За підтримки Мінекономіки України, МЗС України, за сприяння Посольства України в Грузії, Офісу з розвитку підприємництва та експорту та Центру міжнародних ділових комунікацій, наприкінці липня завершилася торговельна місія до Грузії, яку провела Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA). Про це повідомляє прес-служба UBTA.
«Три ключові причини, чим Грузія цікава для українського бізнесу. Перша, Грузія є повноправним учасником у Регіональній конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження, яка слугує фундаментом для спрощення торгівлі і збільшення торговельних потоків у регіоні Середземномор’я. Друга, це статус єдиної країни в регіоні, яка має одночасно діючі зони вільної торгівлі як з КНР, так і з Європейським Союзом. Третя, Грузія відкрита для ведення бізнесу, як з локальними представниками так і нерезидентам країни. У країні відпрацьована достатньо прозора система оподаткування, що є додатковим стимулом», — йдеться в повідомленні.
За словами Владислави Магалецької, голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів, Грузія змінилася за останні роки. Країна активно модернізує свою транспортну та логістичну інфраструктуру з прицілом на отримання товаропотоку зі сходу, активно залучаючи інвестиції з Китаю.
«Вважаю, що ми в Україні не вправі ігнорувати цю економічну тенденцію. Співпраця України та Грузії буде тільки посилюватися. Зараз маємо непогану динаміку: ріст експорту за останні п’ять місяців на 21% та імпорту на 65%», — зазначає Магалецька.
Враховуючи всі позитивні передумови місія до Грузії мала на меті зміцнити позиції співробітництва між Україною та Грузією. Насичена програма візиту гарантувала шістьом компаніям-учасницям можливість відкрити потенціал кожної країни у контексті бізнесу, нових можливостей розвитку та налагодження зв’язків.
Таким чином, серед результатів місії можна виділити наступні:
Слід додати, у квітні місяці Української асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) вже проводила торговельну місію до ПАР аби відкрити потенціал країни для бізнесу та спонукати його налагоджувати нові зв’язки.
«Враховуючи потреби українського експортера, особливості іноземних ринків, ментальність різних народів та беручи до уваги нові виклики, які постають перед українським виробником, Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) вбачає своїм ключовим завданням надавати фахову підтримку у відкритті нових ринків збуту. Саме завдяки торговельним місіям, що системно проводяться UBTA, ми сприяємо налагодженню тісної співпраці між представниками українського бізнесу та бізнес-спільнотою дружньої країни, що приймає візит», — підкреслює Олена Ворошилова, керівник напряму торгівлі та зв’язків з регіонами Української асоціації бізнесу і торгівлі (UBTA).
Ворошилова зауважує, що запорукою злагодженої зовнішньоекономічної співпраці є бажання та готовність всіх учасників ринку працювати заради результату. Для UBTA результативність є пріоритетом №1 та невід'ємним завданням кожної торговельної місії.
ІЦ УАК за матеріалами ubta
agroconf.org