Аграрний тиждень. Україна
» » У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів
» » У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів

    У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів


    У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів

    Головний польській перевізник вантажів PKP Cargo вважає основним викликом щодо транспортування аграрної продукції з України проходження ветеринарного контролю на кордоні. У свою чергу, оператор ширококолійної лінії PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa (PKP LHS) повідомляє, що задіяні ще не всі перевантажувальні потужності компанії. Про це йдеться у відповіді пресслужби PKP SA на інформаційний запит видання Rail.insider.

    «Польська державна залізниця, як компанія, яка координує міжнародне співробітництво в групі PKP, перебуває в постійному контакті з Українською залізницею та відповідними службами державного управління і на постійній основі аналізує ситуацію на кордоні та намагається впровадити додаткові рішення для полегшення обслуговування пасажирських та вантажних перевезень таким чином, щоб якнайкраще використовувати наявні ресурси – інфраструктуру (включаючи термінали) та рухомий склад», – зазначив прес-секретар PKP SA Міхал Стілгер.

    Він проінформував, що за технічну сторону обслуговування вантажних перевезень у групі PKP відповідають компанії PKP Cargo та PKP LHS, а також їхні «дочірні компанії та інші пов’язані організаційні одиниці».

    «З точки зору PKP Cargo великим викликом у зв’язку зі збільшенням перевезень зерна є можливості перевірки ветеринарними службами на кордоні. Це випливає з наявних процедур – без згоди цих служб на територію Польщі не може потрапляти вантаж з зерном чи іншою сільськогосподарською продукцією, незалежно від її розміру», – повідомив Міхал Стілгер.

    Він також наголосив, що PKP LHS перебуває в постійному цілодобовому зв’язку з представниками Укрзалізниці щодо поточної ситуації та планування перевезень.

    «Слід підкреслити, що нагромадження вантажів на Західній Україні стало наслідком перенаправлення всіх перевезень, які раніше здійснювалися морським транспортом, на залізницю, а також вантажів, які внаслідок війни знаходяться на портових складах, – зазначили у пресслужбі групи компаній. – PKP LHS має місця, пристосовані для ефективного перевантаження цих вантажів, а також постійну базу партнерів, які надають автомобільний або залізничний рухомий склад для подальших перевезень після перевантаження з вагонів широкої колії. Потужності всіх перевантажувальних терміналів ще не повністю задіяні».

    У пресслужбі PKP SA нагадали, що наприкінці квітня глава польського уряду Матеуш Моравецький та прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час зустрічі у Кракові підписали меморандум про посилення співпраці у залізничній галузі. «Ця ініціатива відповідає потребам України у сфері вантажних перевезень через блокування портів російським агресором. Це також стане інструментом підтримки взаємовигідного економічного розвитку обох країн», – зазначили сторони.

    Нагадаємо, що наразі великою проблемою перевезень українських вантажів до країн ЄС є наявність черг на кордоні. Станом на 4 травня в напрямку західних прикордонних переходів слідували понад 30 тис. вагонів. При цьому найбільше накопичення традиційно спостерігалося на українсько-польському переході Ізов—Грубешув (майже 10 тис. вагонів). Черга тут сягала 19 діб. Для запобігання подальшого накопичення рухомого складу УЗ ввела ряд конвенцій.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Румунія відремонтує залізничні колії для перевезення вантажів з України
  • УЗ заборонить перевезення білоруських добрив
  • УЗ розробляє новий порядок визначення тарифу на перевезення вантажів у вагонах Перевізника
  • «Укрзалізниця» запропонувала помісячне планування об’ємів вантажоперевезень
  • Якби не простій, не було б збитків

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів


У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів

Головний польській перевізник вантажів PKP Cargo вважає основним викликом щодо транспортування аграрної продукції з України проходження ветеринарного контролю на кордоні. У свою чергу, оператор ширококолійної лінії PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa (PKP LHS) повідомляє, що задіяні ще не всі перевантажувальні потужності компанії. Про це йдеться у відповіді пресслужби PKP SA на інформаційний запит видання Rail.insider.

«Польська державна залізниця, як компанія, яка координує міжнародне співробітництво в групі PKP, перебуває в постійному контакті з Українською залізницею та відповідними службами державного управління і на постійній основі аналізує ситуацію на кордоні та намагається впровадити додаткові рішення для полегшення обслуговування пасажирських та вантажних перевезень таким чином, щоб якнайкраще використовувати наявні ресурси – інфраструктуру (включаючи термінали) та рухомий склад», – зазначив прес-секретар PKP SA Міхал Стілгер.

Він проінформував, що за технічну сторону обслуговування вантажних перевезень у групі PKP відповідають компанії PKP Cargo та PKP LHS, а також їхні «дочірні компанії та інші пов’язані організаційні одиниці».

«З точки зору PKP Cargo великим викликом у зв’язку зі збільшенням перевезень зерна є можливості перевірки ветеринарними службами на кордоні. Це випливає з наявних процедур – без згоди цих служб на територію Польщі не може потрапляти вантаж з зерном чи іншою сільськогосподарською продукцією, незалежно від її розміру», – повідомив Міхал Стілгер.

Він також наголосив, що PKP LHS перебуває в постійному цілодобовому зв’язку з представниками Укрзалізниці щодо поточної ситуації та планування перевезень.

«Слід підкреслити, що нагромадження вантажів на Західній Україні стало наслідком перенаправлення всіх перевезень, які раніше здійснювалися морським транспортом, на залізницю, а також вантажів, які внаслідок війни знаходяться на портових складах, – зазначили у пресслужбі групи компаній. – PKP LHS має місця, пристосовані для ефективного перевантаження цих вантажів, а також постійну базу партнерів, які надають автомобільний або залізничний рухомий склад для подальших перевезень після перевантаження з вагонів широкої колії. Потужності всіх перевантажувальних терміналів ще не повністю задіяні».

У пресслужбі PKP SA нагадали, що наприкінці квітня глава польського уряду Матеуш Моравецький та прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час зустрічі у Кракові підписали меморандум про посилення співпраці у залізничній галузі. «Ця ініціатива відповідає потребам України у сфері вантажних перевезень через блокування портів російським агресором. Це також стане інструментом підтримки взаємовигідного економічного розвитку обох країн», – зазначили сторони.

Нагадаємо, що наразі великою проблемою перевезень українських вантажів до країн ЄС є наявність черг на кордоні. Станом на 4 травня в напрямку західних прикордонних переходів слідували понад 30 тис. вагонів. При цьому найбільше накопичення традиційно спостерігалося на українсько-польському переході Ізов—Грубешув (майже 10 тис. вагонів). Черга тут сягала 19 діб. Для запобігання подальшого накопичення рухомого складу УЗ ввела ряд конвенцій.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Румунія відремонтує залізничні колії для перевезення вантажів з України
  • УЗ заборонить перевезення білоруських добрив
  • УЗ розробляє новий порядок визначення тарифу на перевезення вантажів у вагонах Перевізника
  • «Укрзалізниця» запропонувала помісячне планування об’ємів вантажоперевезень
  • Якби не простій, не було б збитків

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.