Головний польській перевізник вантажів PKP Cargo вважає основним викликом щодо транспортування аграрної продукції з України проходження ветеринарного контролю на кордоні. У свою чергу, оператор ширококолійної лінії PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa (PKP LHS) повідомляє, що задіяні ще не всі перевантажувальні потужності компанії. Про це йдеться у відповіді пресслужби PKP SA на інформаційний запит видання Rail.insider.
«Польська державна залізниця, як компанія, яка координує міжнародне співробітництво в групі PKP, перебуває в постійному контакті з Українською залізницею та відповідними службами державного управління і на постійній основі аналізує ситуацію на кордоні та намагається впровадити додаткові рішення для полегшення обслуговування пасажирських та вантажних перевезень таким чином, щоб якнайкраще використовувати наявні ресурси – інфраструктуру (включаючи термінали) та рухомий склад», – зазначив прес-секретар PKP SA Міхал Стілгер.
Він проінформував, що за технічну сторону обслуговування вантажних перевезень у групі PKP відповідають компанії PKP Cargo та PKP LHS, а також їхні «дочірні компанії та інші пов’язані організаційні одиниці».
«З точки зору PKP Cargo великим викликом у зв’язку зі збільшенням перевезень зерна є можливості перевірки ветеринарними службами на кордоні. Це випливає з наявних процедур – без згоди цих служб на територію Польщі не може потрапляти вантаж з зерном чи іншою сільськогосподарською продукцією, незалежно від її розміру», – повідомив Міхал Стілгер.
Він також наголосив, що PKP LHS перебуває в постійному цілодобовому зв’язку з представниками Укрзалізниці щодо поточної ситуації та планування перевезень.
«Слід підкреслити, що нагромадження вантажів на Західній Україні стало наслідком перенаправлення всіх перевезень, які раніше здійснювалися морським транспортом, на залізницю, а також вантажів, які внаслідок війни знаходяться на портових складах, – зазначили у пресслужбі групи компаній. – PKP LHS має місця, пристосовані для ефективного перевантаження цих вантажів, а також постійну базу партнерів, які надають автомобільний або залізничний рухомий склад для подальших перевезень після перевантаження з вагонів широкої колії. Потужності всіх перевантажувальних терміналів ще не повністю задіяні».
У пресслужбі PKP SA нагадали, що наприкінці квітня глава польського уряду Матеуш Моравецький та прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час зустрічі у Кракові підписали меморандум про посилення співпраці у залізничній галузі. «Ця ініціатива відповідає потребам України у сфері вантажних перевезень через блокування портів російським агресором. Це також стане інструментом підтримки взаємовигідного економічного розвитку обох країн», – зазначили сторони.
Нагадаємо, що наразі великою проблемою перевезень українських вантажів до країн ЄС є наявність черг на кордоні. Станом на 4 травня в напрямку західних прикордонних переходів слідували понад 30 тис. вагонів. При цьому найбільше накопичення традиційно спостерігалося на українсько-польському переході Ізов—Грубешув (майже 10 тис. вагонів). Черга тут сягала 19 діб. Для запобігання подальшого накопичення рухомого складу УЗ ввела ряд конвенцій.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше