За 2 доби з портів Великої Одеси вийшли 7 суден зі 182 тис. тонн агропродукції для Африки, Азії та Європи.
Серед них танкери BOSPHORUS ASIA (30,5) і PRINCESS MANISSA (20,5) з 51 тис. тонн кукурудзи для Тунісу та Лівії.
Наразі в портах Великої Одеси під обробкою 24 судна. На них завантажують 973 тис. тонн української агропродукції.
По «зерновому коридору» рухаються 5 суден під завантаження 104,4 тис. тонн агропродукції.
З 1 серпня з портів Великої Одеси вийшли 565 суден, які експортували 14,2 млн тонн українського продовольства до країн Азії, Європи та Африки.
"У Босфорі 92 судна очікують на інспекційну перевірку JCC. Черга продовжує зростати через штучне обмеження з боку рф реєстраціі на інспекцію. Наприклад, із 65 заявлених суден стороною агресора було зареєстровано лише 3 на 17 грудня. Така ситуація призводить до обмежень роботи українських портів і недоекспорту продукції мінімум в 3 млн тонн на місяць.
Порти Великої Одеси зараз працюють у півсили. Країна-терорист нищить нашу інфраструктуру, шантажує нас темрявою та холодом, а світ - голодом", - заявили в Мінінфраструктури.
"Наша команда працює в постійній небезпеці ракетних обстрілів, в умовах блекауту, доки агресор саботує роботу СКЦ у Стамбулі та нищить нашу інфраструктуру. Адже зернова угода - це про глобальну продовольчу безпеку. 14 мільйонів тонн - далеко не межа наших можливостей. Працюємо далі над тим, щоб подвоїти інтенсивність роботи та розширити зернову ініціативу", - зазначив Олексій Востріков, керівник ДП "АМПУ".
ІЦ УАК за матеріалами Фейсбук-сторінки АМПУ
agroconf.org