Аграрний тиждень. Україна
» » Резонансний законопроект №7311 Гетманцева: скасування пільг на ввезення нафтопродуктів, на ввезення авто та підвищення воєнного збору у 2 рази
» » Резонансний законопроект №7311 Гетманцева: скасування пільг на ввезення нафтопродуктів, на ввезення авто та підвищення воєнного збору у 2 рази

    Резонансний законопроект №7311 Гетманцева: скасування пільг на ввезення нафтопродуктів, на ввезення авто та підвищення воєнного збору у 2 рази


    Резонансний законопроект №7311 Гетманцева: скасування пільг на ввезення нафтопродуктів, на ввезення авто та підвищення воєнного збору у 2 рази

    Голова комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев та низка інших депутатів від "Слуги народу" пропонують скасувати запроваджені на початку квітня пільги при розмитненні автомобілів, підвищити податки на пальне та збільшити розмір військового збору вдвічі.

    Відповідний законопроект "Про внесення змін до Податкового кодексу та інших законів України щодо окремих податків і зборів у період воєнного, надзвичайного стану" зареєстровано у Верховній Раді 24 квітня під №7311.

    Документом, зокрема, пропонується:



    збільшити розмір військового збору з 1,5% до 3%, звільнивши від його сплати військовослужбовців та працівників правоохоронних органів;



    відновити оподаткування ввізним митом та ПДВ транспортних засобів, що ввозяться громадянами;



    відновити оподаткування товарів, що ввозяться платниками єдиного податку першої, другої та третьої групи;



    встановити можливість та порядок оформлення відшкодування сум податку на додану вартість облігаціями внутрішньої державної позики;



    встановити, що не включається до оподатковуваного доходу платника лише та благодійна допомога, яка розподіляється через державний чи місцевий бюджет або через банківські рахунки благодійних організацій, внесених до Реєстру неприбуткових організацій та установ.



    відновити перебіг строків, визначених Податковим кодексом України та зупинених на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, зокрема в частині дотримання строків подання звітності;



    тимчасово, на період дії воєнного стану, дозволити виробництво біоетанолу суб’єктам господарювання, які мають ліцензію на виробництво етилового денатурованого спирту.

    Також даний законопроект пропонує вилучити внесені трохи більше місяця тому норми щодо зниження з 20% до 7% ставки ПДВ на моторне паливо та встановлення нульового акцизу на бензини, важкі дистиляти, скраплений газ.

    Відповідно до пояснювальної записки, метою законопроекту є забезпечення у період дії воєнного стану умов для належного функціонування економіки, а також належного наповнення дохідної частини бюджету за рахунок надходження податкових і митних платежів.

    У записці уточнюється, що за тиждень унаслідок дії звільнення від оподаткування ввізним митом та ПДВ до бюджету не надійшло 417 млн грн.

    Водночас, за прогнозом директора консалтингової групи А-95 Сергія Куюна, скасування пільгового оподаткування призведе до зростання цін на бензин та дизель як мінімум на 10-12 грн/л – до 45 грн/л та 48 грн/л за нинішньої ціни у 34,10 грн/л та 38,7 грн/л відповідно.

    "Скасування акцизу та зменшення ПДВ з 20% до 7% у середині березня знизило ціни на 10-12 грн/л. Відповідно повернення податків призведе до зворотного ефекту", – написав він у своєму фейсбуці в середу ввечері.

    Водночас експерт звертає увагу, що дефіцит палива визначає його реальну ціну на ринку в 40 грн/л і 45 грн/л, незважаючи на встановлення урядом граничних цін, і з огляду на це після скасування пільг пальне коштуватиме мінімум 52 грн/л та 55 грн/л.

    Він припустив, що ухвалення цього законопроекту вкрай негативно позначиться на українській економіці та споживачах, а сам документ є відповіддю на зловживання під час запровадження безмитного імпорту автомобілів.

    При цьому, за його словами, завданням номер один є наповнення ринку пальним, і альтернативою скасування пільг може стати скасування або ослаблення державного регулювання.

    "Якщо й допустити підвищення цін, то за рахунок скасування держрегулювання або його послаблення. Ціна зросте, але не так сильно, як від повного повернення податків, і буде ефект через стимулювання наповнення ринку", - висловив думку Куюн.

    За його словами, до держрегулювання та збільшення податків можна буде повернутися тільки після побудови нової системи постачань пального в країну через західний кордон.

