Аграрний тиждень. Україна
» » Публічна бізнес-дискусія на тему: «Як вийти на іноземні ринки?»
» » Публічна бізнес-дискусія на тему: «Як вийти на іноземні ринки?»

    Публічна бізнес-дискусія на тему: «Як вийти на іноземні ринки?»






     


    22 листопада 2017 року, за ініціативи ГО «Фундація Інноваційного Лідерства» відбулася публічна дискусія на тему: «Як вийти на іноземні ринки?». Мета дискусії  – дати українським експортерам розуміння того, як необхідно налагоджувати системний експорт і будувати безпрограшні міжнародні стратегії. Адже, сьогодні, після втрати російського ринку, український експорт різко впав, тому виникла потреба в пошуку нових ринків збуту своєї продукції.  Учасники дискусії мали змогу отримати практичні поради у роботі з іноземними партнерами, експортування українських товарів на ринки Азії, Африки, ЄС від провідних фахівців та практиків в сфері експорту. Модератором першої панельної дискусії, виступила Литвинова Євгенія – Президент клубу експортерів.


    Розпочав захід Андрій Доценко (підприємець, директор компанії «Sky Building», голова ГО «Фундація Інноваційного Лідерства»). В своєму виступі він зазначив, що після подій 2014 року, ми втратили значну частину експортних можливостей,  а отже, постала необхідність в короткий термін віднайти нові ринки збуту товарів. Андрій Доценко, акцентував свою увагу на те, що Україна експортує сировину, яка в рази дешевша готової продукції. Навівши приклади, інших країн, які заробляють в рази більше на готовій продукції, виробленої з нашої сировини. Однак, серед позитивних прикладів, спікер згадав про соняшникову олію, яка приносить більше прибутків, аніж продаж соняшникового насіння. Тому, підприємець підкреслив, що українським виробникам слід вкладати кошти в модернізацію підприємств, а зараз, шукати нові ринки збуту для українських товарів, адже поки що, пройти сертифікацію на ринки ЄС, українським експортерам досить складно.


    Продовжив дискусію Артем Гудков (виконавчий директор компанії «PanAfrican Trading Alliance»), який розповів про можливості торгівлі з Субсахарською Африкою, як новий вектор розвитку експорту України. Після риторичного питання «Що таке сучасний Африканський ринок?», пан Артем зазначив, що на жаль, щодо Африки існує багато стереотипів. В реальності сучасна Африка далеко не така відстала, як ми її бачимо в документальних стрічках і новинах. Голод, повстання, війни, революції, диктатори… Це далеко не все, що є в Африці. Сьогодні,  Африка активно росте і прогресує – континент з величезною кількістю ресурсів та швидким темпом росту населення – на 7-8% приросту кожного року. При цьому відбувається й економічне зростання – експерти прогнозують, що до 2030 року кількість середнього класу складе 58% від населення. І це дуже вагомі цифри – уявіть собі цю кількість нових потенційних споживачів. Саме тому, наприклад, Китай вже сьогодні активно інвестує в африканські країни. Але, на відміну від КНР, в Україні немає реального стратегічного планування щодо роботи з іноземними ринками. Однак, нам варто зрозуміти,  якщо ми хочемо бути успішними на ринку Африки через 5-10 років, треба заходити на нього вже сьогодні.


    Артем Гудков зауважив, що при розумінні всієї перспективи та привабливості африканського ринку, треба й враховувати його специфіку. Африканці, в своїй масі, ментально дуже схожі на українців. З одного боку,  це плюс, але з іншого – це проблема. Високий рівень корупції (хоча іноді з корупцією легше мати справу ніж з бюрократичною машиною), незрозуміле законодавство, етнічні угруповання – це ті реалії, з якими доведеться зіткнутися при роботі на африканських ринках. Але ці проблеми не є неподоланними, просто треба зважати на їх специфіку та вивчати.

    Спікер поділився своїми рецептами експортування на ринки Африки. Він відмітив, що перш за все, українським виробникам слід відійти від власної впевненості, що їхні товари чимось особливо відрізняються від конкурентів. Задля завоювання нових ринків потрібно виходити на них прораховано та активно просувати власний продукт. Слід зрозуміти, що за кожним товаром, який стоїть на полиці іноземного супермаркету – стоїть величезна маркетингова робота. Так, наприклад, ті ж Індія та Китай, активно посилають власних агентів впливу, задля просування своїх товарів. Без маркетингової політики, Україні просто не вдасться успішно продавати товари з доданою вартістю, і в нас і далі будуть скуповувати тільки сировину.


