат реалізації масштабного патріотичного інвестиційного проєкту «НІБУЛОНа» щодо відродження українських річок як транспортних артерій та комплексної наполегливої багаторічної роботи. Компанія відродила суднобудування, збудувала потужний та найсучасніший портовий флот (портофлот) в Україні, розгалужену інфраструктуру з потужних річкових перевантажувальних терміналів, працює справжня команда професіоналів своєї справи, а тому не дивно, що «НІБУЛОН» роками залишається незмінним лідером з перевалки агрокультур методом «ship-to-ship».

Компанія відроджує національне судноплавство і кожного року збільшує обсяги перевезення різноманітних вантажів внутрішніми водними шляхами, за рахунок чого щороку зростають експортні показники, зокрема рейдові відвантаження: у 2017 році – 1,48 млн тонн, у 2018 році – 1,79 млн тонн, у 2019-му – 2,83 млн тонн.

У 2020 році відвантаження на експорт на зовнішньому рейді склали 3,48 млн тонн, що є і новим абсолютним рекордом компанії за весь період діяльності. І неабияка роль у цьому належить роботі суден портового флоту (портофлоту): плавкранів, буксирів та несамохідних суден.

Як працював «НІБУЛОНівський» флот у 2020 році:



140-метровий самохідний плавкран NIBULON MAX перевантажив 2,26 млн тонн сільгосппродукції.

Це рекордне для України судно «НІБУЛОН» збудував на власному суднобудівному заводі у 2019 році. Воно обладнане двома електрогідравлічними чотириканатними грейферними кранами від німецької фірми Liebherr з максимальною вантажопідйомністю 45 тонн кожен, загальною продуктивністю 18 000 тонн на добу та двома вантажними трюмами з люковими закриттями місткістю 13 400 куб. м.



Самохідний плавкран «Святий Миколай» перевантажив 1,03 млн тонн сільгосппродукції.

Найперший плавучий кран компанії, який на замовлення було збудовано на румунському суднобудівному заводі «SNC» (м. Констанца) у 2013 році. Це судно обладнане електрогідравлічним грейферним краном від німецької фірми Liebherr з вантажопідйомністю у 45 тонн та продуктивністю перевантаження до 20 тис. тонн на добу. Основне призначення – навантаження закордонних суден на зовнішньому рейді.



Несамохідні плавучі крани «Нібулонівець» та «Нібулонівець-2» перевантажили 190 тис. тонн сільгосппродукції.

Ці два несамохідних судна було збудовано на суднобудівному заводі «НІБУЛОН» у 2016 та 2018 рр. Вони укомплектовані мобільними перевантажувальними машинами TEREX FUCHS MHL 385D з продуктивністю перевантаження 4000 тонн на добу. Основне призначення – навантажувально-розвантажувальні операції на рейді і на перевантажувальному терміналі, а також здійснення дозавантаження (об'єднання) несамохідних суден до повної вантажомісткості на Дніпрі.



Флот «НІБУЛОНа» транспортував українськими річками 4,14 млн тонн вантажів, що є рекордним показником за весь час діяльності компанії.

Сьогодні портовий флот компанії налічує 48 несамохідних суден та 24 потужних буксири різних, пристосованих під особливості експлуатації на внутрішніх водних шляхах, проєктів, класів та призначень. Флот підприємства є наймолодшим в Україні та стовідсотково українським, адже судна спроєктовані українськими конструкторськими бюро, виготовлені з української сталі, ходять під українським прапором та обслуговуються українцями. У будівництві флоту задіяна низка підприємств з інших галузей економіки України. Усі судна компанії відповідають вимогам міжнародних та національних стандартів, конвенцій та кодексів.

Із будівництвом 140-метрового самохідного плавкрану «НІБУЛОН» значно підсилився, оскільки він оптимізує роботу усього флоту, а також демонструє високі показники щодо відвантаження сільгосппродукції на експорт. Тепер можливості компанії з перевалки виключно на рейді становлять 6 млн тонн, що вже перевершує потужності морського перевантажувального термінала в Миколаєві.

Досягнення поточного року дають усі підстави очікувати нові рекорди, адже тільки за перші три місяці «НІБУЛОН» уже відвантажив більше 1 млн тонн сільгосппродукції.

ІЦ УАК за матеріалами nibulon

agroconf.org





Схожі новини
  • Перевалка з барж на морські судна постійно нарощує об’єми
  • «НІБУЛОН» першим відкрив судноплавство на Дніпрі у новому навігаційному сезоні 2021
  • НІБУЛОН встановив кілька рекордів у першій половині 2020/21 МР
  • Найсучасніший український флот «НІБУЛОНа» налічує уже 77 одиниць: перше несамохідне судно проєкту В1500 спущено на воду
  • Прозора робота

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.