Аграрний тиждень. Україна
» » Павло Коваль розповів слухачам Українського Радіо щодо реалізації "Зернових коридорів"
» » Павло Коваль розповів слухачам Українського Радіо щодо реалізації "Зернових коридорів"

    Павло Коваль розповів слухачам Українського Радіо щодо реалізації "Зернових коридорів"


    Павло Коваль розповів слухачам Українського Радіо щодо реалізації "Зернових коридорів"

    Порти розблоковано? Ліван заарештував судно, яке може перевозити крадене українське зерно. Чи зможе Україна повернути крадене? Про це розповів Павло Коваль, генеральний директор "Української аграрної конфедерації".

    Україна, Туреччина та ООН 22 липня у Стамбулі підписали угоду, яка стосується розблокування портів та вивезення українського зерна. Дзеркальну угоду з Туреччиною та ООН також підписала росія.

    "Тож, треба наголосити нашим слухачам, що Україна з росією напряму нічого не підписувала. Ніякої зради немає. Ми прекрасно розуміємо ненадійність такого партнера. Ми працюємо з двома міжнародними посередниками", - наголосив Павло Коваль.

    А вчора зранку в рамках реалізації Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування з порту «Одеса» вийшло перше судно з українським зерном.

    Судно RAZONI під прапором Сьєрра-Леоне прямує до порту у Лівані з 26 тис. тоннами української кукурудзи.

    Генеральний директор "Української аграрної конфедерації" зазначив, що це пілотне судно. Вихід цього першого корабля покаже, як сторони дотримуються угоди. Українські та міжнародні фахівці спостерігають за кожним кроком цього судна, щоб дотримувались усі пункти угоди.

    У разі успіху, наступним вивозитиме українське зерно конвой із 16 кораблів, які весь цей час із 24 лютого були заблоковані в українських портах.


    Також Павло Коваль нагадав, що за умовами угоди, нашим суднам заборонено перевозити військові товари та товари подвійного призначення. Вже є чітко розмічений і нанесений на карту маршрут руху кораблів по акваторії. Коридор було прибрано від мін, а також на карті зазначені точні зони, де проводиться формування зернового каравану і де проводиться огляд кораблів.

    Дія зернової угоди розрахована на 120 днів. Однак, якщо сторони погодяться, і обійдеться без провокацій росії, то угода може бути продовжена ще на певний час.

    Зазначено, що безпечне транспортування зерна та продуктів харчування проводитиметься з українських портів «Одеса», «Чорноморськ» та «Південний». Однак, згодом очільник Миколаївської ОВА Віталій Кім повідомив, що існує ймовірність, що сторони домовляться про вивезення зерна і з Миколаївського порту.


    Маршрути експорту українського зерна до Чорного моря

    Однак Павло Коваль зазначив, що в учасників зернового ринку є перестороги щодо цієї угоди. Адже росії не можна довіряти.

    Про що можна говорити, якщо рф завдала ракетного удару по Одеському порту наступного дня після підписання домовленості про вивезення українського зерна.

    Логістична ситуація і так досить складна. Ціни на перевезення зросли, що пов'язано зі страховими ризиками та підняттям заробітної плати морським екіпажам.

    Крім цього, не всі компанії згодні надавати свої судна, і не всі працівники готові працювати в умовах воєнного ризику, навіть, якщо зарплата буде вдвічі чи втричі більшою.

    Будь-яка воєнна провокація РФії може знизити кількість охочих працювати у наших портах до мінімуму. Або це взагалі може призвести до розірвання угоди, зазначив Павло Коваль.

    Однак учасники ринку сподіваються на позитив, оскільки розблокування портів - це доходи агробізнесу, надходження в український бюджет і зменшення продовольчої кризи.

    Щодо вкраденого зерна, то корабель у Лівані чи у Туреччині - це тільки кілька з десятків кораблів, які перевозять крадене українське зерно.

    російські чи сирійські кораблі не арештовують з їхнім майном, оскільки поки неможливо довести в судах походження даного зерна.

    Але західні партнери, як, наприклад - Велика Британія, пообіцяли допомогти з технологією визначення походження підозрілого зерна.

    Поки західні колеги допрацьовують технологію та механізми перевірки зерна, міжнародні проекти відстежують рух краденого українського продовольства і документують факти злочинів російської федерації та сирії, як співучасника.

    Щодо питання повернення зерна, то його фізично повертати не потрібно. Потрібно, наприклад, у судах Лівану довести, що це наше зерно. Наше зерно залишається Лівану, але вони зобов'язують компанію, яка продала крадене зерно, виплатити за нього гроші Україні.

    "Звісно, такі суди можуть тривати місяцями, але безкарно красти наше продовольство не вдасться", - підсумував Павло Коваль.

