Аграрний тиждень. Україна
» » Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції
» » Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції

    Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції


    Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції

    Відбулося чергова зустріч робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві за участю заступника Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, представників Мінінфраструктури, Мінфіну, Укртрансбезпеки, АТ «Укрзалізниця» та профільних аграрних асоціацій. Про це повідомляє прес-служба Мінекономіки.

    Так, сторони обговорили питання щодо стимулювання перевезень сільськогосподарської продукції внутрішніми водними шляхами. Зокрема, зернотрейдрами було запропоновано скасувати або компенсувати річковим суднам сплачений акциз на пальне. Такий крок наблизить законодавство до європейського, адже це відповідає Угоді про асоціацію України з ЄС. Також це сприятиме розвитку зернового ринку в Україні, адже стимулюватиме експортерів користуватися більш дешевим і екологічним річковим транспортом для перевезення с/г продукції.

    Присутні вирішили винести це питання на широке обговорення 18 травня за участю усіх зацікавлених сторін, в тому числі відповідальних органів влади.

    Також було розглянуто стан розробки Мінінфраструктури нормативно-правових актів щодо врегулювання питання перевезення вантажів на особливих умовах в універсальних контейнерах.

    Крім того, учасники обговорили пропозицію від Укрзалізниці про внесення змін до Правил надання послуг у морських портах України. Серед іншого йдеться про здійснення у портах України габаритно-вагового контролю також для автомобілів, які завозять на територію порту експортні вантажі. Такі зміни сприятимуть встановленню рівних конкурентних умов для різних видів транспорту (автомобільного, річкового, залізничного), а також сприятиме переорієнтації частки вантажних перевезень з автомобільного на більш екологічний залізничний та річковий транспорт.

    Нагадаємо, Укрзалізниця скоротила перевезення зерна майже на 23%.

    ІЦ УАК за матеріалами Агрополіт

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Стало відомо, коли оприлюднять нову методику портових зборів
  • В Мінекономіки відбулося перше в 2021 році засідання логістичного штабу
  • У Мінекономіки обговорили можливість внесення змін до зернового Меморандуму
  • В Україні можуть оновити допустимий вміст залишків деяких ЗЗР в сільгосппродукції відповідно до вимог ЄС
  • В Україні можуть відновити роботу Координаційної ради з питань логістики

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції


Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції

Відбулося чергова зустріч робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві за участю заступника Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, представників Мінінфраструктури, Мінфіну, Укртрансбезпеки, АТ «Укрзалізниця» та профільних аграрних асоціацій. Про це повідомляє прес-служба Мінекономіки.

Так, сторони обговорили питання щодо стимулювання перевезень сільськогосподарської продукції внутрішніми водними шляхами. Зокрема, зернотрейдрами було запропоновано скасувати або компенсувати річковим суднам сплачений акциз на пальне. Такий крок наблизить законодавство до європейського, адже це відповідає Угоді про асоціацію України з ЄС. Також це сприятиме розвитку зернового ринку в Україні, адже стимулюватиме експортерів користуватися більш дешевим і екологічним річковим транспортом для перевезення с/г продукції.

Присутні вирішили винести це питання на широке обговорення 18 травня за участю усіх зацікавлених сторін, в тому числі відповідальних органів влади.

Також було розглянуто стан розробки Мінінфраструктури нормативно-правових актів щодо врегулювання питання перевезення вантажів на особливих умовах в універсальних контейнерах.

Крім того, учасники обговорили пропозицію від Укрзалізниці про внесення змін до Правил надання послуг у морських портах України. Серед іншого йдеться про здійснення у портах України габаритно-вагового контролю також для автомобілів, які завозять на територію порту експортні вантажі. Такі зміни сприятимуть встановленню рівних конкурентних умов для різних видів транспорту (автомобільного, річкового, залізничного), а також сприятиме переорієнтації частки вантажних перевезень з автомобільного на більш екологічний залізничний та річковий транспорт.

Нагадаємо, Укрзалізниця скоротила перевезення зерна майже на 23%.

ІЦ УАК за матеріалами Агрополіт

agroconf.org





Схожі новини
  • Стало відомо, коли оприлюднять нову методику портових зборів
  • В Мінекономіки відбулося перше в 2021 році засідання логістичного штабу
  • У Мінекономіки обговорили можливість внесення змін до зернового Меморандуму
  • В Україні можуть оновити допустимий вміст залишків деяких ЗЗР в сільгосппродукції відповідно до вимог ЄС
  • В Україні можуть відновити роботу Координаційної ради з питань логістики

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.