Аграрний тиждень. Україна
» » НЕ ЗУПИНЯТИСЯ НА ДОСЯГНУТОМУ
» » НЕ ЗУПИНЯТИСЯ НА ДОСЯГНУТОМУ

    НЕ ЗУПИНЯТИСЯ НА ДОСЯГНУТОМУ


    Ювілей. 13 лютого 2007 року Науково-методичний центр аграрної освіти Міністерства аграрної політики України відзначив своє перше десятиріччя.

    Десять років історії Наукметодцентру – яскравий приклад того, як багато можна зробити, якщо ініціативу і професіоналізм помножити на талант організатора і правильну позицію в системі нових відносин у сфері аграрної освіти. Про зроблене, плани і проблеми наш кореспондент поцікавився у директора центру Тетяни Іщенко.

    -- Тетяно Дем'янівно, чи виправдала себе ідея створення Науково-методичного центру? Над чим працюєте в ці дні?
    – Пройшло вже 10 років, як центр було започатковано. Життя переконало нас у доцільності зробленого кроку. Розбудова незалежної України спонукала до нового бачення розвитку її інтелектуального потенціалу. Дух, наука, думка, воля як важелі прогресу аграрної освіти в Україні – ось кредо наших досліджень і напряму змін. Рух людського пізнання та науки є нескінченним, а найважливішим є те, що повне використання нової ідеї породжує нові питання і тим самим веде до нових досліджень та нових успіхів.
    Головною метою діяльності Наукметодцентру є науково-інформаційне забезпечення розвитку аграрної освіти, впровадження наукових розробок, передового педагогічного досвіду в практику роботи аграрних навчальних закладів, а також підвищення професійного, духовного і культурного рівня науково-педагогічних кадрів, молоді, яка навчається.
    Наш заклик до аграрної спільноти переконливо звучить у заповіті Великого Кобзаря: «Учітеся, брати мої, думайте, читайте».

    -- Кожний великий проект завжди вимагає сміливих людей, які мають спільне бачення побудови майбутнього. Ваш колектив – це такі люди?
    – Наукметодцентр – це колектив висококваліфікованих досвідчених фахівців, просто надійних і дружних людей, які спрямовують свій досвід, знання та уміння на вирішення поставлених завдань. Стою на тому, що досвід і мудрість старших має поєднуватися з енергією і творчістю молодих, і тоді пануватиме атмосфера злагоди, взаєморозуміння, виникатимуть спільні творчі задуми, пошуки нового та цікавого. Горда тим, що колектив Наукметодцентру робить внесок у розвиток кузні кадрів аграрного сектору економіки.

    -- Певний етап пройдено. Є відповідні напрацювання. Яке Ваше бачення проблем та перспектив?
    – Аграрна освіта зараз проходить етап оновлення і спрямована, перш за все, на якісну підготовку фахівців для аграрного сектору економіки. Вважаю, що основними проблемами, а точніше, завданнями на майбуття, є посилення наукової діяльності ВНЗ 3-4 рівнів акредитації, залучення студентства до наукової діяльності, стажування науково-педагогічних працівників на провідних підприємствах України та за кордоном, зміна підходів до практичної підготовки студентів, розвиток різних моделей навчальних закладів та їх навчально-дослідних господарств.
    Наукметодцентр виступає одним із організаторів численних виховних заходів. З-поміж них – Всеукраїнський фестиваль художньої творчості серед колективів аграрних вищих навчальних закладів «Софіївські зорі», зльоти іменних стипендіатів та відмінників навчання «Лідери АПК ХХІ століття», огляди-конкурси на кращу організацію соціально-побутових умов, харчування, оздоровлення та дозвілля студентів, організація студентського самоврядування ВНЗ, проведення чемпіонату Клубу веселих і кмітливих серед ВНЗ.
    Головне для нас – сміливо йти до Європейського освітнього простору, не перетворюючи все на компанійщину, не ламаючи і не знищуючи кращі досягнення вітчизняної освіти.

    -- Відбулася розширена колегія Мінагрополітики України. Що нового запропоновано для вдосконалення аграрної освіти?
    – Загалом, як наголосив міністр агарної політики Юрій Мельник, система аграрної освіти в Україні прогресує, є певні здобутки, результати, але повного задоволення немає. Потребує уваги питання якості підготовки кадрів, оскільки саме вони рухають сільськогосподарську науку і працюють на її перспективу.
    Безперервна освіта, постійна робота з науково-педагогічними працівниками, збереження і зміцнення навчально-матеріальної бази вищих навчальних закладів, якісне навчально-методичне забезпечення – це і є та стратегія дій, що має виконуватися з метою реформування аграрної освіти в контексті Болонського процесу.

    -- Напередодні першого ювілею Наукметодцентру Ваші побажання колективу.
    – Перш за все хочу подякувати за розуміння і дружню підтримку протягом усіх цих десяти років. Головне – не зупинятися на досягнутому, не бути байдужими до аграрної освіти. Нехай оптимізмом, натхненням, плідною працею і хорошим настроєм повниться кожний день.

    На фото: Тетяна ІЩЕНКО знайомить з експозицією НМЦ міністра аграрної політики Юрія МЕЛЬНИКА (праворуч) та його заступника Юрія ЛУЗАНА (в центрі)

    Павло МОРОЗ





    Схожі новини
  • У Мінагрополітики обговорили можливості підвищення престижності аграрної освіти
  • Лідери АПК ХХІ століття
  • КРАЩИЙ ДИПЛОМ, КРАЩИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ
  • ФАХІВЕЦЬ ДЛЯ АГРОСЕКТОРУ
  • АГРАРНИЙ НАПРЯМ НА «СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

НЕ ЗУПИНЯТИСЯ НА ДОСЯГНУТОМУ


Ювілей. 13 лютого 2007 року Науково-методичний центр аграрної освіти Міністерства аграрної політики України відзначив своє перше десятиріччя.

