Танкер із 15 тис. т української олії вийшов із Клайпедського порту (Литва), повідомила стивідорна компанія Bega, що працює в порту. Про це пише Rail.insider із посиланням на ЦТС.
«Це перший великий вантаж української харчової продукції, вивезений через порт Клайпеда», — зазначив голова ради директорів компанії Алоїзас Кузмарскіс.
Bega не розкриває порт призначення, проте попередній вантаж української олії вивезли до порту Дюнкерк (Франція).
Українська продукція надходить до Клайпеди з травня. Раніше зернові та олія вивозилися через компанію Bega малими або об’єднаними з литовськими вантажами партіями.
На думку Алоїзаса Кузмарскіса, такий маршрут перевалки вантажів є перспективним. При цьому він підтвердив, що виклики, пов’язані із прибуттям українських вантажів до порту, вдалося подолати, потоки стабілізувалися, час логістики скоротився.
Українська сільгосппродукція до Литви прибуває через Польщу. Вантажі перевозять дочірні підприємства «Литовських залізниць», компанії LTG Cargo та LTG Cargo Polska спільно з партнерами.
Незважаючи на часткове розблокування українських портів, сухопутна логістика з ЄС продовжує розвиватись. Так, на кордоні Румунії з Україною почав працювати ще один перевізник — DB Cargo. Про це йшлося під час наради із представниками Румунії та Молдови 16 серпня.
Як заявив очільник Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці Володимир Загалюк, румунське дочірнє підприємство німецького концерну DB Cargo долучилося до перевезення агропродукції з України.
Зокрема, перевізник вперше надав 30 порожніх зерновозів для перевантаження. За добу перевантаження виконано і вагони передані до Румунії.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше