Аграрний тиждень. Україна
» » Стрімкого подорожчання овочів навесні не буде
» » Стрімкого подорожчання овочів навесні не буде

    Стрімкого подорожчання овочів навесні не буде


    Навесні споживачі овочевого ринку будуть в більш вигідному становищі, ніж аграрії та продавці. Адже за рахунок чималого надлишку овочі подорожчають не більше ніж на 5-10%. Про це заявив експерт Українського клубу аграрного бізнесу Роман Сластьон, пише УНН.

    За його словами, навіть втрати в овочівництві через аномальні холоди не зможуть викликати стрибків цін. "Україна має величезний надлишок, ми не споживаємо того, що вирощуємо. Навіть ті, хто професійно займається овочівництвом, думають, чи сіяти взагалі на наступний рік і чи не зменшити обсяги висадки овочів", - розповідає експерт.

    Він навів приклад, що восени аграрії зібрали 24 мільйони тонн картоплі, що на 5 мільйонів тонн більше, ніж середній показник за останні роки. "Це значне перевищення пропозиції над попитом, і відповідно тоді істотно падають ціни. Коли ціна з десяти гривень на капусту і картоплю, яка була в минулому році, зменшилася до гривні, а то і менше", - зазначив Сластьон.

    Експерт також зазначив, що ситуацію для гравців овочевого ринку ускладнює і те, що імпортувати зерно нікуди. "Росія, як один з найбільших наших імпортерів, сільськогосподарських продуктів не буде купувати. У них в минулому році була хороша ситуація з овочівництвом, тому їм немає потреби купувати в Україні. У Польщі ціни подекуди нижчі на овочі, ніж у нас. Тому, звичайно, вони також мають певний тиск на ціни", - підсумував експерт.





    Схожі новини
  • Експорт овочів з України в умовах низьких внутрішніх цін може зрости - УКАБ
  • Навесні гречана крупа подорожчає не більше ніж на 4%
  • Думка експерта: Ціни на ранні овочі в 2012 році будуть низькими
  • Експерт прогнозує зростання цін на борошно і зерно
  • Експерти прогнозують, що овочі дешевшатимуть

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Стрімкого подорожчання овочів навесні не буде


Навесні споживачі овочевого ринку будуть в більш вигідному становищі, ніж аграрії та продавці. Адже за рахунок чималого надлишку овочі подорожчають не більше ніж на 5-10%. Про це заявив експерт Українського клубу аграрного бізнесу Роман Сластьон, пише УНН.

За його словами, навіть втрати в овочівництві через аномальні холоди не зможуть викликати стрибків цін. "Україна має величезний надлишок, ми не споживаємо того, що вирощуємо. Навіть ті, хто професійно займається овочівництвом, думають, чи сіяти взагалі на наступний рік і чи не зменшити обсяги висадки овочів", - розповідає експерт.

Він навів приклад, що восени аграрії зібрали 24 мільйони тонн картоплі, що на 5 мільйонів тонн більше, ніж середній показник за останні роки. "Це значне перевищення пропозиції над попитом, і відповідно тоді істотно падають ціни. Коли ціна з десяти гривень на капусту і картоплю, яка була в минулому році, зменшилася до гривні, а то і менше", - зазначив Сластьон.

Експерт також зазначив, що ситуацію для гравців овочевого ринку ускладнює і те, що імпортувати зерно нікуди. "Росія, як один з найбільших наших імпортерів, сільськогосподарських продуктів не буде купувати. У них в минулому році була хороша ситуація з овочівництвом, тому їм немає потреби купувати в Україні. У Польщі ціни подекуди нижчі на овочі, ніж у нас. Тому, звичайно, вони також мають певний тиск на ціни", - підсумував експерт.





Схожі новини
  • Експорт овочів з України в умовах низьких внутрішніх цін може зрости - УКАБ
  • Навесні гречана крупа подорожчає не більше ніж на 4%
  • Думка експерта: Ціни на ранні овочі в 2012 році будуть низькими
  • Експерт прогнозує зростання цін на борошно і зерно
  • Експерти прогнозують, що овочі дешевшатимуть

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.