Аграрний тиждень. Україна
» » ПІІ «Гленкор Агрікалчер Україна» здійснило ребрендинг та змінило назву на ПІІ «Вайтерра Україна»
» » ПІІ «Гленкор Агрікалчер Україна» здійснило ребрендинг та змінило назву на ПІІ «Вайтерра Україна»

    ПІІ «Гленкор Агрікалчер Україна» здійснило ребрендинг та змінило назву на ПІІ «Вайтерра Україна»






    Услід за глобальним ребрендингом компанії Glencore Agriculture та зміни назви на Viterra минулого листопада, ПІІ «Гленкор Агрікалчер Україна» здійснить ребрендинг в Україні та змінить назву на ПІІ «Вайтерра Україна» з 05 травня 2021 року.

    Viterra означає життєву силу землі та євсесвітньо визнаним брендом, який тісно пов’язаний із сільським господарством.

    Володимир Балан, генеральний директор ПІІ «Вайтерра Україна» зазначив, що це хвилюючий момент для бізнесу, оскільки він приймає назву та бренд Viterra.

    «Наявність єдиної назви та спільної мети суттєво позиціонує нашу світову мережу віднині і на майбутнє.»

    «Об’єднання бізнесу під єдиним брендом у 37 країнах, де компанія Viterra здійснює свою діяльність, консолідує її повністю інтегровану сільськогосподарську мережу, яка зв’язує виробників та споживачів шляхом постачання стійкої, простежуваної та контрольованої якості сільськогосподарської продукції.»

    «У складі глобального ланцюга поставок Viterra наша мережа спеціалістів та активів зі зберігання, переробки насіння соняшнику, відвантаження, транспортування, перевалки та маркетингові філіали створюють значну додану вартістьдля наших клієнтів в Україні, зв’язуючи їх зі споживачами по всьому світу.»

    Ми сильніші разом і можемо досягати більшого. Ми прагнемо успішних, довготривалих відносин із нашими клієнтами, виробниками та кінцевими споживачами.

    Клієнти помітять новий бренд Viterra вже сьогодні, крім цієї зміни, бізнес здійснюється як завжди. Ми з нетерпінням чекаємо подальшого зростання та постійних інвестицій у нашу мережу та продовжуємо з’єднувати сільськогосподарську галузь.

    Про Вайтерра

    У Viterra, ми віримо в силувзаємодії. Наш лідируючий у світі, повністю інтегрований ланцюг поставок з’єднує виробників та кінцевих споживачів поставками стійкої, надійної та контрольованої якості сільськогосподарської продукції. За допомогою талановитого персоналу чисельністю понад 17 500 осіб ми здійснюємо діяльність у 37 країнах, наша стратегічна мережa активів зі зберігання, переробки та транспортування дозволяє нам пропонувати інноваційні рішення та відкривати шляхинашим клієнтам за допомогою успішного і тривалого партнерства. Ми сильніші разом і можемо досягати більшого.





    Схожі новини
  • Гленкор Агрікалчер оголошує про придбання портового терміналу в Україні
  • Україна і Канада будуть конкурувати на ринку ріпаку ЄС
  • Ирак: тендер завершился, а интрига осталась
  • ЕБРР выделит канадской Viterra $30 млн. на закупку сельхозпродукции в Украине
  • Канадцы хотят закупить украинское зерно

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ПІІ «Гленкор Агрікалчер Україна» здійснило ребрендинг та змінило назву на ПІІ «Вайтерра Україна»






Услід за глобальним ребрендингом компанії Glencore Agriculture та зміни назви на Viterra минулого листопада, ПІІ «Гленкор Агрікалчер Україна» здійснить ребрендинг в Україні та змінить назву на ПІІ «Вайтерра Україна» з 05 травня 2021 року.

Viterra означає життєву силу землі та євсесвітньо визнаним брендом, який тісно пов’язаний із сільським господарством.

Володимир Балан, генеральний директор ПІІ «Вайтерра Україна» зазначив, що це хвилюючий момент для бізнесу, оскільки він приймає назву та бренд Viterra.

«Наявність єдиної назви та спільної мети суттєво позиціонує нашу світову мережу віднині і на майбутнє.»

«Об’єднання бізнесу під єдиним брендом у 37 країнах, де компанія Viterra здійснює свою діяльність, консолідує її повністю інтегровану сільськогосподарську мережу, яка зв’язує виробників та споживачів шляхом постачання стійкої, простежуваної та контрольованої якості сільськогосподарської продукції.»

«У складі глобального ланцюга поставок Viterra наша мережа спеціалістів та активів зі зберігання, переробки насіння соняшнику, відвантаження, транспортування, перевалки та маркетингові філіали створюють значну додану вартістьдля наших клієнтів в Україні, зв’язуючи їх зі споживачами по всьому світу.»

Ми сильніші разом і можемо досягати більшого. Ми прагнемо успішних, довготривалих відносин із нашими клієнтами, виробниками та кінцевими споживачами.

Клієнти помітять новий бренд Viterra вже сьогодні, крім цієї зміни, бізнес здійснюється як завжди. Ми з нетерпінням чекаємо подальшого зростання та постійних інвестицій у нашу мережу та продовжуємо з’єднувати сільськогосподарську галузь.

Про Вайтерра

У Viterra, ми віримо в силувзаємодії. Наш лідируючий у світі, повністю інтегрований ланцюг поставок з’єднує виробників та кінцевих споживачів поставками стійкої, надійної та контрольованої якості сільськогосподарської продукції. За допомогою талановитого персоналу чисельністю понад 17 500 осіб ми здійснюємо діяльність у 37 країнах, наша стратегічна мережa активів зі зберігання, переробки та транспортування дозволяє нам пропонувати інноваційні рішення та відкривати шляхинашим клієнтам за допомогою успішного і тривалого партнерства. Ми сильніші разом і можемо досягати більшого.





Схожі новини
  • Гленкор Агрікалчер оголошує про придбання портового терміналу в Україні
  • Україна і Канада будуть конкурувати на ринку ріпаку ЄС
  • Ирак: тендер завершился, а интрига осталась
  • ЕБРР выделит канадской Viterra $30 млн. на закупку сельхозпродукции в Украине
  • Канадцы хотят закупить украинское зерно

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.