Аграрний тиждень. Україна
» » Українська органічна лохина виходить на ринок Скандинавії
» » Українська органічна лохина виходить на ринок Скандинавії

    Українська органічна лохина виходить на ринок Скандинавії


    Українська органічна лохина виходить на ринок Скандинавії

    Українські виробники лохини досить оптимістично налаштовані щодо поточного сезону, незважаючи на нетипові погодні умови навесні і в першій половині літа.

    Як зазначають в асоціації «Ягідництво України», деякі з них навіть планують підкорювати нові зовнішні ринки збуту.

    За словами керівника BigBlue Organic Blueberry Farm Олега Науменка, нинішній сезон обіцяє бути набагато кращим, ніж в минулому році. У 2020 році через погодні негаразди і заморозки фермери втратили значну частину врожаю лохини. Наприклад, в BigBlue Organic Blueberry Farm виробництво впало на 60%, тоді як в цьому році втрати в господарстві не перевищують 10%.

    «Які сорти цьогоріч показали себе краще? Про це ще рано говорити, але візуально все виглядає досить непогано. Вже зібрані сорти "Дюк", "Спартан". Чудова ягода за розміром, структурою і смаку. Деякі ягоди сорту "Спартан" досягали 30 мм, що для цього сорту є досить серйозним показником», – зазначає Науменко.

    Щодо реалізації продукції, в цьому році господарство планує зосередити увагу на зарубіжних компаніях, адже тренд на органічну продукцію продовжує набирати обертів по всьому світу. Зокрема в Британії і Нідерландах відсоток органічної продукції вже становить 5%, а в Німеччині досягає 15%.

    Зараз компанія домовляється про постачання першої пробної партії органічної лохини до Скандинавії.

    «Ми вирішили працювати не з холсейлерами, що купують просто лохину, а з компаніями, які купують саме органічну ягоду», – зізнається Олег Науменко.

    Першу партію зібраної лохини компанія продає в Україні за діючими контрактами в роздрібних мережах.

    BigBlue – органічний виробник лохини, офіційно зареєстрована торгова марка від СПК «Ягідка». Органічна ферма була створена в 2016 році під Києвом (с.Хмільна). Сертифікована за системою Organic Standard і Global GAP.

    ІЦ УАК за матеріалами agro-business

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В Україні завершується сезон лохини
  • На українську лохину чекають в Польщі та Голландії
  • Завдяки Brexit Україна може отримати переваги на британському ринку ягід
  • BigBlueberry: історія бренду, який в перший рік продажу потрапив на полиці Lidl
  • В Україні впали ціни на лохину

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українська органічна лохина виходить на ринок Скандинавії


Українська органічна лохина виходить на ринок Скандинавії

Українські виробники лохини досить оптимістично налаштовані щодо поточного сезону, незважаючи на нетипові погодні умови навесні і в першій половині літа.

Як зазначають в асоціації «Ягідництво України», деякі з них навіть планують підкорювати нові зовнішні ринки збуту.

За словами керівника BigBlue Organic Blueberry Farm Олега Науменка, нинішній сезон обіцяє бути набагато кращим, ніж в минулому році. У 2020 році через погодні негаразди і заморозки фермери втратили значну частину врожаю лохини. Наприклад, в BigBlue Organic Blueberry Farm виробництво впало на 60%, тоді як в цьому році втрати в господарстві не перевищують 10%.

«Які сорти цьогоріч показали себе краще? Про це ще рано говорити, але візуально все виглядає досить непогано. Вже зібрані сорти "Дюк", "Спартан". Чудова ягода за розміром, структурою і смаку. Деякі ягоди сорту "Спартан" досягали 30 мм, що для цього сорту є досить серйозним показником», – зазначає Науменко.

Щодо реалізації продукції, в цьому році господарство планує зосередити увагу на зарубіжних компаніях, адже тренд на органічну продукцію продовжує набирати обертів по всьому світу. Зокрема в Британії і Нідерландах відсоток органічної продукції вже становить 5%, а в Німеччині досягає 15%.

Зараз компанія домовляється про постачання першої пробної партії органічної лохини до Скандинавії.

«Ми вирішили працювати не з холсейлерами, що купують просто лохину, а з компаніями, які купують саме органічну ягоду», – зізнається Олег Науменко.

Першу партію зібраної лохини компанія продає в Україні за діючими контрактами в роздрібних мережах.

BigBlue – органічний виробник лохини, офіційно зареєстрована торгова марка від СПК «Ягідка». Органічна ферма була створена в 2016 році під Києвом (с.Хмільна). Сертифікована за системою Organic Standard і Global GAP.

ІЦ УАК за матеріалами agro-business

agroconf.org





Схожі новини
  • В Україні завершується сезон лохини
  • На українську лохину чекають в Польщі та Голландії
  • Завдяки Brexit Україна може отримати переваги на британському ринку ягід
  • BigBlueberry: історія бренду, який в перший рік продажу потрапив на полиці Lidl
  • В Україні впали ціни на лохину

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.