    ІЦ УАК за матеріалами Українського Радіо

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В українських портах зараз перебувають 68 суден з 1,2 млн тонн вантажів, – очільник АМПУ
  • Перше судно з українським зерном завтра прибуде у Стамбул
  • З порту Одеса вперше з 24 лютого вийшло судно. 26 000 тонн української кукурудзи прямує до Лівану
  • На базі Української аграрної конфедерації ми запустили процедуру, якої в Україні ще не було - Павло Коваль
  • Павло Коваль про збільшення податків на 1га с/г земель

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Павло Коваль розповів слухачам Українського Радіо щодо реалізації "Зернових коридорів"


Павло Коваль розповів слухачам Українського Радіо щодо реалізації "Зернових коридорів"

Порти розблоковано? Ліван заарештував судно, яке може перевозити крадене українське зерно. Чи зможе Україна повернути крадене? Про це розповів Павло Коваль, генеральний директор "Української аграрної конфедерації".

Україна, Туреччина та ООН 22 липня у Стамбулі підписали угоду, яка стосується розблокування портів та вивезення українського зерна. Дзеркальну угоду з Туреччиною та ООН також підписала росія.

"Тож, треба наголосити нашим слухачам, що Україна з росією напряму нічого не підписувала. Ніякої зради немає. Ми прекрасно розуміємо ненадійність такого партнера. Ми працюємо з двома міжнародними посередниками", - наголосив Павло Коваль.

А вчора зранку в рамках реалізації Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування з порту «Одеса» вийшло перше судно з українським зерном.

Судно RAZONI під прапором Сьєрра-Леоне прямує до порту у Лівані з 26 тис. тоннами української кукурудзи.

Генеральний директор "Української аграрної конфедерації" зазначив, що це пілотне судно. Вихід цього першого корабля покаже, як сторони дотримуються угоди. Українські та міжнародні фахівці спостерігають за кожним кроком цього судна, щоб дотримувались усі пункти угоди.

У разі успіху, наступним вивозитиме українське зерно конвой із 16 кораблів, які весь цей час із 24 лютого були заблоковані в українських портах.


Також Павло Коваль нагадав, що за умовами угоди, нашим суднам заборонено перевозити військові товари та товари подвійного призначення. Вже є чітко розмічений і нанесений на карту маршрут руху кораблів по акваторії. Коридор було прибрано від мін, а також на карті зазначені точні зони, де проводиться формування зернового каравану і де проводиться огляд кораблів.

Дія зернової угоди розрахована на 120 днів. Однак, якщо сторони погодяться, і обійдеться без провокацій росії, то угода може бути продовжена ще на певний час.

Зазначено, що безпечне транспортування зерна та продуктів харчування проводитиметься з українських портів «Одеса», «Чорноморськ» та «Південний». Однак, згодом очільник Миколаївської ОВА Віталій Кім повідомив, що існує ймовірність, що сторони домовляться про вивезення зерна і з Миколаївського порту.


Маршрути експорту українського зерна до Чорного моря

Однак Павло Коваль зазначив, що в учасників зернового ринку є перестороги щодо цієї угоди. Адже росії не можна довіряти.

Про що можна говорити, якщо рф завдала ракетного удару по Одеському порту наступного дня після підписання домовленості про вивезення українського зерна.

Логістична ситуація і так досить складна. Ціни на перевезення зросли, що пов'язано зі страховими ризиками та підняттям заробітної плати морським екіпажам.

Крім цього, не всі компанії згодні надавати свої судна, і не всі працівники готові працювати в умовах воєнного ризику, навіть, якщо зарплата буде вдвічі чи втричі більшою.

Будь-яка воєнна провокація РФії може знизити кількість охочих працювати у наших портах до мінімуму. Або це взагалі може призвести до розірвання угоди, зазначив Павло Коваль.

Однак учасники ринку сподіваються на позитив, оскільки розблокування портів - це доходи агробізнесу, надходження в український бюджет і зменшення продовольчої кризи.

Щодо вкраденого зерна, то корабель у Лівані чи у Туреччині - це тільки кілька з десятків кораблів, які перевозять крадене українське зерно.

російські чи сирійські кораблі не арештовують з їхнім майном, оскільки поки неможливо довести в судах походження даного зерна.

Але західні партнери, як, наприклад - Велика Британія, пообіцяли допомогти з технологією визначення походження підозрілого зерна.

Поки західні колеги допрацьовують технологію та механізми перевірки зерна, міжнародні проекти відстежують рух краденого українського продовольства і документують факти злочинів російської федерації та сирії, як співучасника.

Щодо питання повернення зерна, то його фізично повертати не потрібно. Потрібно, наприклад, у судах Лівану довести, що це наше зерно. Наше зерно залишається Лівану, але вони зобов'язують компанію, яка продала крадене зерно, виплатити за нього гроші Україні.

"Звісно, такі суди можуть тривати місяцями, але безкарно красти наше продовольство не вдасться", - підсумував Павло Коваль.

ІЦ УАК за матеріалами Українського Радіо

agroconf.org





Схожі новини
  • В українських портах зараз перебувають 68 суден з 1,2 млн тонн вантажів, – очільник АМПУ
  • Перше судно з українським зерном завтра прибуде у Стамбул
  • З порту Одеса вперше з 24 лютого вийшло судно. 26 000 тонн української кукурудзи прямує до Лівану
  • На базі Української аграрної конфедерації ми запустили процедуру, якої в Україні ще не було - Павло Коваль
  • Павло Коваль про збільшення податків на 1га с/г земель

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.