    Наступним, слово взяв Євгеній Ковтуненко (керуючий партнер МЮК «KODEX») і розповів про практичні рекомендації щодо виходу на ринок КНР. Виступ він розпочав, як і попередні спікери, з проблематики сучасного українського експорту. На його думку, одна з основних проблем, це те, що виходити на китайський ринок зважуються тільки великі холдинги. В той час, коли сучасний Китай, це величезний ринок з великим об’ємом середнього класу. Для прикладу, він заявив, що в такому великому торгівельно-індустріальному центрі, як місто Гуанчжоу вже кожний четвертий – мільйонер. Це призводить до швидкого росту самої культури споживання. Тож, окрім того, що експорт в Китай фінансово вигідний, сам його факт в досвіді вашої компанії є потужним аргументом для залучення іноземних інвесторів у ваш бізнес.  Щодо практичних рекомендацій, то Євген зазначив у потребі фахово вивчати ринок і законодавство, як і в пошуці партнерів в Китаї, а також вмінні “грати в довгу” (іноді переговори можуть затягуватись на півроку). Серед проблем вітчизняних експортерів, при виході на китайський ринок, спікер зазначив: надмірну самовпевненість, незнання мови (без чого неможливо домогтись успіху), неготовність вкладати кошти в маркетинг й жадібність (хибний принцип «гроші вперед»), небажання доробляти продукт та відсутність потужностей для покриття всього ринку.


    Першу панель завершив, Михайло Єльников по skype включенні з міста Шеньчжень (Китай), який поділився своєю практикою експортування на китайський ринок. Спікер відзначив, що українським експортерам необхідно тестувати китайський ринок, формувати робочу групу для аналізу, робити оцінку конкурентності свого продукту, адже без цього, успіху годі очікувати.


    Другу панельну дискусію модерував Антон Середа – ведучий, журналіст, бізнесмен. Розпочав виступ Альберт Фельдман  (директор україно-ізраїльського Інституту стратегічних досліджень імені Голди Меїр; громадський діяч, доктор психології, письменник, художник), який дав рекомендації в побудові експортних стратегій, на прикладі Ізраїлю у формуванні взаємин з країнами Африки в 60-70 роках.  Особливо увагу, спікер приділив ізраїльським посольствам, які свого часу, стали справними бізнесовими клубами, що допомагали налагоджувати контакти.


    Продовжив дискусію, Сергій Іващенко (експерт з міжнародної співпраці в агросфері), розповівши про практику постачання агропродуції до Індії. Не дивлячись на те, що Індія є країною контрастів, з великою кількістю голодуючих і великим розривом між багатими та бідними, в ній прослідковується інтенсивний економічний ріст. Спікер підкреслив, що в Індії є великий попит на продовольчі товари та сировину, тому українським експортерам потрібно не втрачати часу та налагоджувати більш тісні взаємовідносини з цією країною.


    Практичні поради щодо перевірки іноземних контрагентів дав Микола Ларін (керівник проектів Асоціації експортерів та імпортерів «ЗЕД»). Завершив дискусію Олег Мирошніченко (тренер і консультант з питань експорту на європейські та міжнародні ринки), який розповів про “вузькі місця” українського експорту до ЄС. Він зазначив, що для європейців якість товарів превалює над його ціною, а також проаналізував важливість прозорості, чесності та репутації при роботі з європейськими партнерами. Після завершення, учасники дискусії мали змогу поставити запитання та поспілкуватися один з одним у формі нетворкінгу.

    Організатори:

    https://www.facebook.com/fil.com.ua/





    Схожі новини
  • Більше ніж ринок: чому власники паїв остерігаються земельної реформи і хто відповідатиме на ризики зміни клімату й продовольчої безпеки
  • Як вийти на ринки ЄС?
  • Оголошено стратегію лідерства України на світовому продовольчому ринку
  • Україна поставила на зовнішні ринки 9,5 мільйона тонн кукурудзи
  • МЗС допомагатиме експортерам просувати м’ясо-молочну продукцію на зовнішні ринки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Публічна бізнес-дискусія на тему: «Як вийти на іноземні ринки?»






