Вчора, 7 лютого, відбулося засідання робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві за участю першого заступника Міністра аграрної політики та продовольства України Тараса Висоцького, представників Міністерства інфраструктури України, АТ «Укрзалізниця», Державної служби України з безпеки на транспорті, а також профільних асоціацій та операторів ринку.
Було розглянуто ряд важливих питань, пов'язаних з організацією перевезень продукції. Зокрема, розглядалися питання: врегулювання відповідальності за порушення габаритних норм при автомобільних перевезеннях, довгострокового планування перевезень залізничним транспортом, річкового судноплавства та роботи окремих шлюзів, оборотності зерновозів та деякі інші питання.
Представник Директорату залізничного транспорту Мінінфраструктури Олена Гаркавенко висловила оптимістичний прогноз щодо проекту Закону України «Про залізничний транспорт України» та прийняття його у першому читанні на початку ІІ кварталу поточного року. Наразі законопроект знаходиться на фінальній стадії - триває робота над опрацюванням пропозицій від бізнесу. Вже найближчим часом його буде надано громадськості для обговорення.
Окремо обговорили реалізацію проекту раннього відповідального планування вантажних перевезень.
За словами, директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрія Мірошнікова впровадження довгострокового планування дає можливість завчасно планувати перевезення з часовий горизонтом до 6 місяців. Деякі контрагенти вже скористалися цією можливістю через Прозорро.Продажі та викупили 9 маршрутів на місяць до травня 2022 року, але це лише 2,5 відсотки від можливостей АТ Укрзалізниці. Наразі, зараз обговорюється можливість та особливості адміністрування планування вантажних перевезень, а також відповідальності всіх учасників перевезень в часовому горизонті 12 місяців.
ІЦ УАК за матеріалами Мінагроagroconf.org