Аграрний тиждень. Україна
» » Лондон блокує морську торгівлю росії з цивілізованим світом
» » Лондон блокує морську торгівлю росії з цивілізованим світом

    Лондон блокує морську торгівлю росії з цивілізованим світом


    Лондон блокує морську торгівлю росії з цивілізованим світом

    Світова агенція Reuters повідомила, що вчора Лондонський морський ринок страхувальників (London Marine Insurance Market) оголосив всі води росії, включно з Чорним морем, Балтикою та портами Дальнього сходу, «військовою зоною». Це означає, що власник судна, яке плануватиме зайти на цю територію, буде зобов’язаний сповістити свого страхувальника та сплатити спеціальну «військову премію», розмір якої може сягати до 5% вартості судна. Це зробить нерентабельним прохід суден вказаними територіями.

    Що таке London Marine Insurance Market?

    Це найбільший у світі ринок, що охоплює третину ринку страхування всіх торговельних кораблів у світі. Заснований компанією Lloyds ще у 17 сторіччі, саме цей маркет досі визначає правила для всього світу,зокрема типові контракти, страхові премії та інше. Тому варто очікувати, що інші великі ринки (насамперед Бермуди та Швейцарія) незабаром підтримають до його рішення.

    Коли морська територія оголошується «військовою зоною», то власник корабля, що планує зайти на таку територію, зобов’язаний сповістити свого страхувальника та сплатити спеціальну «військову премію».

    Наприклад, типове судно коштує 30 млн доларів, тому для входу у «військову зону» його власник має сплатити додаткові 1,5 млн доларів страхової премії, що на 50-100% збільшує вартість фрахту для російських вантажів.

    Такі заходи зменшать кількість суден, що готові будуть заходити до портів росії. Лише кораблі з бідних країн, які страхуються в інших місцях, зможуть надавати росіянам послуги з перевезень.

    Новий пакет санкцій та відмова приймати російські кораблі в портах ЄС разом з новими страховими обмеженнями продовжать ускладнювати агресору міжнародну торгівлю та відправку й отримання товарів.

    ІЦ УАК за матеріалами Graintrade

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Українські фермери отримали рекордні виплати за агростраховками
  • Морський термінал EVT прийняв перші судна класу Panamax
  • Попри санкції до Криму після анексії зайшли 602 іноземних судна
  • Египет отказался принимать судна с украинской соей
  • Експерти прогнозують значне зростання цін на каву в Україні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Лондон блокує морську торгівлю росії з цивілізованим світом


Лондон блокує морську торгівлю росії з цивілізованим світом

Світова агенція Reuters повідомила, що вчора Лондонський морський ринок страхувальників (London Marine Insurance Market) оголосив всі води росії, включно з Чорним морем, Балтикою та портами Дальнього сходу, «військовою зоною». Це означає, що власник судна, яке плануватиме зайти на цю територію, буде зобов’язаний сповістити свого страхувальника та сплатити спеціальну «військову премію», розмір якої може сягати до 5% вартості судна. Це зробить нерентабельним прохід суден вказаними територіями.

Що таке London Marine Insurance Market?

Це найбільший у світі ринок, що охоплює третину ринку страхування всіх торговельних кораблів у світі. Заснований компанією Lloyds ще у 17 сторіччі, саме цей маркет досі визначає правила для всього світу,зокрема типові контракти, страхові премії та інше. Тому варто очікувати, що інші великі ринки (насамперед Бермуди та Швейцарія) незабаром підтримають до його рішення.

Коли морська територія оголошується «військовою зоною», то власник корабля, що планує зайти на таку територію, зобов’язаний сповістити свого страхувальника та сплатити спеціальну «військову премію».

Наприклад, типове судно коштує 30 млн доларів, тому для входу у «військову зону» його власник має сплатити додаткові 1,5 млн доларів страхової премії, що на 50-100% збільшує вартість фрахту для російських вантажів.

Такі заходи зменшать кількість суден, що готові будуть заходити до портів росії. Лише кораблі з бідних країн, які страхуються в інших місцях, зможуть надавати росіянам послуги з перевезень.

Новий пакет санкцій та відмова приймати російські кораблі в портах ЄС разом з новими страховими обмеженнями продовжать ускладнювати агресору міжнародну торгівлю та відправку й отримання товарів.

ІЦ УАК за матеріалами Graintrade

agroconf.org





Схожі новини
  • Українські фермери отримали рекордні виплати за агростраховками
  • Морський термінал EVT прийняв перші судна класу Panamax
  • Попри санкції до Криму після анексії зайшли 602 іноземних судна
  • Египет отказался принимать судна с украинской соей
  • Експерти прогнозують значне зростання цін на каву в Україні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.