 


22 листопада 2017 року, за ініціативи ГО «Фундація Інноваційного Лідерства» відбулася публічна дискусія на тему: «Як вийти на іноземні ринки?». Мета дискусії  – дати українським експортерам розуміння того, як необхідно налагоджувати системний експорт і будувати безпрограшні міжнародні стратегії. Адже, сьогодні, після втрати російського ринку, український експорт різко впав, тому виникла потреба в пошуку нових ринків збуту своєї продукції.  Учасники дискусії мали змогу отримати практичні поради у роботі з іноземними партнерами, експортування українських товарів на ринки Азії, Африки, ЄС від провідних фахівців та практиків в сфері експорту. Модератором першої панельної дискусії, виступила Литвинова Євгенія – Президент клубу експортерів.


Розпочав захід Андрій Доценко (підприємець, директор компанії «Sky Building», голова ГО «Фундація Інноваційного Лідерства»). В своєму виступі він зазначив, що після подій 2014 року, ми втратили значну частину експортних можливостей,  а отже, постала необхідність в короткий термін віднайти нові ринки збуту товарів. Андрій Доценко, акцентував свою увагу на те, що Україна експортує сировину, яка в рази дешевша готової продукції. Навівши приклади, інших країн, які заробляють в рази більше на готовій продукції, виробленої з нашої сировини. Однак, серед позитивних прикладів, спікер згадав про соняшникову олію, яка приносить більше прибутків, аніж продаж соняшникового насіння. Тому, підприємець підкреслив, що українським виробникам слід вкладати кошти в модернізацію підприємств, а зараз, шукати нові ринки збуту для українських товарів, адже поки що, пройти сертифікацію на ринки ЄС, українським експортерам досить складно.


Продовжив дискусію Артем Гудков (виконавчий директор компанії «PanAfrican Trading Alliance»), який розповів про можливості торгівлі з Субсахарською Африкою, як новий вектор розвитку експорту України. Після риторичного питання «Що таке сучасний Африканський ринок?», пан Артем зазначив, що на жаль, щодо Африки існує багато стереотипів. В реальності сучасна Африка далеко не така відстала, як ми її бачимо в документальних стрічках і новинах. Голод, повстання, війни, революції, диктатори… Це далеко не все, що є в Африці. Сьогодні,  Африка активно росте і прогресує – континент з величезною кількістю ресурсів та швидким темпом росту населення – на 7-8% приросту кожного року. При цьому відбувається й економічне зростання – експерти прогнозують, що до 2030 року кількість середнього класу складе 58% від населення. І це дуже вагомі цифри – уявіть собі цю кількість нових потенційних споживачів. Саме тому, наприклад, Китай вже сьогодні активно інвестує в африканські країни. Але, на відміну від КНР, в Україні немає реального стратегічного планування щодо роботи з іноземними ринками. Однак, нам варто зрозуміти,  якщо ми хочемо бути успішними на ринку Африки через 5-10 років, треба заходити на нього вже сьогодні.


Артем Гудков зауважив, що при розумінні всієї перспективи та привабливості африканського ринку, треба й враховувати його специфіку. Африканці, в своїй масі, ментально дуже схожі на українців. З одного боку,  це плюс, але з іншого – це проблема. Високий рівень корупції (хоча іноді з корупцією легше мати справу ніж з бюрократичною машиною), незрозуміле законодавство, етнічні угруповання – це ті реалії, з якими доведеться зіткнутися при роботі на африканських ринках. Але ці проблеми не є неподоланними, просто треба зважати на їх специфіку та вивчати.

Спікер поділився своїми рецептами експортування на ринки Африки. Він відмітив, що перш за все, українським виробникам слід відійти від власної впевненості, що їхні товари чимось особливо відрізняються від конкурентів. Задля завоювання нових ринків потрібно виходити на них прораховано та активно просувати власний продукт. Слід зрозуміти, що за кожним товаром, який стоїть на полиці іноземного супермаркету – стоїть величезна маркетингова робота. Так, наприклад, ті ж Індія та Китай, активно посилають власних агентів впливу, задля просування своїх товарів. Без маркетингової політики, Україні просто не вдасться успішно продавати товари з доданою вартістю, і в нас і далі будуть скуповувати тільки сировину.


