На сьогодні в Україні найбільша перепона в розвитку органічного землеробства - це те, що, на відміну від інших країн Європи, в нас мало розвинена культура споживання органічної продукції.
«Споживачі часто не розуміють, яка різниця між еко-, біо- й органічною продукцією. Для багатьох „фермерська” чи „натуральна” продукція означає чиста від хімії, – розповів Володимир Метельський. – Коли під час екскурсій на виробництво ми показуємо всі етапи створення продукту від землі до полички магазина, люди дуже дивуються».
Нині підприємство реалізує більшість органічної продукції за кордон.
Разом з тим, у господарстві докладають усіх зусиль, щоб у вітчизняних магазинах було якомога більше різноманітної органічної продукції, а молоде покоління вживало тільки здорову їжу.
ІЦ УАК за матеріалами agronews
agroconf.org