Аграрний тиждень. Україна
» » Микола Горбачьов, Президент УЗА: Ринок Єгипту залишиться цікавим і перспективним для українських експортерів
» » Микола Горбачьов, Президент УЗА: Ринок Єгипту залишиться цікавим і перспективним для українських експортерів

    Микола Горбачьов, Президент УЗА: Ринок Єгипту залишиться цікавим і перспективним для українських експортерів






    Микола Горбачьов, Президент Української зернової асоціації, 5 грудня 2017 року прийняв участь в аграрному інвестиційному форумі високого рівня “Promoting Sustainable Investment in Egypt’s Food Security”.

    Форум був організований ФАО та ЄБРР в Каїрі за підтримки Міністерства сільського господарства і рекультивації земель, Міністерства з інвестицій та міжнародного співробітництва і Міністерства запасів та внутрішньої торгівлі. Микола Горбачьов виступив з презентацією «Досвід роботи асоціації в приватно-державній співпраці».

    За підсумками поїздки Микола Горбачьов люб’язно погодився відповісти на наші запитання:

    УкрАгроКонсалт: Які настрої єгипетських імпортерів? Чи збираються приватні компанії нарощувати імпорт української пшениці? За недавньої інформації, Єгипет збирається розширити посівну площу під пшеницею під урожай 2018 г. Як це може позначитися на закупівлях українського зерна?

    Микола Горбачьов: За результатами візиту в Єгипет можу відзначити зростання інтересу до українського зерна, що не може не радувати нас як постачальників. Вся справа в тому, що в Єгипті позитивна демографічна динаміка, і приріст населення відбувається досить відчутно, що і є основним драйвером ринку. Так само можна відзначити зростання доходів населення, що незмінно веде до збільшення споживання. І ті заплановані збільшення посівні площі не в змозі компенсувати зростаючий попит внутрішнього споживання. Така комбінація факторів приваблює інвесторів та банківські інститути, що, в свою чергу забезпечує прогнозованість і платоспроможність Єгипту в цілому.

    УкрАгроКонсалт: Які перспективи участі українських експортерів в державних закупівлях пшениці GASC? Росія в цьому сезоні посіла цю нішу. Які перспективи української пшениці на наступний сезон?

    Микола Горбачьов: GASC – це державна компанія і найбільший імпортер зерна в Єгипті. З початку цього сезону вони змінили якісні показники при закупівлі, точніше сказати, підвищили вміст протеїну до 12,5% проти 11,5% раніше. У ситуації, що склалася українські експортери виявилися не готові і тому поступилися пальму першості постачальникам з інших країн, перш за все постачальникам з Росії.

    Додатковим фактором ослаблення української пшениці на ринку державних поставок в Єгипет також став величезний урожай в Росії. Що буде в наступному році – рано говорити, але можна бути впевненими в тому, що ринок Єгипту залишиться цікавим і високо конкурентним. Але в будь-якому випадку Україна продовжить поставки зерна до Єгипту.

    УкрАгроКонсалт: Наскільки значущим виявиться фактор росту ставок фрахту при поставках до Єгипту? Чи означає це зниження / втрату конкурентоспроможності українського зерна на ринках Південно-Східної Азії і зміщення акценту торгівлі на північно-африканські та близькосхідні ринки?

    Ринки збуту, як і раніше, визначають географію поставок українського зерна, і збільшення вартості доставки не стане на шляху до їх розширення. На сьогодні ми продаємо зерно в Європу, Північну Африку та Азію. При збільшенні виробництва зернових в Україні, ми повинні допомогти реалізувати цю додаткову кількість. На нашу думку, найбільше збільшення споживання буде спостерігатися в азіатських країнах (Індія, Китай, Індонезія), тому стратегія розробок нових ринків і трейдерів, і урядів країн-експортерів спрямовані саме в ту сторону.