Наступним, слово взяв Євгеній Ковтуненко (керуючий партнер МЮК «KODEX») і розповів про практичні рекомендації щодо виходу на ринок КНР. Виступ він розпочав, як і попередні спікери, з проблематики сучасного українського експорту. На його думку, одна з основних проблем, це те, що виходити на китайський ринок зважуються тільки великі холдинги. В той час, коли сучасний Китай, це величезний ринок з великим об’ємом середнього класу. Для прикладу, він заявив, що в такому великому торгівельно-індустріальному центрі, як місто Гуанчжоу вже кожний четвертий – мільйонер. Це призводить до швидкого росту самої культури споживання. Тож, окрім того, що експорт в Китай фінансово вигідний, сам його факт в досвіді вашої компанії є потужним аргументом для залучення іноземних інвесторів у ваш бізнес.  Щодо практичних рекомендацій, то Євген зазначив у потребі фахово вивчати ринок і законодавство, як і в пошуці партнерів в Китаї, а також вмінні “грати в довгу” (іноді переговори можуть затягуватись на півроку). Серед проблем вітчизняних експортерів, при виході на китайський ринок, спікер зазначив: надмірну самовпевненість, незнання мови (без чого неможливо домогтись успіху), неготовність вкладати кошти в маркетинг й жадібність (хибний принцип «гроші вперед»), небажання доробляти продукт та відсутність потужностей для покриття всього ринку.


Першу панель завершив, Михайло Єльников по skype включенні з міста Шеньчжень (Китай), який поділився своєю практикою експортування на китайський ринок. Спікер відзначив, що українським експортерам необхідно тестувати китайський ринок, формувати робочу групу для аналізу, робити оцінку конкурентності свого продукту, адже без цього, успіху годі очікувати.


Другу панельну дискусію модерував Антон Середа – ведучий, журналіст, бізнесмен. Розпочав виступ Альберт Фельдман  (директор україно-ізраїльського Інституту стратегічних досліджень імені Голди Меїр; громадський діяч, доктор психології, письменник, художник), який дав рекомендації в побудові експортних стратегій, на прикладі Ізраїлю у формуванні взаємин з країнами Африки в 60-70 роках.  Особливо увагу, спікер приділив ізраїльським посольствам, які свого часу, стали справними бізнесовими клубами, що допомагали налагоджувати контакти.


Продовжив дискусію, Сергій Іващенко (експерт з міжнародної співпраці в агросфері), розповівши про практику постачання агропродуції до Індії. Не дивлячись на те, що Індія є країною контрастів, з великою кількістю голодуючих і великим розривом між багатими та бідними, в ній прослідковується інтенсивний економічний ріст. Спікер підкреслив, що в Індії є великий попит на продовольчі товари та сировину, тому українським експортерам потрібно не втрачати часу та налагоджувати більш тісні взаємовідносини з цією країною.


Практичні поради щодо перевірки іноземних контрагентів дав Микола Ларін (керівник проектів Асоціації експортерів та імпортерів «ЗЕД»). Завершив дискусію Олег Мирошніченко (тренер і консультант з питань експорту на європейські та міжнародні ринки), який розповів про “вузькі місця” українського експорту до ЄС. Він зазначив, що для європейців якість товарів превалює над його ціною, а також проаналізував важливість прозорості, чесності та репутації при роботі з європейськими партнерами. Після завершення, учасники дискусії мали змогу поставити запитання та поспілкуватися один з одним у формі нетворкінгу.

Організатори:

https://www.facebook.com/fil.com.ua/





Схожі новини
  • Більше ніж ринок: чому власники паїв остерігаються земельної реформи і хто відповідатиме на ризики зміни клімату й продовольчої безпеки
  • Як вийти на ринки ЄС?
  • Оголошено стратегію лідерства України на світовому продовольчому ринку
  • Україна поставила на зовнішні ринки 9,5 мільйона тонн кукурудзи
  • МЗС допомагатиме експортерам просувати м’ясо-молочну продукцію на зовнішні ринки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.