Аграрний тиждень. Україна
» » Україна та Литва домовилися про розвиток єдиного залізничного маршруту між Чорноморським та Балтійським регіонами
» » Україна та Литва домовилися про розвиток єдиного залізничного маршруту між Чорноморським та Балтійським регіонами

    Україна та Литва домовилися про розвиток єдиного залізничного маршруту між Чорноморським та Балтійським регіонами


    Україна та Литва домовилися про розвиток єдиного залізничного маршруту між Чорноморським та Балтійським регіонами

    У литовському місті Клайпеда відбулася зустріч Міністра інфраструктури України Олександра Кубракова та Міністра транспорту та зв’язку Литви Маріуса Скуодіса. Міністри обговорили питання посилення співпраці та перспективи нових проєктів.

    «Литва є одним із найголовніших стратегічних партнерів України, зокрема і в контексті наших євроатлантичних прагнень. Ми дуже цінуємо цю співпрацю та налаштовані на її подальше посилення. Багато про нові можливості взаємодії говорилось на зустрічі Президентів України та Литви.

    Партнерство у сфері транспорту - один із пріоритетів. Ми відновлюємо діалог про реалізацію давньої ідеї – поєднання залізничним сполученням Балтійського та Чорноморського регіонів. Для обох країн це шанс оптимізувати логістику, збільшити навантаження на морські порти та вийти на нові світові ринки.

    З Міністром транспорту та зв’язку Литви ми вже домовились про запуск пілотного проєкту, у рамках якого будемо розвивати мультимодальні перевезення між країнами, у тому числі шляхом збільшення потоку напівпричепів. Також на часі відновлення пасажирського маршруту «4 столиці», з Києва до Риги», – розповів Олександр Кубраков.

    Наразі між Балтійським і Чорноморським регіонами здійснюються великі вантажні потоки, проте частка вантажів, що рухаються з України, є дуже низькою. У Клайпедському порту українські вантажі становлять лише близько 1-2% всіх вантажів. За оцінками литовської сторони, потік товару з України потенційно може бути вдесятеро вищим.

    Для здійснення мультимодальних вантажних перевезень морем та залізницею будуть використовуватися, зокрема, і автомобільні напівпричепи в якості інтермодальних транспортних одиниць. Щоб це стало можливим, Міністерство ініціює зміни до українського законодавства, що дасть змогу класифікувати напівпричепи як вантаж, а не як транспортний засіб.

    Запуск пілотного проєкту планується у вересні цього року. Успішна реалізація домовленості має потенціал зробити Клайпедський порт в Литві північними воротами України для виходу до Скандинавії, водночас Одесу — південними морськими воротами Литви у Чорноморський регіон.

    ІЦ УАК за матеріалами mtu

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Ігор Петрашко провів зустріч із заступником Генерального секретаря ОЕСР
  • Україна та Литва співпрацюватимуть у галузі захисту прав споживачів
  • Україна та Литва поглиблять співпрацю у ветеринарії, тваринництві та земельних відносинах
  • Україна та Латвія поглиблять торговельні відносини в аграрному секторі
  • Україна – Литва

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна та Литва домовилися про розвиток єдиного залізничного маршруту між Чорноморським та Балтійським регіонами


Україна та Литва домовилися про розвиток єдиного залізничного маршруту між Чорноморським та Балтійським регіонами

У литовському місті Клайпеда відбулася зустріч Міністра інфраструктури України Олександра Кубракова та Міністра транспорту та зв’язку Литви Маріуса Скуодіса. Міністри обговорили питання посилення співпраці та перспективи нових проєктів.

«Литва є одним із найголовніших стратегічних партнерів України, зокрема і в контексті наших євроатлантичних прагнень. Ми дуже цінуємо цю співпрацю та налаштовані на її подальше посилення. Багато про нові можливості взаємодії говорилось на зустрічі Президентів України та Литви.

Партнерство у сфері транспорту - один із пріоритетів. Ми відновлюємо діалог про реалізацію давньої ідеї – поєднання залізничним сполученням Балтійського та Чорноморського регіонів. Для обох країн це шанс оптимізувати логістику, збільшити навантаження на морські порти та вийти на нові світові ринки.

З Міністром транспорту та зв’язку Литви ми вже домовились про запуск пілотного проєкту, у рамках якого будемо розвивати мультимодальні перевезення між країнами, у тому числі шляхом збільшення потоку напівпричепів. Також на часі відновлення пасажирського маршруту «4 столиці», з Києва до Риги», – розповів Олександр Кубраков.

Наразі між Балтійським і Чорноморським регіонами здійснюються великі вантажні потоки, проте частка вантажів, що рухаються з України, є дуже низькою. У Клайпедському порту українські вантажі становлять лише близько 1-2% всіх вантажів. За оцінками литовської сторони, потік товару з України потенційно може бути вдесятеро вищим.

Для здійснення мультимодальних вантажних перевезень морем та залізницею будуть використовуватися, зокрема, і автомобільні напівпричепи в якості інтермодальних транспортних одиниць. Щоб це стало можливим, Міністерство ініціює зміни до українського законодавства, що дасть змогу класифікувати напівпричепи як вантаж, а не як транспортний засіб.

Запуск пілотного проєкту планується у вересні цього року. Успішна реалізація домовленості має потенціал зробити Клайпедський порт в Литві північними воротами України для виходу до Скандинавії, водночас Одесу — південними морськими воротами Литви у Чорноморський регіон.

ІЦ УАК за матеріалами mtu

agroconf.org





Схожі новини
  • Ігор Петрашко провів зустріч із заступником Генерального секретаря ОЕСР
  • Україна та Литва співпрацюватимуть у галузі захисту прав споживачів
  • Україна та Литва поглиблять співпрацю у ветеринарії, тваринництві та земельних відносинах
  • Україна та Латвія поглиблять торговельні відносини в аграрному секторі
  • Україна – Литва

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.