Аграрний тиждень. Україна
» » «НІБУЛОН» збільшив залізничний парк для розвантаження українських автошляхів
» » «НІБУЛОН» збільшив залізничний парк для розвантаження українських автошляхів

    «НІБУЛОН» збільшив залізничний парк для розвантаження українських автошляхів


    «НІБУЛОН» збільшив залізничний парк для розвантаження українських автошляхів

    «НІБУЛОН» посилив власний парк залізничного транспорту 54 новими вагонами виробництва львівського підприємства ТОВ «ДМЗ «КАРПАТИ».

    Втілюючи глобальний план з розвантаження українських автошляхів від вантажного транспорту шляхом переорієнтування вантажопотоків на воду та залізницю, компанія «НІБУЛОН» збільшує власний флот та залізничний парк новими і сучасними одиницями.

    Наприкінці минулого року компанія розширила власний парк залізничного транспорту, додавши 54 нових вагонів-хоперів. Їх усі отримано та введено в експлуатацію до початку нового року, тож сьогодні вони активно працюють за призначенням. Таке рішення забезпечує подальшу оптимізацію внутрішньої логістики компанії та сприяє розвитку агросфери в цілому, адже власний потужний вагонний парк надає більшу самостійність, яка дозволяє компанії гнучко реагувати та задовольняти потреби агровиробників з усієї країни.

    Будівництво вагонів для компанії «НІБУЛОН» уже вдруге здійснило львівське підприємство ТОВ «ДМЗ «КАРПАТИ». Як і минулого разу, коли було придбано перших 108 одиниць, це вагони-хопери моделі 19-6869 призначені для транспортування зерна й інших харчових сипучих вантажів по магістральних залізничних коліях та шляхами промислових підприємств. Вагомою перевагою саме цієї моделі є збільшений об’єм кузова – 120 куб. м та вантажопідйомність – 70,5 тонн.

    Сьогодні вагонний парк «НІБУЛОНа» складається із 162 одиниць та значно оптимізує роботу компанії на рейках, адже завдяки максимально ефективній роботі сучасного перевантажувального термінала у Миколаєві та комплексів із приймання і відвантаження зернових й олійних культур середній час навантаження маршруту вагонів складає усього 1 добу, що дозволяє робити із центру країни до Миколаєва 5–6 обертів на місяць. Це у той час, коли в середньому по країні залізничний транспорт використовується менш ефективно, гальмуючи розвиток підприємств і економіки країни. Зважаючи на це, минулого року деякі компанії відмовились від послуг залізниці та заявили про перехід на інші види транспорту, зокрема й автомобільні, нарощуючи додаткове навантаження на дороги та екологію.

    Натомість компанія «НІБУЛОН», будучи драйвером розвитку річкової логістики в Україні та маючи найкращий український флот, продовжує розвивати залізничні перевезення для ще більшого розвантаження автошляхів. За останній рік підприємство транспортувало лише власними вагонами 383 тис. тонн вантажів, що дозволило замінити роботу 15 950 вантажівок на автошляхах. І тепер компанія продовжить це робити ще ефективніше, оскільки оновлені можливості вагонного парку за умови 6 обертів зросли до 68 тис. тонн на місяць.

    Окрім того, варто відмітити, що на сьогодні рухомий склад компанії «НІБУЛОН» є новим та сучасним, а середній вік вагону складає усього 1,9 роки. Тоді як 18 772 вагони-зерновози, які працюють на залізниці, протягом семи найближчих років матимуть вік понад 35 років, що за нормами визначає їх непридатними для подальшої роботи.

    Нагадаємо, що раніше «НІБУЛОН» придбав локомотиви ТГМ 4 та отримав дозвіл від АТ «Укрзалізниця» на подачу та забирання вагонів компанії із залізничної станції Миколаїв-Вантажний, здобувши самостійність у цьому напрямі та значно оптимізувавши свою роботу. А 2019 року для огляду, ремонту та мийки тепловозів у Миколаєві компанія збудувала та ввела в експлуатацію пункт технічного обслуговування залізничного транспорту.

    Уже більше десяти років «НІБУЛОН» успішно розбудовує сучасну логістичну систему України. Завдяки цьому компанії вдається мінімізувати обсяги прийнятого з вантажівок збіжжя і, таким чином, зберегти українські дороги та покращити екологію різних регіонів країни. Натомість з кожним роком показники роботи флоту та вагонного парку компанії тільки зростають. Уже сьогодні 73 % вантажів компанія транспортує водою (більше 4 млн тонн на рік), 16 % – залізницею, і лише 11 % – автотранспортом. Проте, такі досягнення для компанії зовсім не межа, адже у планах подальший розвиток національної логістики та максимальна переорієнтація різноманітних вантажопотоків з українських доріг на інші види транспорту.

