Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»ЄС включив українські логістичні шляхи до Транс’європейської транспортної мережі
АТУ»Новини»ЄС включив українські логістичні шляхи до Транс’європейської транспортної мережі

    ЄС включив українські логістичні шляхи до Транс’європейської транспортної мережі


    ЄС включив українські логістичні шляхи до Транс’європейської транспортної мережі

    Європейська Комісія внесла зміни до індикативних мап Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T), включивши в неї українські логістичні шляхи.

    Це рішення є стратегічним кроком у процесі інтеграції України в ЄС та сприятиме реалізації ініціативи «Шляхи солідарності» щодо експорту української аграрної продукції та доставки гуманітарної допомоги в Україну.

    Зокрема, внесено наступні зміни:



    Північно – Балтійський коридор продовжено через Львів та Київ до Маріуполя;





    Балто-Чорноморсько – Егейський коридор продовжено через Львів, Чернівці (Румунію і Молдову) до Одеси;





    коридори Балтійське море – Адріатичне море та Рейн – Дунай проходитимуть через Львів.



    Включення логістичних маршрутів до мережі TEN-T дозволяє:

    - усунути існуючі перешкоди при проведенні логістичних операцій

    - залучити європейські інвестиції для модернізації транспортної інфраструктури

    - отримати доступ до інструментів допомоги ЄС у питанні розбудови української частини мережі TEN-T

    - розвивати мультимодальні перевезення

    - зменшити логістичні витрати

    - підвищити якість послуг при перевезенні товарів

    Крім цього, Єврокомісія виключила з мережі TEN-T російські та білоруські маршрути, а також понизила в статусі маршрути на території ЄС на стиках з цими країнами-агресорами.

    Транс’європейська транспортна мережа (TEN-T) створюється Євросоюзом з метою з'єднати Європу з заходу на схід та з півночі на південь мережею автодоріг, залізниць, аеропортів та водних шляхів. Розвиток транспортної системи відбуватиметься у два етапи: до 2030 року має бути завершено побудову «ключової» мережі та до 2050 року – «загальної» мережі.

    Україна увійшла до TEN-T у 2017 році. Відповідно до Індикативного Інвестиційного Плану Європейської Комісії розвитку TEN-T коридорів, до 2030 в Україні планується реалізувати проєкти на загальну суму 4,45 млрд євро. Це найбільший показник серед всіх держав «Східного партнерства» ЄС.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Дніпро та Південний Буг можуть включити до транс’європейської транспортної мережі
  • Єврокомісія схвалила план, який допоможе Україні експортувати сільгосппродукцію - "Шляхи солідарності"
  • У червні завдяки «Шляхам солідарності» було подвоєно обсяг експорту
  • Призначено заступника Міністра з питань європейської інтеграції
  • Єврокомісія схвалила план, який допоможе Україні експортувати свою сільськогосподарську продукцію

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ЄС включив українські логістичні шляхи до Транс’європейської транспортної мережі

28 липень, Розділ Новини, переглядів 1 643

ЄС включив українські логістичні шляхи до Транс’європейської транспортної мережі

Європейська Комісія внесла зміни до індикативних мап Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T), включивши в неї українські логістичні шляхи.

Це рішення є стратегічним кроком у процесі інтеграції України в ЄС та сприятиме реалізації ініціативи «Шляхи солідарності» щодо експорту української аграрної продукції та доставки гуманітарної допомоги в Україну.

Зокрема, внесено наступні зміни:



Північно – Балтійський коридор продовжено через Львів та Київ до Маріуполя;





Балто-Чорноморсько – Егейський коридор продовжено через Львів, Чернівці (Румунію і Молдову) до Одеси;





коридори Балтійське море – Адріатичне море та Рейн – Дунай проходитимуть через Львів.



Включення логістичних маршрутів до мережі TEN-T дозволяє:

- усунути існуючі перешкоди при проведенні логістичних операцій

- залучити європейські інвестиції для модернізації транспортної інфраструктури

- отримати доступ до інструментів допомоги ЄС у питанні розбудови української частини мережі TEN-T

- розвивати мультимодальні перевезення

- зменшити логістичні витрати

- підвищити якість послуг при перевезенні товарів

Крім цього, Єврокомісія виключила з мережі TEN-T російські та білоруські маршрути, а також понизила в статусі маршрути на території ЄС на стиках з цими країнами-агресорами.

Транс’європейська транспортна мережа (TEN-T) створюється Євросоюзом з метою з'єднати Європу з заходу на схід та з півночі на південь мережею автодоріг, залізниць, аеропортів та водних шляхів. Розвиток транспортної системи відбуватиметься у два етапи: до 2030 року має бути завершено побудову «ключової» мережі та до 2050 року – «загальної» мережі.

Україна увійшла до TEN-T у 2017 році. Відповідно до Індикативного Інвестиційного Плану Європейської Комісії розвитку TEN-T коридорів, до 2030 в Україні планується реалізувати проєкти на загальну суму 4,45 млрд євро. Це найбільший показник серед всіх держав «Східного партнерства» ЄС.

ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

agroconf.org





Схожі новини
  • Дніпро та Південний Буг можуть включити до транс’європейської транспортної мережі
  • Єврокомісія схвалила план, який допоможе Україні експортувати сільгосппродукцію - "Шляхи солідарності"
  • У червні завдяки «Шляхам солідарності» було подвоєно обсяг експорту
  • Призначено заступника Міністра з питань європейської інтеграції
  • Єврокомісія схвалила план, який допоможе Україні експортувати свою сільськогосподарську продукцію

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.