Відбулося чергова зустріч робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві за участю заступника Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, представників Мінінфраструктури, Мінфіну, Укртрансбезпеки, АТ «Укрзалізниця» та профільних аграрних асоціацій. Про це повідомляє прес-служба Мінекономіки.
Так, сторони обговорили питання щодо стимулювання перевезень сільськогосподарської продукції внутрішніми водними шляхами. Зокрема, зернотрейдрами було запропоновано скасувати або компенсувати річковим суднам сплачений акциз на пальне. Такий крок наблизить законодавство до європейського, адже це відповідає Угоді про асоціацію України з ЄС. Також це сприятиме розвитку зернового ринку в Україні, адже стимулюватиме експортерів користуватися більш дешевим і екологічним річковим транспортом для перевезення с/г продукції.
Присутні вирішили винести це питання на широке обговорення 18 травня за участю усіх зацікавлених сторін, в тому числі відповідальних органів влади.
Також було розглянуто стан розробки Мінінфраструктури нормативно-правових актів щодо врегулювання питання перевезення вантажів на особливих умовах в універсальних контейнерах.
Крім того, учасники обговорили пропозицію від Укрзалізниці про внесення змін до Правил надання послуг у морських портах України. Серед іншого йдеться про здійснення у портах України габаритно-вагового контролю також для автомобілів, які завозять на територію порту експортні вантажі. Такі зміни сприятимуть встановленню рівних конкурентних умов для різних видів транспорту (автомобільного, річкового, залізничного), а також сприятиме переорієнтації частки вантажних перевезень з автомобільного на більш екологічний залізничний та річковий транспорт.
Нагадаємо, Укрзалізниця скоротила перевезення зерна майже на 23%.
ІЦ УАК за матеріалами Агрополіт
agroconf.org