    УкрАгроКонсалт





    Схожі новини
  • Микола Горбачьов вдруге очолив Українську зернову асоціацію
  • Підвищити врожайність можливо за допомогою зрошення в Центральній Україні
  • За 5 років врожай зерна в Україні може сягнути 113 млн т
  • Чому елеватори є трендом – Микола Горбачьов
  • Україна вперше відправила пшеницю в Еквадор

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Микола Горбачьов, Президент УЗА: Ринок Єгипту залишиться цікавим і перспективним для українських експортерів






Микола Горбачьов, Президент Української зернової асоціації, 5 грудня 2017 року прийняв участь в аграрному інвестиційному форумі високого рівня “Promoting Sustainable Investment in Egypt’s Food Security”.

Форум був організований ФАО та ЄБРР в Каїрі за підтримки Міністерства сільського господарства і рекультивації земель, Міністерства з інвестицій та міжнародного співробітництва і Міністерства запасів та внутрішньої торгівлі. Микола Горбачьов виступив з презентацією «Досвід роботи асоціації в приватно-державній співпраці».

За підсумками поїздки Микола Горбачьов люб’язно погодився відповісти на наші запитання:

УкрАгроКонсалт: Які настрої єгипетських імпортерів? Чи збираються приватні компанії нарощувати імпорт української пшениці? За недавньої інформації, Єгипет збирається розширити посівну площу під пшеницею під урожай 2018 г. Як це може позначитися на закупівлях українського зерна?

Микола Горбачьов: За результатами візиту в Єгипет можу відзначити зростання інтересу до українського зерна, що не може не радувати нас як постачальників. Вся справа в тому, що в Єгипті позитивна демографічна динаміка, і приріст населення відбувається досить відчутно, що і є основним драйвером ринку. Так само можна відзначити зростання доходів населення, що незмінно веде до збільшення споживання. І ті заплановані збільшення посівні площі не в змозі компенсувати зростаючий попит внутрішнього споживання. Така комбінація факторів приваблює інвесторів та банківські інститути, що, в свою чергу забезпечує прогнозованість і платоспроможність Єгипту в цілому.

УкрАгроКонсалт: Які перспективи участі українських експортерів в державних закупівлях пшениці GASC? Росія в цьому сезоні посіла цю нішу. Які перспективи української пшениці на наступний сезон?

Микола Горбачьов: GASC – це державна компанія і найбільший імпортер зерна в Єгипті. З початку цього сезону вони змінили якісні показники при закупівлі, точніше сказати, підвищили вміст протеїну до 12,5% проти 11,5% раніше. У ситуації, що склалася українські експортери виявилися не готові і тому поступилися пальму першості постачальникам з інших країн, перш за все постачальникам з Росії.

Додатковим фактором ослаблення української пшениці на ринку державних поставок в Єгипет також став величезний урожай в Росії. Що буде в наступному році – рано говорити, але можна бути впевненими в тому, що ринок Єгипту залишиться цікавим і високо конкурентним. Але в будь-якому випадку Україна продовжить поставки зерна до Єгипту.

УкрАгроКонсалт: Наскільки значущим виявиться фактор росту ставок фрахту при поставках до Єгипту? Чи означає це зниження / втрату конкурентоспроможності українського зерна на ринках Південно-Східної Азії і зміщення акценту торгівлі на північно-африканські та близькосхідні ринки?

Ринки збуту, як і раніше, визначають географію поставок українського зерна, і збільшення вартості доставки не стане на шляху до їх розширення. На сьогодні ми продаємо зерно в Європу, Північну Африку та Азію. При збільшенні виробництва зернових в Україні, ми повинні допомогти реалізувати цю додаткову кількість. На нашу думку, найбільше збільшення споживання буде спостерігатися в азіатських країнах (Індія, Китай, Індонезія), тому стратегія розробок нових ринків і трейдерів, і урядів країн-експортерів спрямовані саме в ту сторону.

УкрАгроКонсалт





Схожі новини
  • Микола Горбачьов вдруге очолив Українську зернову асоціацію
  • Підвищити врожайність можливо за допомогою зрошення в Центральній Україні
  • За 5 років врожай зерна в Україні може сягнути 113 млн т
  • Чому елеватори є трендом – Микола Горбачьов
  • Україна вперше відправила пшеницю в Еквадор

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.