Аграрний тиждень. Україна
» » На приватизацію вперше виставили морський порт
» » На приватизацію вперше виставили морський порт

    На приватизацію вперше виставили морський порт


    На приватизацію вперше виставили морський порт

    Фонд державного майна виставив на приватизацію морський торговельний порт «Усть-Дунайськ».

    Як повідомляє прес-служба ФДМУ, це буде перший продаж морського порту за часів незалежності України.

    Приватизаційний аукціон заплановано на 17 січня на платформі «Prozorro.Продажі», стартова ціна активу — 60 млн грн.

    Порт складається з трьох активів — самого порту в м. Вилкове Одеської області, портопункту «Кілія» в однойменному місті та бази обслуговування спеціальних суден ліхтеровозів на острові Шабаш.

    Безпосередньо вантажно-розвантажувальні роботи проводяться в портопункті «Кілія», який розташований на 54 км річки Дунай. Паспортні глибини біля причалу — 3 м, фактичні — 1,5 м.

    За даними фонду, після початку війни порт був заблокований. Проте вже 1 квітня він відновив роботу. З того часу порт перевалив на експорт 153 тис. т зерна. Крім того, він обробляє імпортні вантажі, наприклад, сіль та рис. Загалом з 1 квітня порт перевалив 58,3 тис. т імпортних споживчих товарів.

    За січень-вересень 2022 р. «Усть-Дунайськ» отримав 848 тис. грн чистого прибутку. За січень-листопад він сплатив понад 9 млн грн податків до бюджетів усіх рівнів.

    Нагадаємо, судно-танкер «Таманський» через Prozorro.Продажі передано в бербоут-чартер.

    19 грудня 2022 року підписано договір бербоут-чартеру судна-танкера «Таманський» між ДП «Сервіс», що належить до сфери управління Держрибагентства, та переможцем електронних торгів (аукціону) електронної торгової системи Прозорро.Продажі ТОВ «Юридична компанія «Ессаймент».

    Договір підписано строком на 5 років. Відповідно до умов бербоут-чартеру місячна ставка за фрахт становить 14 278 $ США.

    Порівняно з попередніми договорами фрахтування ефективність управління державним майном зростає в рази. Адже відтепер усі витрати, пов’язані з експлуатацією та ремонтами судна, окрім часткової компенсації першого ремонту, покладено на фрахтувальника, чого раніше не відбувалось взагалі.

    Важливо, що даною умовою договору повністю зруйновано можливу корупційну складову та нівельовано можливість зловживання фрахтувальника та судновласника при узгодженні та проведенні компенсацій за будь-які ремонти та інші експлуатаційні витрати.

    На весь час фрахтування забезпечено постійне перебування судна під дією Регістру судноплавства України та право плавання виключно під прапором України.

    Нагадаємо, Держрибагентством було оголошено про пошук нового фрахтувальника серед українських або іноземних компаній на прозорих та вигідних для країни засадах для підвищення ефективності та дохідності від використання державного майна. Адже танкер перебував в бербоут-чартері у ТОВ «Нафто-газовий центр безпеки та навчання», але через порушення умов договору бербоут-чартеру з боку фрахтувальника, ДП «Сервіс» було розірвано зазначений договір в односторонньому порядку.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Одеський порт відновив роботу після блекауту Одеський порт відновив роботу після блекауту
  • Порт Констанца за час війни перевалив понад 1,3 млн тонн українського зерна
  • Порт "Ольвія" відправить на експорт найбільше цього року судно з ріпаком
  • 31% експорту зернових у 17/18 МР проходить через Миколаївський порт
  • Затверджено керівників реформованих морських портів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На приватизацію вперше виставили морський порт


На приватизацію вперше виставили морський порт

Фонд державного майна виставив на приватизацію морський торговельний порт «Усть-Дунайськ».

Як повідомляє прес-служба ФДМУ, це буде перший продаж морського порту за часів незалежності України.

Приватизаційний аукціон заплановано на 17 січня на платформі «Prozorro.Продажі», стартова ціна активу — 60 млн грн.

Порт складається з трьох активів — самого порту в м. Вилкове Одеської області, портопункту «Кілія» в однойменному місті та бази обслуговування спеціальних суден ліхтеровозів на острові Шабаш.

Безпосередньо вантажно-розвантажувальні роботи проводяться в портопункті «Кілія», який розташований на 54 км річки Дунай. Паспортні глибини біля причалу — 3 м, фактичні — 1,5 м.

За даними фонду, після початку війни порт був заблокований. Проте вже 1 квітня він відновив роботу. З того часу порт перевалив на експорт 153 тис. т зерна. Крім того, він обробляє імпортні вантажі, наприклад, сіль та рис. Загалом з 1 квітня порт перевалив 58,3 тис. т імпортних споживчих товарів.

За січень-вересень 2022 р. «Усть-Дунайськ» отримав 848 тис. грн чистого прибутку. За січень-листопад він сплатив понад 9 млн грн податків до бюджетів усіх рівнів.

Нагадаємо, судно-танкер «Таманський» через Prozorro.Продажі передано в бербоут-чартер.

19 грудня 2022 року підписано договір бербоут-чартеру судна-танкера «Таманський» між ДП «Сервіс», що належить до сфери управління Держрибагентства, та переможцем електронних торгів (аукціону) електронної торгової системи Прозорро.Продажі ТОВ «Юридична компанія «Ессаймент».

Договір підписано строком на 5 років. Відповідно до умов бербоут-чартеру місячна ставка за фрахт становить 14 278 $ США.

Порівняно з попередніми договорами фрахтування ефективність управління державним майном зростає в рази. Адже відтепер усі витрати, пов’язані з експлуатацією та ремонтами судна, окрім часткової компенсації першого ремонту, покладено на фрахтувальника, чого раніше не відбувалось взагалі.

Важливо, що даною умовою договору повністю зруйновано можливу корупційну складову та нівельовано можливість зловживання фрахтувальника та судновласника при узгодженні та проведенні компенсацій за будь-які ремонти та інші експлуатаційні витрати.

На весь час фрахтування забезпечено постійне перебування судна під дією Регістру судноплавства України та право плавання виключно під прапором України.

Нагадаємо, Держрибагентством було оголошено про пошук нового фрахтувальника серед українських або іноземних компаній на прозорих та вигідних для країни засадах для підвищення ефективності та дохідності від використання державного майна. Адже танкер перебував в бербоут-чартері у ТОВ «Нафто-газовий центр безпеки та навчання», але через порушення умов договору бербоут-чартеру з боку фрахтувальника, ДП «Сервіс» було розірвано зазначений договір в односторонньому порядку.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Одеський порт відновив роботу після блекауту Одеський порт відновив роботу після блекауту
  • Порт Констанца за час війни перевалив понад 1,3 млн тонн українського зерна
  • Порт "Ольвія" відправить на експорт найбільше цього року судно з ріпаком
  • 31% експорту зернових у 17/18 МР проходить через Миколаївський порт
  • Затверджено керівників реформованих морських портів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.