    ІЦ УАК за матеріалами Інтерфакс-Україна

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Готуються зміни до Податкового кодексу: зареєстровано новий проєкт
  • Депутати пропонують збільшити податки для великого бізнесу
  • Рада прийняла зміни до Бюджету у частині розміру орендної плати за землі
  • Агросектор може перейти на загальну систему оподаткування
  • Кабмін схвалив законопроект про військовий податок для населення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Резонансний законопроект №7311 Гетманцева: скасування пільг на ввезення нафтопродуктів, на ввезення авто та підвищення воєнного збору у 2 рази


Резонансний законопроект №7311 Гетманцева: скасування пільг на ввезення нафтопродуктів, на ввезення авто та підвищення воєнного збору у 2 рази

Голова комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев та низка інших депутатів від "Слуги народу" пропонують скасувати запроваджені на початку квітня пільги при розмитненні автомобілів, підвищити податки на пальне та збільшити розмір військового збору вдвічі.

Відповідний законопроект "Про внесення змін до Податкового кодексу та інших законів України щодо окремих податків і зборів у період воєнного, надзвичайного стану" зареєстровано у Верховній Раді 24 квітня під №7311.

Документом, зокрема, пропонується:



збільшити розмір військового збору з 1,5% до 3%, звільнивши від його сплати військовослужбовців та працівників правоохоронних органів;



відновити оподаткування ввізним митом та ПДВ транспортних засобів, що ввозяться громадянами;



відновити оподаткування товарів, що ввозяться платниками єдиного податку першої, другої та третьої групи;



встановити можливість та порядок оформлення відшкодування сум податку на додану вартість облігаціями внутрішньої державної позики;



встановити, що не включається до оподатковуваного доходу платника лише та благодійна допомога, яка розподіляється через державний чи місцевий бюджет або через банківські рахунки благодійних організацій, внесених до Реєстру неприбуткових організацій та установ.



відновити перебіг строків, визначених Податковим кодексом України та зупинених на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, зокрема в частині дотримання строків подання звітності;



тимчасово, на період дії воєнного стану, дозволити виробництво біоетанолу суб’єктам господарювання, які мають ліцензію на виробництво етилового денатурованого спирту.

Також даний законопроект пропонує вилучити внесені трохи більше місяця тому норми щодо зниження з 20% до 7% ставки ПДВ на моторне паливо та встановлення нульового акцизу на бензини, важкі дистиляти, скраплений газ.

Відповідно до пояснювальної записки, метою законопроекту є забезпечення у період дії воєнного стану умов для належного функціонування економіки, а також належного наповнення дохідної частини бюджету за рахунок надходження податкових і митних платежів.

У записці уточнюється, що за тиждень унаслідок дії звільнення від оподаткування ввізним митом та ПДВ до бюджету не надійшло 417 млн грн.

Водночас, за прогнозом директора консалтингової групи А-95 Сергія Куюна, скасування пільгового оподаткування призведе до зростання цін на бензин та дизель як мінімум на 10-12 грн/л – до 45 грн/л та 48 грн/л за нинішньої ціни у 34,10 грн/л та 38,7 грн/л відповідно.

"Скасування акцизу та зменшення ПДВ з 20% до 7% у середині березня знизило ціни на 10-12 грн/л. Відповідно повернення податків призведе до зворотного ефекту", – написав він у своєму фейсбуці в середу ввечері.

Водночас експерт звертає увагу, що дефіцит палива визначає його реальну ціну на ринку в 40 грн/л і 45 грн/л, незважаючи на встановлення урядом граничних цін, і з огляду на це після скасування пільг пальне коштуватиме мінімум 52 грн/л та 55 грн/л.

Він припустив, що ухвалення цього законопроекту вкрай негативно позначиться на українській економіці та споживачах, а сам документ є відповіддю на зловживання під час запровадження безмитного імпорту автомобілів.

При цьому, за його словами, завданням номер один є наповнення ринку пальним, і альтернативою скасування пільг може стати скасування або ослаблення державного регулювання.

"Якщо й допустити підвищення цін, то за рахунок скасування держрегулювання або його послаблення. Ціна зросте, але не так сильно, як від повного повернення податків, і буде ефект через стимулювання наповнення ринку", - висловив думку Куюн.

За його словами, до держрегулювання та збільшення податків можна буде повернутися тільки після побудови нової системи постачань пального в країну через західний кордон.

ІЦ УАК за матеріалами Інтерфакс-Україна

agroconf.org





Схожі новини
  • Готуються зміни до Податкового кодексу: зареєстровано новий проєкт
  • Депутати пропонують збільшити податки для великого бізнесу
  • Рада прийняла зміни до Бюджету у частині розміру орендної плати за землі
  • Агросектор може перейти на загальну систему оподаткування
  • Кабмін схвалив законопроект про військовий податок для населення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.