Десять років історії Наукметодцентру – яскравий приклад того, як багато можна зробити, якщо ініціативу і професіоналізм помножити на талант організатора і правильну позицію в системі нових відносин у сфері аграрної освіти. Про зроблене, плани і проблеми наш кореспондент поцікавився у директора центру Тетяни Іщенко.

-- Тетяно Дем'янівно, чи виправдала себе ідея створення Науково-методичного центру? Над чим працюєте в ці дні?
– Пройшло вже 10 років, як центр було започатковано. Життя переконало нас у доцільності зробленого кроку. Розбудова незалежної України спонукала до нового бачення розвитку її інтелектуального потенціалу. Дух, наука, думка, воля як важелі прогресу аграрної освіти в Україні – ось кредо наших досліджень і напряму змін. Рух людського пізнання та науки є нескінченним, а найважливішим є те, що повне використання нової ідеї породжує нові питання і тим самим веде до нових досліджень та нових успіхів.
Головною метою діяльності Наукметодцентру є науково-інформаційне забезпечення розвитку аграрної освіти, впровадження наукових розробок, передового педагогічного досвіду в практику роботи аграрних навчальних закладів, а також підвищення професійного, духовного і культурного рівня науково-педагогічних кадрів, молоді, яка навчається.
Наш заклик до аграрної спільноти переконливо звучить у заповіті Великого Кобзаря: «Учітеся, брати мої, думайте, читайте».

-- Кожний великий проект завжди вимагає сміливих людей, які мають спільне бачення побудови майбутнього. Ваш колектив – це такі люди?
– Наукметодцентр – це колектив висококваліфікованих досвідчених фахівців, просто надійних і дружних людей, які спрямовують свій досвід, знання та уміння на вирішення поставлених завдань. Стою на тому, що досвід і мудрість старших має поєднуватися з енергією і творчістю молодих, і тоді пануватиме атмосфера злагоди, взаєморозуміння, виникатимуть спільні творчі задуми, пошуки нового та цікавого. Горда тим, що колектив Наукметодцентру робить внесок у розвиток кузні кадрів аграрного сектору економіки.

-- Певний етап пройдено. Є відповідні напрацювання. Яке Ваше бачення проблем та перспектив?
– Аграрна освіта зараз проходить етап оновлення і спрямована, перш за все, на якісну підготовку фахівців для аграрного сектору економіки. Вважаю, що основними проблемами, а точніше, завданнями на майбуття, є посилення наукової діяльності ВНЗ 3-4 рівнів акредитації, залучення студентства до наукової діяльності, стажування науково-педагогічних працівників на провідних підприємствах України та за кордоном, зміна підходів до практичної підготовки студентів, розвиток різних моделей навчальних закладів та їх навчально-дослідних господарств.
Наукметодцентр виступає одним із організаторів численних виховних заходів. З-поміж них – Всеукраїнський фестиваль художньої творчості серед колективів аграрних вищих навчальних закладів «Софіївські зорі», зльоти іменних стипендіатів та відмінників навчання «Лідери АПК ХХІ століття», огляди-конкурси на кращу організацію соціально-побутових умов, харчування, оздоровлення та дозвілля студентів, організація студентського самоврядування ВНЗ, проведення чемпіонату Клубу веселих і кмітливих серед ВНЗ.
Головне для нас – сміливо йти до Європейського освітнього простору, не перетворюючи все на компанійщину, не ламаючи і не знищуючи кращі досягнення вітчизняної освіти.

-- Відбулася розширена колегія Мінагрополітики України. Що нового запропоновано для вдосконалення аграрної освіти?
– Загалом, як наголосив міністр агарної політики Юрій Мельник, система аграрної освіти в Україні прогресує, є певні здобутки, результати, але повного задоволення немає. Потребує уваги питання якості підготовки кадрів, оскільки саме вони рухають сільськогосподарську науку і працюють на її перспективу.
Безперервна освіта, постійна робота з науково-педагогічними працівниками, збереження і зміцнення навчально-матеріальної бази вищих навчальних закладів, якісне навчально-методичне забезпечення – це і є та стратегія дій, що має виконуватися з метою реформування аграрної освіти в контексті Болонського процесу.

-- Напередодні першого ювілею Наукметодцентру Ваші побажання колективу.
– Перш за все хочу подякувати за розуміння і дружню підтримку протягом усіх цих десяти років. Головне – не зупинятися на досягнутому, не бути байдужими до аграрної освіти. Нехай оптимізмом, натхненням, плідною працею і хорошим настроєм повниться кожний день.

На фото: Тетяна ІЩЕНКО знайомить з експозицією НМЦ міністра аграрної політики Юрія МЕЛЬНИКА (праворуч) та його заступника Юрія ЛУЗАНА (в центрі)

Павло МОРОЗ





Схожі новини
  • У Мінагрополітики обговорили можливості підвищення престижності аграрної освіти
  • Лідери АПК ХХІ століття
  • КРАЩИЙ ДИПЛОМ, КРАЩИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ
  • ФАХІВЕЦЬ ДЛЯ АГРОСЕКТОРУ
  • АГРАРНИЙ НАПРЯМ НА «СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.