Бізнес не проти купляти та інвестувати в залізничні вагони, налагоджувати та розвивати інфраструктуру.
Про це повідомив президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов, пише AgroPolit.com.
За словами Горбачьова, на ремонт вагонів-зерновозів виділені смішні гроші ― 62 млн грн. При цьому на модернізацію напіввагонів заплановано в десятки разів більше. На модернізацію тягово-вантажної сили виділено 2 млрд грн.
«Бізнес не проти купляти та інвестувати в залізничні вагони, налагоджувати та розвивати інфраструктуру. Але при цьому ми просили декілька разів і “Укрзалізницю”, і прем’єр-міністра зробити бізнесу цікаву пропозицію для того, щоб гроші пішли саме на будівництво вагонів-зерновозів», ― прокоментував президент УЗА.
Він додав, що в асоціації також проаналізували кількість зерновозів за останні три роки.
«Можу сказати, що кількість збільшилась. Сьогодні “Укрзалізниця” володіє власним інвентарним парком в 11 тис. вагонів. Загальний же обсяг вагонів, разом з приватними ― 18 тис. В минулому сезоні загальний обсяг був 14 тис.», ― розповів Горбачьов.
Він зазначив, що разом з цим, не зростає кількість тепловозів. Тому ті, хто купили собі зерновози, але не здатні забезпечити транспортування вантажів зі своїх елеваторів в порти.
Нагадаємо, за словами Горбачьова, лише 46 з понад тисячі українських елеваторів здатні робити відправницькі маршрути.
http://agravery.com