    ІЦ УАК за матеріалами інформаційного відділу "НІБУЛОН"

    agroconf.org





    Схожі новини
  • «НІБУЛОН» традиційно поповнює парк сільськогосподарської техніки новими сучасними одиницями
  • Вагонний парк «НІБУЛОНа» демонструє свою ефективність
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії
  • "Агрейн" планує розширити власний парк зерновозів
  • Новини компаній: «Астарта» закупила перші партії вагонів-зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«НІБУЛОН» збільшив залізничний парк для розвантаження українських автошляхів


«НІБУЛОН» збільшив залізничний парк для розвантаження українських автошляхів

«НІБУЛОН» посилив власний парк залізничного транспорту 54 новими вагонами виробництва львівського підприємства ТОВ «ДМЗ «КАРПАТИ».

Втілюючи глобальний план з розвантаження українських автошляхів від вантажного транспорту шляхом переорієнтування вантажопотоків на воду та залізницю, компанія «НІБУЛОН» збільшує власний флот та залізничний парк новими і сучасними одиницями.

Наприкінці минулого року компанія розширила власний парк залізничного транспорту, додавши 54 нових вагонів-хоперів. Їх усі отримано та введено в експлуатацію до початку нового року, тож сьогодні вони активно працюють за призначенням. Таке рішення забезпечує подальшу оптимізацію внутрішньої логістики компанії та сприяє розвитку агросфери в цілому, адже власний потужний вагонний парк надає більшу самостійність, яка дозволяє компанії гнучко реагувати та задовольняти потреби агровиробників з усієї країни.

Будівництво вагонів для компанії «НІБУЛОН» уже вдруге здійснило львівське підприємство ТОВ «ДМЗ «КАРПАТИ». Як і минулого разу, коли було придбано перших 108 одиниць, це вагони-хопери моделі 19-6869 призначені для транспортування зерна й інших харчових сипучих вантажів по магістральних залізничних коліях та шляхами промислових підприємств. Вагомою перевагою саме цієї моделі є збільшений об’єм кузова – 120 куб. м та вантажопідйомність – 70,5 тонн.

Сьогодні вагонний парк «НІБУЛОНа» складається із 162 одиниць та значно оптимізує роботу компанії на рейках, адже завдяки максимально ефективній роботі сучасного перевантажувального термінала у Миколаєві та комплексів із приймання і відвантаження зернових й олійних культур середній час навантаження маршруту вагонів складає усього 1 добу, що дозволяє робити із центру країни до Миколаєва 5–6 обертів на місяць. Це у той час, коли в середньому по країні залізничний транспорт використовується менш ефективно, гальмуючи розвиток підприємств і економіки країни. Зважаючи на це, минулого року деякі компанії відмовились від послуг залізниці та заявили про перехід на інші види транспорту, зокрема й автомобільні, нарощуючи додаткове навантаження на дороги та екологію.

Натомість компанія «НІБУЛОН», будучи драйвером розвитку річкової логістики в Україні та маючи найкращий український флот, продовжує розвивати залізничні перевезення для ще більшого розвантаження автошляхів. За останній рік підприємство транспортувало лише власними вагонами 383 тис. тонн вантажів, що дозволило замінити роботу 15 950 вантажівок на автошляхах. І тепер компанія продовжить це робити ще ефективніше, оскільки оновлені можливості вагонного парку за умови 6 обертів зросли до 68 тис. тонн на місяць.

Окрім того, варто відмітити, що на сьогодні рухомий склад компанії «НІБУЛОН» є новим та сучасним, а середній вік вагону складає усього 1,9 роки. Тоді як 18 772 вагони-зерновози, які працюють на залізниці, протягом семи найближчих років матимуть вік понад 35 років, що за нормами визначає їх непридатними для подальшої роботи.

Нагадаємо, що раніше «НІБУЛОН» придбав локомотиви ТГМ 4 та отримав дозвіл від АТ «Укрзалізниця» на подачу та забирання вагонів компанії із залізничної станції Миколаїв-Вантажний, здобувши самостійність у цьому напрямі та значно оптимізувавши свою роботу. А 2019 року для огляду, ремонту та мийки тепловозів у Миколаєві компанія збудувала та ввела в експлуатацію пункт технічного обслуговування залізничного транспорту.

Уже більше десяти років «НІБУЛОН» успішно розбудовує сучасну логістичну систему України. Завдяки цьому компанії вдається мінімізувати обсяги прийнятого з вантажівок збіжжя і, таким чином, зберегти українські дороги та покращити екологію різних регіонів країни. Натомість з кожним роком показники роботи флоту та вагонного парку компанії тільки зростають. Уже сьогодні 73 % вантажів компанія транспортує водою (більше 4 млн тонн на рік), 16 % – залізницею, і лише 11 % – автотранспортом. Проте, такі досягнення для компанії зовсім не межа, адже у планах подальший розвиток національної логістики та максимальна переорієнтація різноманітних вантажопотоків з українських доріг на інші види транспорту.

ІЦ УАК за матеріалами інформаційного відділу "НІБУЛОН"

agroconf.org





Схожі новини
  • «НІБУЛОН» традиційно поповнює парк сільськогосподарської техніки новими сучасними одиницями
  • Вагонний парк «НІБУЛОНа» демонструє свою ефективність
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії
  • "Агрейн" планує розширити власний парк зерновозів
  • Новини компаній: «Астарта» закупила перші партії вагонів-зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.