У транспортуванні зернових вантажів через західні прикордонні переходи у листопаді встановлений рекорд – перевезено за місяць 1 млн 23 тис. т. Це на 169 тис. т більше результату жовтня. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов в ході наради з учасниками ринку зернових перевезень у четвер, 1 грудня.
«Дуже хороший показник. Коли ми починали в березні, то мали 320 тис. т. Зараз завдяки вам (вантажовідправникам – ред.) ми маємо понад 1 млн т», – наголосив Валерій Ткачов.
Він додав, що цього вдалося досягти завдяки збільшенню передавання через кордон вагонів із зерновими – з 530 вагонів на добу у жовтні до 641 вагону на добу у листопаді.
«Приріст (передавання вагонів – ред.) на 21%. Тому ми й досягли такого рівня перевезень», – зазначив представник УЗ.
Він додав, що найбільше зерна транспортовано через станцію Ізов (242 тис. т), що на кордоні з Польщею. Крім того, великі обсяги (понад 100 тис. т) прослідували через Батьово, Чоп та Ягодин.
Проте, УЗ суттєво скоротила навантаження зерна у листопаді.
За оперативними даними АТ «Укрзалізниця» у листопаді навантажено 2 млн 518 тис. т зернових вантажів. Це на 619 тис. т менше за попередній місяць. Частка зернових у загальному навантаженні скоротилася до 25,8%.
«Це відбулося через удари по енергетичній інфраструктурі та проблеми із зерновим коридором… І досі є проблеми з пропуском суден у Босфорі, через те, що країна-агресор всіляко ускладнює перевезення шляхом затягування перевірок», — прокоментував заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
Середньодобове навантаження зернових у листопаді становило 83 тис. т, тоді як у жовтні цей показник становив 101 тис. т.
Проте, в останній тиждень місяця спостерігається суттєвий приріст навантаження до понад 100 тис. т на добу.
На експорт у листопаді відправлено 2 млн 49 тис. т зерна. Це на 1 млн 10 тис. т менше, ніж у жовтні.
Це сталося за рахунок скорочення вдвічі перевезень в бік морських портів – з 2 млн 205 тис. т у жовтні до 1 млн 26 тис. т у листопаді.
В цілому черга за листопад виросла на 4 тис. 799 вагонів або 28%. На кінець місяця вона сягає 22 тис. 74 вагони. Враховуючи наявну середньодобову передачу в цілому черга складає 13 діб.
В середньому за добу в листопаді передавали 1 тис. 676 вагонів.
Якщо брати окремо зернові вантажі, що їх обсяги в напрямку західних переходів значно збільшилися. У загальній черзі з ними 8 тис. 298 вагонів. Це більше за початок місяця на 3 тис. 180 вагонів.
Найпроблемніший стик по зернових – Батьово–Еперешки. Там черга із зерновими 3 тис. 237 вагонів. На добу передається до 104 вагонів.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org