Аграрний тиждень. Україна
» » ЕКСПОРТНА СТРАТЕГІЯ Є СПІЛЬНИМ ОРІЄНТИРОМ ДЕРЖАВИ І БІЗНЕСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ УКРАЇНИ ЗА КОРДОНОМ, – ТАРАС КАЧКА
» » ЕКСПОРТНА СТРАТЕГІЯ Є СПІЛЬНИМ ОРІЄНТИРОМ ДЕРЖАВИ І БІЗНЕСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ УКРАЇНИ ЗА КОРДОНОМ, – ТАРАС КАЧКА

    ЕКСПОРТНА СТРАТЕГІЯ Є СПІЛЬНИМ ОРІЄНТИРОМ ДЕРЖАВИ І БІЗНЕСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ УКРАЇНИ ЗА КОРДОНОМ, – ТАРАС КАЧКА






    Участь у форумах, самітах та інших міжнародних заходах – це унікальний спосіб презентувати бренд України на світовій торговій арені. Адже в Україні виробляють дійсно якісну, здорову, орієнтовану на майбутнє продовольчу продукцію. Те ж саме стосується і промисловості. Таку думку висловив заступник Міністра економіки – Торговий представник України Тарас Качка під час Всеукраїнського форуму «Україна 30. Міжнародна політика».

    «Ми прагнемо до того, щоб в нас була синергія в тому як індивідуальний бізнес і держава презентують себе за кордоном. І для того, щоб ми говорили про одні і ті самі речі – цьому слугує Експортна стратегія України, яка є для нас спільним орієнтиром. Зараз у нас завершується перший період дії Стратегії і ми маємо можливість спільними зусиллями уточнити наші пріоритети в міжнародній торгівлі», – зазначив Тарас Качка.

    Заступник Міністра окреслив стратегічні ринки для України, над розширенням доступу до яких працюють в Мінекономіки. В той час як раніше Україна була орієнтована на ринки найближчого оточення, наразі держава має масштабу програму з укладення угод про вільну торгівлю з країнами Північної Африки, Близького Сходу, ЄС, регіонів Чорного та Середземного морів.

    «У нас запрацювала Угода про вільну торгівлю з Британією. У першому півріччі цього року ми зафіксували профіцит в торгівлі та посилену увагу нашого бізнесу щодо доступу на цей ринок. Також запрацювала Угода з Ізраїлем і, нарешті, пан-європейсько-середземноморська кумуляція – інструмент, який дозволяє об’єднувати виробництво з вузлів в 38 країнах», – підкреслив заступник Міністра.

    Тарас Качка також відмітив, що Україна оновила Угоду про вільну торгівлю з Північною Македонією, а з Чорногорією і Молдовою вже підготовлені протоколи на підписання відповідних угод. Крім того, в міністерстві працюють над початком переговорів з Сербією з цього питання. Щодо Туреччини, то вже відбувся раунд переговорів з укладення Угоди про вільну торгівлю.

    Також Україна зацікавлена в розширенні доступу на ринки країн Південно-Східної Азії – Китаю, В’єтнаму та Індонезії. З цього питання в Мінекономіки також ведеться активна робота.

    https://www.me.gov.ua





    Схожі новини
  • Україна посилює співпрацю з GAFTA щодо пріоритетних питань у торгівлі зерном
  • Україна не буде відмовлятися від сировинного експорту, — заступник міністра
  • Мінекономіки долучилося до обговорення НЕС-2030 на тему міжнародної економічної політики та торгівлі
  • Торговий представник України обраний заступником Голови Міжнародної ради по зерну
  • ТОП-3 найпопулярніших за кордоном українських агропродуктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ЕКСПОРТНА СТРАТЕГІЯ Є СПІЛЬНИМ ОРІЄНТИРОМ ДЕРЖАВИ І БІЗНЕСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ УКРАЇНИ ЗА КОРДОНОМ, – ТАРАС КАЧКА






Участь у форумах, самітах та інших міжнародних заходах – це унікальний спосіб презентувати бренд України на світовій торговій арені. Адже в Україні виробляють дійсно якісну, здорову, орієнтовану на майбутнє продовольчу продукцію. Те ж саме стосується і промисловості. Таку думку висловив заступник Міністра економіки – Торговий представник України Тарас Качка під час Всеукраїнського форуму «Україна 30. Міжнародна політика».

«Ми прагнемо до того, щоб в нас була синергія в тому як індивідуальний бізнес і держава презентують себе за кордоном. І для того, щоб ми говорили про одні і ті самі речі – цьому слугує Експортна стратегія України, яка є для нас спільним орієнтиром. Зараз у нас завершується перший період дії Стратегії і ми маємо можливість спільними зусиллями уточнити наші пріоритети в міжнародній торгівлі», – зазначив Тарас Качка.

Заступник Міністра окреслив стратегічні ринки для України, над розширенням доступу до яких працюють в Мінекономіки. В той час як раніше Україна була орієнтована на ринки найближчого оточення, наразі держава має масштабу програму з укладення угод про вільну торгівлю з країнами Північної Африки, Близького Сходу, ЄС, регіонів Чорного та Середземного морів.

«У нас запрацювала Угода про вільну торгівлю з Британією. У першому півріччі цього року ми зафіксували профіцит в торгівлі та посилену увагу нашого бізнесу щодо доступу на цей ринок. Також запрацювала Угода з Ізраїлем і, нарешті, пан-європейсько-середземноморська кумуляція – інструмент, який дозволяє об’єднувати виробництво з вузлів в 38 країнах», – підкреслив заступник Міністра.

Тарас Качка також відмітив, що Україна оновила Угоду про вільну торгівлю з Північною Македонією, а з Чорногорією і Молдовою вже підготовлені протоколи на підписання відповідних угод. Крім того, в міністерстві працюють над початком переговорів з Сербією з цього питання. Щодо Туреччини, то вже відбувся раунд переговорів з укладення Угоди про вільну торгівлю.

Також Україна зацікавлена в розширенні доступу на ринки країн Південно-Східної Азії – Китаю, В’єтнаму та Індонезії. З цього питання в Мінекономіки також ведеться активна робота.

https://www.me.gov.ua





Схожі новини
  • Україна посилює співпрацю з GAFTA щодо пріоритетних питань у торгівлі зерном
  • Україна не буде відмовлятися від сировинного експорту, — заступник міністра
  • Мінекономіки долучилося до обговорення НЕС-2030 на тему міжнародної економічної політики та торгівлі
  • Торговий представник України обраний заступником Голови Міжнародної ради по зерну
  • ТОП-3 найпопулярніших за кордоном українських агропродуктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.